Image and video hosting by TinyPic Moj ludo zmotan život! MOJ LUDO ZMOTAN ŽIVOT.

MOJ LUDO ZMOTAN ŽIVOT.

četvrtak, 01.01.2009.

Nova godina

Bok ljudi keimawave.Kod mene svega i niš.Evo danas je vova godina i tak sam umoran da nemrem na nogama stajati.Cjelu božju noć sam streljal s pirotehnikom tak da sam sve skupa poslal 86 raketa i spucal 3 paketa zengi i 4 paketa big bengova.A vi?Aha skoro sam zaboravil skoro sam susedu čempres hvužgal.Znate ke je bilo.Imal sam jednu raketu koja je bila več od prije godinu dana mi je ostala i kad sam ju hpalil zletela je susedu u ćempres i poćel je goreti.Ali ne jako nego malo pri dnu tam se je raketa zabušila.Ajde sva sreča pa sam hgasil vatru.Niš to je to ,hvala svima na komentarima samo tak nastavite.Ljudi bokwavewave.
- 18:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

var start=1