Image and video hosting by TinyPic Moj ludo zmotan život! MOJ LUDO ZMOTAN ŽIVOT.

MOJ LUDO ZMOTAN ŽIVOT.

utorak, 23.12.2008.

Bok ljudi ke ima, evo kod mene ništa završila mi je školska godina kak i svima vama i prošao sam sa 4 thumbupthumbup.Poslije ovog osmog razreda mislim iči u Zabok u srednju.Ja mislim upisati smjer mediski tehnićar.Dobra je to škola treba za nju 36 bodova i bodova se kemija ,strani jezik,fizika,hrvatski ,likovni i naravno zaključna ocjena.E ak vas zanima ke je to mediski tehničar pa to vam je ono ke delate wap stranice,dizajne za wep stranicu i to pa ak hoćete kakav dizajn osim onaj sa jednim boxsom napišite mi u komentarima kakav dizajn hočete i napišite svoju e-mail adresu pokraj pa bum vam poslal kod.Niš idem ja sad bok.wavewaveAHA SRETAN BOŽIĆ I NOVA 2009 GODINA SVIMA BOK.mahwave
- 10:05 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

var start=1