put.blog.hr

Dodaj komentar (7)

• Postoji brodska linija Vrgada - Pakoštane - Biograd nekoliko puta dnevno (ljeti češće, zimi rjeđe).

10.08.2004. (14:45)    -   -   -   -

• zimi brod ide dva puta dnevno iz vrgade, ujutro u 6 sati i u 13 sati za pakoštane i biograd osim nedjelje kada ide samo u 13 sati, a za vrgadu ide u 10 sati i u 15 sati iz pakoštana (pola sata ranije iz biograda)a petkom u 15.30 sati. Ima školu, dućan, nekoliko odličnih restorana i jako drage i susretljive mještane.

27.10.2004. (10:10)    -   -   -   -

• predivno mjesto kojem se zajedno sa mojim prijateljima vraćam svako ljeto.neusporedivo...

08.11.2004. (17:39)    -   -   -   -

• Naljepši otok Jadrana. Ljeti 8 puta povezan s kopnom aod 9.mjeseca 2.puta. Nedjeljom zimi vikend pruga s polaskom u 15 sati sa avrgade. Tokom čitave godine uz sve nevere niti jednom otok nije ostao bez brodske linije

21.03.2005. (14:12)    -   -   -   -

• martin.si

dali bi se moglo kampirati? smo porodica iz slovenije pa bi željeli kampirati. imamo mali gumeni čamac i volimo ručak na plaži. lp martin

21.07.2005. (22:54)    -   -   -   -

• m

Vrgada ce nadam se ostati neotkrivena, i zadnja oaza pred najezdom turista i betona.Kad se iskrcas na Luku iz broda, kao da si usao u drugi svijet.Sva zurba nestaje, samo uzivas u miru i tisini.Takvog otoka na Jadranu nema

05.12.2005. (17:49)    -   -   -   -

• ›«¤Amaya¤»‹

Vrgada je najljepši otok na cijelom Jadranu.... ima super ljudi i ne žalim što svako ljeto ljetujem na njemu... ima super plaža kao što su Dražice. baka mi je od tamo, a za prošlo ljeto vežu me jako lijepe uspomene.... upoznala sam jednog jako dobrog prijatlja iako ima 20 god. i studira na Pomorskom u Zadru..... tip je super.... moram doći u Zadar i posjetiti ga obavezno... a sada tamo imam i prijatljicu..... eto to je sve što imam reći...... Pozdrav Tončiju Špadiću od Dalmošice....... valjda se sičaš ko je to..... ako se budeš sitija!!!!!!