tputovanja.blog.hr

Dodaj komentar (13)

• Zanimljivosti/Putovanja

Davne 2017.godine bila sam prvi put na Samarskim stijenama i dojmile su me se bez obzira što prvi put nisam imala vidike, zato se nadam da ću ponovit jednom izlet na ovaj dio.
    Kako bih vam prenijela što više toga, a imam hrpu fotki pisat ću o ovom izletu u dva dijela i ovo je prvi. :))

20.05.2021. (18:01)    -   -   -   -

• gogoo

Dobar opis Bijelih i Samarskih stijena i upozorenje jer tuda zbilja nije pametno ići sam (makar sam ja jednom baš sâm do vrha i do Ratkovog a medo šuška iza ovih mrkih likova u kamenu). Na žalost , Janjčaricu su poharali migranti, Ratkovo sklonište se donekle obnovilo a novo sklonište na Bijelima je proglašeno najboljim (noćio sam više puta u starom u društvu puhova). Posjet Kapelici uvijek preporučam, samo je malo skretanja od glavne staze..

20.05.2021. (18:43)    -   -   -   -

• Viatrix

Kada posjetim Samarske stijene u pravilu ih povežem s bijelim stijenama te posjetim i Matić poljanu.:)

20.05.2021. (19:03)    -   -   -   -

• gogoo

A zbilja neki markacisti imaju mašte, ja sam bio na tečaju baš u Vagabundinoj kolibi sa markiranjem Zagradskog vrha i držim se toga a na tečaju za vodiča u bivšem centru Bjelolasica sa penjanjem i spuštanjem po stijenama kod vrha Bijelih stijena, voditelj je bio Himalajac Željko Gobec zvani Globus.

20.05.2021. (20:17)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

gogoo sa zadnjim komentarom si gotov, znači za istraživanje svih ovih krajeva obratim se tebi kao vodiču :))))
    Ijuuuu pa kaj medo radi tuda, a jel ima i zmijasan otrovnica? Vidiš uopće ne razmišljam o živinicama, osim malo o zmijama jer njih se plašim, a i s obzirom na hvatanje za stijene.......
    Što se tiče upozorenja, to obavezno stavljam ako smatram da je nešto opasno jer nije za igrat se - nažalost po društevnim mrežama vidim kako ljudi pišu srednje-teško, pa idu po uvjetima koji nisu za taj teren, a ne razmišljaju da time druge dovode u opasnost - ono ak je tebi srednje-teško nekome je opasno-teško.....ja sam nakon ovog pohoda imala tjedan dana musklfiber, al mi zato osmijeh nije silazio sa lica :))
    Da, za Janjčaricu nažalost sam čula i nije mi jasno ZAŠTO? i zbog čega i kakav mozak moraš bit da tako devastiraš nešto što služi za opće dobro :((((
    U Kapelici sam bila kad smo išli Bijele stijene-Klanac kostura, o tome ću napisat poseban post :))
    Uglavnom bila sam u četri navrata: Samarske sjeverma skupina, Samarske južna skupina, Bijele stijene i Vihoraški put, al kako sam pisala Samarske sjevernu moram ponovit, al mogla bi sve ponovno makar sam imala na nekoliko mjesta kriza/strah no uglavnom je vjetar bio krivac...

Viatrix odlične ture, al mislim da bi umrla da sve prođem. Išla sam u 4 navrata, a nakon južne skupine umirala dva tjedna od muskfibera, nisam znala koje sve mišiće imam hehe a i s obzirom da imam problema s koljenima nebi uspjela to izdržat pa bolje dio po dio, nadam se da ću opet jednom obići jer nisam prošla jedino Ačkovu dolinu i Katedralu. :)

20.05.2021. (20:48)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Dečki sad vidim da smo zaobišli Veliki kanjon, što tamo ima za vidjet ? :))

20.05.2021. (20:51)    -   -   -   -

• morska iz dubina

Preteška je to staza za mene. A predivna:-)

20.05.2021. (21:29)    -   -   -   -

• luki2

Predivno! Ali - čini se baš strmo i zahtijevno! Bravo za Tebe! Skoro do vrha....Čestitke! Pusa!

20.05.2021. (21:55)    -   -   -   -

• luki2

Tvoj komentar kod mene: rolada je zaista ispala savršeno! Hvala Ti! Pusa!

20.05.2021. (22:25)    -   -   -   -

• IzgubljenaUGalaksiji:)

Veoma interesantno :))

21.05.2021. (01:47)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

morska iz dubina istina teška je, al dok si tamo omami te ljepota i ne osječaš napor, al zato onda poslije .... :)))

luki2 je jako jako je zahtjevna, skoro više se pentra po stijenama nego što se hoda, al predivno :))

IzgubljenaUGalaksiji:)
    interesantne kamene formacije, ma predivno :)))

21.05.2021. (07:16)    -   -   -   -

• Lastavica

Vidim da su vas šumske vile cilelo vrijeme pratile,
    možda niste ni bili svjesni

21.05.2021. (11:30)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Lastavica vjerujem da jesu ;))
    Predivno mistično mjesto koje ostavlja bez daha i jednostavno očara :))