tputovanja.blog.hr

Samoborsko gorje - slap Cerinski vir - kružna tura

28.03.2021. (19:02)    -   -   -   -

• IzgubljenaUGalaksiji:)

Krasan. Nikad nisam bila :))

28.03.2021. (21:41)    -   -   -   -

• luki2

Prelijepo! Ali, što kažeš - dosta strmo i treba baš paziti! No, pogled je predivan! Pusa!!!!

28.03.2021. (22:23)    -   -   -   -

• litterula

Lijep izlet, bila sam jednom s planinarskim društvom na Samoborskom gorju al se toga ne sjećam

28.03.2021. (23:02)    -   -   -   -

• Viatrix

Lijepa i zanimljiva ruta. Sviđaju mi se slapovi na fotografijama. Poznato mi je da Samoborsko gorje obiluje slapovima.:)

28.03.2021. (23:16)    -   -   -   -

• gogoo

Lijepo iz Samoborskog gorja sa meni poznatih staza, samo se ne sjećam ovih novih putokaza. Bio sam pred dosta godina ali se sjećam Cerinskog vira a pred nešto manje sam bio i kod Sv. Bernarda i Japetića.

28.03.2021. (23:44)    -   -   -   -

• Mayday

Nekad sam bila planinarka, sad ne vjerujem da bih mogla tvojim stopama :)
    Prekrasna priroda...obožavam slapove!

29.03.2021. (09:08)    -   -   -   -

• Emir Nisic

Hvala Bogu pa sam pronašao ovaj blog, narednih dana ću pregledati cjelokupnu arhivu i uživati.

29.03.2021. (09:23)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

IzgubljenaUGalaksiji:) ja sam ga prošle godine slučajno otkrila i oduševila se, pogotovo kad tako ima vode :)))

luki2 strmine i nisu tako strašne, samo treba ići polako i biti oprezan, al zato uglavnom se nagradi sa nečim lijepim, ma priroda je sva lijepa :)))

litterula ako možeš treba ponoviti, Samoborsko gorje i Žumberak su stvarno lijepi, mene stalno oduševljavaju :))

Viatrix mislim da je ovaj na Samoborskom gorju najveći, a znam za još tri slapa na Žumberku gdje sam bila - moram još napisati post o tome ;))

gogoo
    putokazi su novi, a vidim da su i markacije obnovljene jer kad sam išla zadnji put na dijelovima nije ni bilo markacija, tako da su me oduševili što su to obnovili, čak je bilo i više planinara :))

Mayday možda bi i mogla jer na grafičkom prikazu izgleda opako, al nije tako strašno, evo ja hodam sa zdrmanim gležnjem i koljenom i ide polako, najteže mi je ići nizbrdo no štapovi tu puno pomažu ;))
    I ja obožavam slapove, zato čim čujem za neki idem ga potražiti i obići :)))

29.03.2021. (09:24)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Emir Nisic dobro došao i hvala - tek sam počela pisat blog na nagovor blogera Viatrix, a kako sam dosta toga prošla, pišem postove malo iz prošlosti i kad sad prođem neki dio pišem odmah post - no snaći ćeš se :)))

29.03.2021. (09:29)    -   -   -   -

• Demetra

Eto s tobom i mi koji više ne možemo na takve lokalitete uživamo. Nekada sam prošla dosta žumberačkog gorja i samo uzdahnem kada vidim koliko je ljepote ostalo, a ja ne mogu. Pozdrav

29.03.2021. (11:31)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

demetra jako mi je žao da ne možeš više na izlete, al me veseli ako ti mogu na ovaj način bar malo približit ljepote i da šećeš samnom :)))

29.03.2021. (19:54)    -   -   -   -

• modrinaneba

Divno je s Tobom tako hodati!!!

29.03.2021. (22:13)    -   -   -   -

• luki2

Istina za Tvoj komentar za mene gore! Priroda nam uvijek zvreća ljepotom. Tvoj komentar kod mene: pa kad me prebila! ::)))))) Tom ii Jery su zakon! :)))) Nogomet obožavam, rado je gledala i Goldie zajedno sa mnom,....:(((( Iz Inspektora Rexa....:(((( Pusa!

29.03.2021. (22:28)    -   -   -   -

• luki2

Boršč je dosta kompliciran i pipljiv za pripremu, dosta dugo se kuha. Za četiri porcije Ti treba: junetina - 500 g, korijen peršina - jedan, kupus - 1/2 glavice, krumpir - komada dva, ralčica - sjeckana, 150 g, papar mljveni, kopar (ja nisma stavila ne volim) dvije mrkve, korijen celera, 1/2, lovorov list - komada dva veća, cikla - jedna velika, cijela, beizrezana, limun - jedan, šećer - 1 žličica, češnjak - 2 češnja, sol, kiselo vrhnje za kraj i ukras.
    Ciklu bi bilo dobro da sama skuhaš, narežeš na rezance. Dodaš sok od limuna i kratko prokuhaš. Meso posebno kuhaš u komadu, tek kasnije režeš na manje komade. Dodaješ postepeno povrće, koje se kuha kraće. Meso kuhaš sat i pol vremena. Sve na kraju sljubiš sa malo škrobnog brašna. Eto, tako ga radim ja. Pusa!!!!

29.03.2021. (23:05)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

modrinaneba puno hvala, veseli me kad se i vama svidi :))

luki2 puno ti hvala na receptu, ako se odvažim pripremit javim kako je uspjelo :)))