tputovanja.blog.hr

Dodaj komentar (20)

• Zanimljivosti/Putovanja

Francuski rudnici za zagorskoj strani Sljemena :))

23.03.2021. (17:01)    -   -   -   -

• gogoo

Eto i zaboravljeni rudnici i zaboravljena žičara. To je negdje blizu Krumpirišta, bio sam na orijentacijskom oko Bistre, Stubaka i oko Sljemena, ali slabo poznam ovaj zagorski dio..

23.03.2021. (18:29)    -   -   -   -

• morska iz dubina

Pa šta ću sve na blogu naučit..ni u primisli mi nije bilo:-)))

23.03.2021. (19:26)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

gogoo to ti je zapadno od Krumpirišta odmah ispod skijaške staze (Crven spust) i jezera za pravljenje snijega. ;))
    Meni je zagorski dio zanimljiv makar je puno strmiji, al ima stvarno svega :))

morska iz dubina da samo znaš koliko me veseli kad vam mogu ovako predstavit zanimljivosti koje su zaboravljene ili se malo zna o njima :))

23.03.2021. (19:56)    -   -   -   -

• smjehotvorine

bome nisam znala za ovo :)

23.03.2021. (20:16)    -   -   -   -

• isabel

bogme i ja , ovo mi posve nepoznato bilo ...do tebe...do sad.
    hvala ti na
    info zlata vrijednima,
    tp.

23.03.2021. (20:41)    -   -   -   -

• Viatrix

Nažalost se kod nas dosta toga zaboravlja. Lijepa kružna staza sa zanimljivim zaboravljenim lokalitetima.:).

23.03.2021. (20:43)    -   -   -   -

• IzgubljenaUGalaksiji:)

Ovo su mi nova saznanja :*

23.03.2021. (21:20)    -   -   -   -

• luki2

Svašta ću naučiti od Tebe! Čini se kao dobra šetnja, i još k tome - zanimljiva za neka nova otkrića, saznanja - povijest....Hvala! Pusa!!!!

23.03.2021. (21:33)    -   -   -   -

• Klik

Vrzmali smo se davno onuda, prije nego li je "dograđeno" jezero za snježne topove i ostalo "tamo dolje", a i šuma se mijenja te se vjerojatno sada ne bih tamo uopće snašao - pa me zanima jesu li, zbog točnosti, navedene koordinate tvoje ili prepisane odnekud? Rado bih da mi bude eventualna (ma kakva eventualna, obavezna) pomoć, ako mi "puhne" u dogledno vrijeme odraditi taj/takav krug!
    Baš ti hvala što si sklona off-the-beaten-path hodancijama... čemu i ja naginjem, katkada na užas prisutnih! I što to predaješ urbi et orbi!

23.03.2021. (23:21)    -   -   -   -

• litterula

Zanimljivo, mnogo toga ne znamo o našoj Medvednici, lijepo od tebe što nas informiraš

23.03.2021. (23:49)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

smjehotvorine nisam ni ja dok nisam doznala jer znala sam samo za rudnike Zrinski kod Grafičara :))

isabel evo vidim da puno vas nije znalo, zato mi drago da sam napisala za njih makar je sve zapušteno, al opet lijepo znat :))

Viatrix točno kažeš, puno zaboravljeno, zapušteno, a bilo bi tako lijepe turističke atrakcije, time pogotovo mislim na Istru, al evo i na Medvednici ...
    Hvala ti još jednom da si mi dao mig da krenem pisat blog evo koliko vam toga otkrivam, al me to sad i ponukalo da ponovno prođem neka mjesta da vidim kako se promjenilo nakon par godina ;))

IzgubljenaUGalaksiji:)
    drago mi je :))

luki2 veseli me što sam eto otkrila nešto novo, al nije baš šetnja već je strmina dole pa strmina dole no opet zanimljivo ;))

Klik uhhhh ja sam u nedjelju jedva prošla oko jezera i ispod vučnice koliko skijaša bilo, al išla sam drugim stazama (o tome ću još pisat), koordinate su uzete od mene na terenu, staza je markirana plavim markama - no ovo sam išla 2017.godine , tako da neznam kakvo je sad stanje - s time da su mi se marke malo pogubile od četvrtog rudnika prema staroj žičari, no probat ću uskoro opet proći taj dio ali u kontra smjeru i dok još nema vegetacije da vidim u kakvom je sad stanju, dal se vide marke.....inaće ako treba mogu poslati i gps trag za lakše snalaženje :))
    Off road idem često no nekad ipak odustanem jer idem sama pa da nebi bilo....pogotovo što često nema signala, al se off road svašta nađe i vidi, a da ne govorim o miru i tišini. :)

litterula veselje mi je prenjet vam što nađem, a mene stalno iznenađuje kad vidim što se na našem brijegu sve nađe. :))
    Inaće kad sam se penjala od četvrtog rudnika malo sam pogubila marke i odjednom nekakva građevina ispred mene, a meni upitnici nad glavom što li je to i onda pročitam stara žičara, a pojima nisam imala ni da je tu bila/postoji.....

24.03.2021. (07:14)    -   -   -   -

• Klik

Addendum: Tom "starom" skijaškom (!) sedežnicom (s jednim drvenim stolcem, koliko se sjećam!) se svojevremeno (šezdesetih) moglo "voziti" i ljeti... od ispod tornja do dolje (tamo je već i onda bio kraj "nekakvog spusta") i natrag... kao kružna razgledna vožnja, više onako za dojam i atrakcija za klince!
    O tome čak imam i jedan kratak post (klik!) otprije godinu i pol!

24.03.2021. (09:24)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Klik odlična fotka bila sam vidjet i to si bio nakon mene, e sad si mi dao volju da opet odem vidjet kakvo je sad stanje :)))
    Malo mi krivo da nisam u nedjelju svratila, al nisam više imala snage jer sam bila umorna pri povratku, a sad idem tražit dali ima nešto o toj staroj sedežnici, ako nađem stavim kao edit u post ;)))

24.03.2021. (11:56)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Evo našla i ostala paf koliko je zanimljivo te dodala u post i promjenila naziv posta ;))

24.03.2021. (12:33)    -   -   -   -

• luki2

Nove fotkice-žičara je fenomenalna!!!! A strmine - valjda i njih treba savladati.....Hvala na lijepim riječima kod mene za tortu!!!!! Napeto čekam....:)))))Što se zdravlja tiče, vjerujem da sam se samo nahladila dok sam sjedila na kavi! Pusa!!!!!

24.03.2021. (14:52)    -   -   -   -

• Prag-cz

zanimljive fotograifje i jos zanimljivija informacija o svemu tome

24.03.2021. (15:06)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

luki2 Hvala i ja iščekujem što ćeš napisat o reakcijama na tortu i nadam se da ćeš brzo biti dobro, a drugi put toplo se zagrnut na kavici ;))

Prag-cz i meni sve to jakooo zanimljivo, pogotovo sad kad sam išla dalje istraživat :))

24.03.2021. (18:48)    -   -   -   -

Eto, odličnooooo!
    Ona fotka s "donje stanice" je fantastična - točno tako, kod promjene smjera na stolcima nitko nije smio sjediti tako da su dolje morala dežurati dva "operatera", jedan je pomagao pri silasku sa stolca, a drugi je pomagao prilikom sjedanja "za natrag".
    Odlično da je pokazana i mala curica kao "putnica" (koja je, prema slici, vjerojatno, zbog male težine, mogla ostati sjediti) - to je fakat bila atrakcija za nas djecu... i kako je dobro u tekstu naglašeno - i ljeti!
    Hvala ti!

25.03.2021. (20:20)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Klik hvala tebi još jednom na poticaju da se pomučim i potražim više info, a kad ono nađoh i slike ;))) Zanimljivo da je to bila atrakcija i za ljeto, a sigurno su bili divni pogledi na Zagorje s žičare dok se vozilo....

Stvarno je velika velika šteta da to propada, a da nije napravljeno kao muzej ili tako nešto.....

Potrudit ću se sljedećih dana opet gore da to poslikam dok nema toliko vegetacije :))