tputovanja.blog.hr

Dodaj komentar (11)

• Zanimljivosti/Putovanja

Post o mom drugom pohodu u Grdoselski kanjon :))

06.01.2021. (16:51)    -   -   -   -

• IzgubljenaUGalaksiji:)

Prekrasne fotografije, prekrasna priroda. Hvala ti :)

06.01.2021. (17:24)    -   -   -   -

• teuta

Ajmeeeeeeeeeeeeeeee koliko divnih i zanimljivih slika.
    Meni se recimo dojmila ova slika iznad koje piše ovo: "nakupina naplavnih drva" , djeluje mi jako opasno ali odmah na drugoj slici ispod onaj pogled prema gore je očaravajući.
    Nema mi druge nego da vam se priključim ali kad bolje razmislim, zbog svoje nespretnosti, možda bi bilo bolje da odustanem od te želje, jel'da?
    Ma divna si i hvala ti na svim tim slikama i opisu putovanja.
    LP:)))))))))))))))))))

06.01.2021. (17:40)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

teuta neeeee odustat, staza nije tako strašna pogotovo ovaj prvi dio, a nakupina drva se nalazi u potoku, a ne na stazi ;))
    Veseli me i srce mi je puno kad ljudi kao ti vide što hoću pokazat/prenjet i oduševe se kao i ja.
    Zato sam i krenula pisat blog. :)))

06.01.2021. (17:49)    -   -   -   -

• Viatrix

Vrlo detaljno opisano. Jedino mi je nepoznata dionica prema slapovima Pećine.:)

06.01.2021. (18:09)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

Viatrix u prijevodu nema dionice prema slapovima Pećine, treba se kod Velog slapa dić na cestu i taj km propješačit do njih. Ja sam pokušala al to je strmo probijanje uzbrdo, koje više nisam pokušavala. U idućim postovima o Grdoselskom kanjonu bit će pojašnjenja kako sam kasnije išla. :))

06.01.2021. (18:58)    -   -   -   -

• teuta

A tek meni, presretna sam što si počela pisati blog. Volim takve postove, ima me svugdje na sličnim postovima.
    Evo na pr. baš bloger Viatrix isto ima vrlo zanimljive postove i krasne slike.
    Baš sam vam zavidna ali s druge strane imam vas pa sam zbog toga sretna jer imam osjećaj kao da i ja s vama putujem. Hvala vam na tome...

06.01.2021. (19:17)    -   -   -   -

• teuta

Moram ti i ovo napisati...neopisivo volim prirodu. Oduvijek sam učila svoju djecu da je poštuju, ja sama često grlim stablo i osjećam veliku povezanost s njime.
    U dvorištu u Češkoj gdje sam rođena...imali smo dvije predivne lipe koje su takorekuč rasle sa mnom, sa sestrom i ostalom djecom tog vremena. Imaju preko 100 godina! Sve okolo je srušeno, preinačeno ali te dvije lipe ne smije nitko dirati jer su zaštičene.
    Kad god sam bila u Brnu, uvijek sam posjetila te dvije lie, zagrlila ih i šaptala im nježne riječi i suze mi tekle niz očiju.

Znam, dosadna sam ali moram i ovo napisati. Četiri puta smo, Morski i ja, bili u Japanu. Tamo smo vidjeli nešto posebno vezano uz prirodu. Japancima je ona svetište, čuvaju svako stablo. Njihovi parkovi, pa čak i oni u centru Tokija, predivan i čaroban su ukras Japana. Zelenila ima i na krovovima zgrada...a sad idem brzim koracima hehehe dok me ne izbaciš.

06.01.2021. (19:29)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

teuta prije nego sam počela pisati blog čitala sam onaj od Viatrixa i kako mi nije dopuštalo da mu napišem u komentaru kuda sam išla Grdoselskim kanjonom on mi je preporučio da krenem pisat blog, tako da hvala njemu na poticaju. :)))
    teuta slobodno piši, mene to veseli kad se ljudi otvore pogotovo ako je u pitanju priroda, a i skroz te razumijem jer ja sam odrasla na farmi koza, a sad nažalost živim u Zagrebu i kako sam starija to me sve više vuče natrag u prirodu. Kad bi imala financijskih mogućnosti odmah bi odjurila negdje u Istru i živjela u drvenoj kućici, pogotovo sad kako nas potresi drmaju. no kao što rekoh sve više me vuče u prirodu i zato sam i počela planinarit i tražit zanimljivosti u prirodi.
    Tvoja priča o dvije lipe me stvarno dirnula u srce to je predivno, a kako gledam punoooo dokumentaraca vidjela sam da Japan ima puno zelenila i puno predivnih parkova čak onako isprepleteno drveće kroz cijeli park - predivno.
    Kako sam u stanu, ne mogu imati toliko toga, ali našla sam strast za orhideje i imam ih oko 35, a u spavaćoj sobi 25 komada tako da kažem da spavam s orhicama. ;))

06.01.2021. (20:28)    -   -   -   -

• gogoo

Dobar prikaz iz ovog liepo gkanjona koji se isplati obići. Ima i žabica, ribica, nemani i prašume.

07.01.2021. (12:04)    -   -   -   -

• Zanimljivosti/Putovanja

gogoo definitivno se isplati tko voli prirodu, a i u svako doba drugačije izgleda i drugačije se doživi. Ima čak i račića, a i raznoraznog cvijeća. Trebao bi tu negdje biti i rudnik no još ga nisam tražila ;)