@Joanna: hehe znam kako ti je, ta bolest šarafanja uh..., ali imam puno više iskustva s dizel motorom to bolje kužim nego ovakve male zujalice zato ako zapne restauracija mogu ti se obratiti za pomoć?
27.09.2011. (23:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja se u motore (motocikle) ne razumijem, ali i meni je srce zaigralo kad sam čuo riječ Tomos - imao sam posla s Tomos brodskim motorima. Ironično, neki od njih i dalje rade, dok su razni japanski izumi pocrkali.
p.s. uoči one komponente karburatora kako leže na nazivima "senzacija!" i "dupli bodovi!" Slučajno ili ne, baš je prikladno...
27.09.2011. (23:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nedavno sam sa suprugom iz vica otišla razgledati nove tomosove modele...kukulele al' smo se nasmijali evo jedan zgodni malički: http://www.tomos.si/largeimage.aspx?fileid=720 Ok, jel to samo meni ili linkovi ne rade? Uglavnom, na tomosovim stranicama pod modeli http://www.tomos.si/articleimage.aspx?width=240&fileid=720
28.09.2011. (11:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Igniss: stari motori uvijek će nadživjeti suvremene (naravno uz redovito održavanje). Razlog tome je taj što se pri konstrukciji u ta davna vremena nije išlo na minimum dimenzioniranja, jednostavno rečeno za svaki slučaj dijelovi su se pravili veći nego što bi nužno morali biti prema današnjim kompjuterskim izračunima. Ondašnji inženjeri nisu toliko bili opterečeni tim minimumom ko danas, a nisu ga niti mogli postići. Danas sve mora biti što je najmanje moguće (manji utrošak materijala, manja masa itd),a da bi moglo funkcionirati. I naravno tu ide konzumerističko neue ordnungovska priča- nema više popravaka, kad se nešto pokvari ide se po novo itd. Ima se tu puno toga za uvidjeti ništa to nije slučajno ;-)
@ludlud: nije baš zen jer ova reparatura apenca uključuje dobru dozu misticizma, a osim miroljubivih aspekata također ima i gnjevnih momenata u praksi itd. ukratko tibetanska vajrayanska škola mehanike :-D
@neverin: ovdje kod nas tomose ima samo mali broj starijih ljudi koji ih više baš ne održavaju nego tako do birtije i to... Inače prije je taj motocikl bio praktički gospodarsko vozilo sa njime se obilazilo njive, vinograde, a transportiralo se i manje količine uroda, pa onda hrane za gablec, ako se ostalo bez nafte za traktor išli su ljudi s apncem na benzinsku sa 4 desetlitarska kanistara skopčana po njemu :-))
@Uterus: ima taj Tomos sigurno i zanimljivih novih modela. Ako kupuješ tako nešto sigurno da bi trebalo dati prednost njima, a ne nekim kineskim čudima :-P
28.09.2011. (12:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mislim da se ove motore vrijedi restaurirati, imam na poslu sličnog, noviji model (sa plastičnim spremnikom), a poštari se još uvijek voze na takvim Tomosima.
28.09.2011. (13:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nisam imala čast uvalit se u restauraciju bilo čeg na motorni pogon, ali voljna sam probati;)) puno više iskustva imam sa sklapanjem elektroničkih pizdarijica koje ne rade ništa pametno;)
28.09.2011. (17:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@gogoo: je i ovdje se vozi poštar na takvom novijem Tomosu. Taj noviji model mi nekako izgleda mršav prema ovome :-)
@Joanna: elektronika veliš... šteta na ovome modelu nije elektroničko paljenje nego platinsko, ipak je to 1976. godište ali budemo već nešto smislili ;-)
28.09.2011. (21:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Motori mi zaista nisu jača strana, ali sam sa zanimanjem pogledala svaku sličicu i pročitala opis što si sve radio... baš mi je bilo interesantno, jer ja također volim koješta raditi, popravljati i preuređivati sama. Lijepi pozdrav :)
29.09.2011. (01:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mala ali skroz zgodna prdalica je bil taj Tomos koji si nam tak krasno u djelovima poslikal :)) evo ti link na domaću ekipu iz Rijeke koja se bavi godinama Shingon budizmom.
29.09.2011. (09:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
oh boy oh boy, srce mi je zaigralo :) što bi ja tu šarafala:)) ah..
27.09.2011. (23:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@Joanna: hehe znam kako ti je, ta bolest šarafanja uh..., ali imam puno više iskustva s dizel motorom to bolje kužim nego ovakve male zujalice zato ako zapne restauracija mogu ti se obratiti za pomoć?
27.09.2011. (23:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Igniss
Ja se u motore (motocikle) ne razumijem, ali i meni je srce zaigralo kad sam čuo riječ Tomos - imao sam posla s Tomos brodskim motorima. Ironično, neki od njih i dalje rade, dok su razni japanski izumi pocrkali.
p.s. uoči one komponente karburatora kako leže na nazivima "senzacija!" i "dupli bodovi!" Slučajno ili ne, baš je prikladno...
27.09.2011. (23:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ludlud
Koji zen! (i umjetnost održavanja apeenca) :))))
28.09.2011. (01:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
upravo takvog ima jedan moj frend i na njemu sa curom izgledaju ko iz neke druge epohe
28.09.2011. (10:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
UterusBicornis
nedavno sam sa suprugom iz vica otišla razgledati nove tomosove modele...kukulele al' smo se nasmijali
evo jedan zgodni malički:
http://www.tomos.si/largeimage.aspx?fileid=720
Ok, jel to samo meni ili linkovi ne rade?
Uglavnom, na tomosovim stranicama pod modeli
http://www.tomos.si/articleimage.aspx?width=240&fileid=720
28.09.2011. (11:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@Igniss: stari motori uvijek će nadživjeti suvremene (naravno uz redovito održavanje). Razlog tome je taj što se pri konstrukciji u ta davna vremena nije išlo na minimum dimenzioniranja, jednostavno rečeno za svaki slučaj dijelovi su se pravili veći nego što bi nužno morali biti prema današnjim kompjuterskim izračunima. Ondašnji inženjeri nisu toliko bili opterečeni tim minimumom ko danas, a nisu ga niti mogli postići. Danas sve mora biti što je najmanje moguće (manji utrošak materijala, manja masa itd),a da bi moglo funkcionirati. I naravno tu ide konzumerističko neue ordnungovska priča- nema više popravaka, kad se nešto pokvari ide se po novo itd. Ima se tu puno toga za uvidjeti ništa to nije slučajno ;-)
@ludlud: nije baš zen jer ova reparatura apenca uključuje dobru dozu misticizma, a osim miroljubivih aspekata također ima i gnjevnih momenata u praksi itd. ukratko tibetanska vajrayanska škola mehanike :-D
@neverin: ovdje kod nas tomose ima samo mali broj starijih ljudi koji ih više baš ne održavaju nego tako do birtije i to... Inače prije je taj motocikl bio praktički gospodarsko vozilo sa njime se obilazilo njive, vinograde, a transportiralo se i manje količine uroda, pa onda hrane za gablec, ako se ostalo bez nafte za traktor išli su ljudi s apncem na benzinsku sa 4 desetlitarska kanistara skopčana po njemu :-))
@Uterus: ima taj Tomos sigurno i zanimljivih novih modela. Ako kupuješ tako nešto sigurno da bi trebalo dati prednost njima, a ne nekim kineskim čudima :-P
28.09.2011. (12:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Mislim da se ove motore vrijedi restaurirati, imam na poslu sličnog, noviji model (sa plastičnim spremnikom), a poštari se još uvijek voze na takvim Tomosima.
28.09.2011. (13:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
nisam imala čast uvalit se u restauraciju bilo čeg na motorni pogon, ali voljna sam probati;)) puno više iskustva imam sa sklapanjem elektroničkih pizdarijica koje ne rade ništa pametno;)
28.09.2011. (17:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@gogoo: je i ovdje se vozi poštar na takvom novijem Tomosu. Taj noviji model mi nekako izgleda mršav prema ovome :-)
@Joanna: elektronika veliš... šteta na ovome modelu nije elektroničko paljenje nego platinsko, ipak je to 1976. godište ali budemo već nešto smislili ;-)
28.09.2011. (21:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dordora2
Motori mi zaista nisu jača strana, ali sam sa zanimanjem pogledala svaku sličicu i pročitala opis što si sve radio... baš mi je bilo interesantno, jer ja također volim koješta raditi, popravljati i preuređivati sama.
Lijepi pozdrav :)
29.09.2011. (01:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugenvilija
mala ali skroz zgodna prdalica je bil taj Tomos koji si nam tak krasno u djelovima poslikal :))
evo ti link na domaću ekipu iz Rijeke koja se bavi godinama Shingon budizmom.
29.09.2011. (09:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@doradora: nije potrebno puno truda i skoro svaku temu je moguće učiniti zanimljivom i pristupačnom.
@Bugenvilija: hvala za link, znao sam za njih vec davno ali ih sam zagubio, stavim pod linkove sa strane.
30.09.2011. (13:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...