Komentari

b3.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • čitač bez bloga

    HNOS, ŠOK (školski okvirni kurikulum) i "djeca su uvijek u pravu" (pravobraniteljski), a tek roditelji (oni sve znaju) ..... ovo je tek početak, bit će još i gore kakve su generacije u OŠ danas.

    avatar

    10.06.2011. (16:30)    -   -   -   -  

  • Orbica

    Da, roditelji su krivi za sve, a potom i djeca. Baš. Najbolje da ih više i ne radimo. Onda će valjda oni kojima je okrivljavane istih alibi za osobne propuste shvatiti da problem leži drugdje. Hoće se neko uvrijediti ako kažem da je to možda u njima samima? Recimo prošle godine uzela sam za sina instrukcije iz matematike kako bi na maturi mogao pisati teži test i sakupiti više bodova(inačeima 5 izmatematike u gimnaziji). Profesor iz matematike se nije mogao načuditi o kakvom se tu znanju radi. Rekao je da bi u njegovo doba takav đak imao uvrh glave 4, a najvjerojatnije 3 i molio me da se ne naljutim. Trebam li reći da je bez problema riješio teži test iz matematike i upisao...tadam...FER.

    HNOS,ŠOK- e i obrazovna strategija -tu leži problem ili, bolje, u njihovim tvorcima. Vrtiti prijemni za srednje, vratiti prijemne za fakultet i ukinuti državnu maturu i eto rješenja. To će zaustaviti hiperprodukciju odlikaša gdje leži korijen "svih zala2. Pa se neće dogoditi da kolegičin sin koji je odličan fizičar i matematičar ne uspije upisati željenu gimnaziju zbog zemljopisa ili povjesti koji su ga omeli da bude superodlikaš. Na žalost neki profesori još uvjek brinu o dignitetu struke pa znaju dati četvorku i tako nehotično(ili ipak hotimično) zapečate sudbinu i promijene život mladog čovjeka.

    O ulozi eseja u životu mladog FERovca ili studenta tehničkog fakulteta radije ne bi. Osobito ako prođe ideja(možda je već prošla, ne pratim) koju gura Sirovatka da u igri bude 50 lektira. Cijelu srednju školu mladi matematički genije provest će pripremajući se za esej umjesto da razvija sposobnosti koje će mu trebati u budućoj struci.
    Ovo je fakat smješno. A osobito je smješno kada se krivci traže među djecom i roditeljima koji samo plešu po pravilima koje diktira MZOŠ. Po istoj logici ja mogu sve svaliti na profesore.

    avatar

    10.06.2011. (20:55)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    imamo relativne sustave ocjenjivanja:) dakle što ćemo dobiti? to da više neće biti bitna kvaliteta i količina naučenog nego gdje si u generaciji po istom :D tako da se ne treba sekirati, neće ti klinci pasti, znali ne znali:D ono što mene osobno smeta je spuštanje kriterija van svake pameti jer nisam ništa bolja od bilo kog i jasno tamo gdje se nije trebalo truditi, nisam baš mazohist da se trudim, trebamo kvalitetu programa, potom kvalitetu provođenja tog programa, jer čisto znajući s kakvim znanjem sad izlaze srednjoškolci s prosjekom vrlodobar/odličan doista se zapitam treba li škola bilo kome

    avatar

    10.06.2011. (23:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...