nisam imao takvog iskustva ali volio bih, da dobro si pročitala volio bih. jer bi onda jednog dana došao sa hrpom para u tu istu trgovinu a onda bi mi se dotična ili dotični toliko uvlačili da bi ih kamionom morali na kraju izvući van a mom zadovoljstvu tu nebi bilo kraja :). drugačije bi se oni ponašali da je njihova trgovina kad bi im bila svaka mušterija važna ili da rade na proviziju. ma evo tebi jedna velika PUSA :)
17.01.2006. (14:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
a znam to....meni se to jedanput dogodilo u berlinu...al sto je najbolje ja nisam neka lovasica pa sam bas usla unutra s namjerom da ih provociram...iako sam cak u tom trenutku i imala para za nesto od tamo...al ono...ludnica...jebala sam ih u njihov mali nezdravi mozgich samo tako...
17.01.2006. (14:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja moram priznati da kad sam u trgovini prodavaćice su vrlo ljubazne.... jednom se desilo da prema jednom kupcu nisu bile ... kao prema meni... na što sam vrlo bućno reagirala.... i napustila prodavaonicu.... Od tad kad tamo uđem u glavnom se razlete.... Za one koje znaju prodati..uvijek će biti posla...a one druge treba zamjeniti sposobnima....To je nešto slićno kao frizerka....Koliko dobro odradi frizuru tako ćeš joj ćesto dolaziti...
17.01.2006. (22:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
o itekako sam imala tih iskustava...dosuše,nema smisla..ja se ne oblačim u dućanima velikih svjetskih imena..ali sam se iznenadila...nije mi se to dogodilo kod nas..ali,eto..
18.01.2006. (17:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Iskreno, uzasavam se skupih prodavaonica i ugladenih prodavacica. Imam podosta odjece, a kupujem uglavnom na snizenjima, ili bilo gdje, gdje mi se svidi, makar to bio i neki second-hand ducan. nade se zanimljivih stvari. Ne volim skupe ducane bas iz tih razloga koje si navela- jednom sam se srela s takvom prodavacicom, i nikad vise.
18.01.2006. (20:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U sustini to je sramota za obije strane. Prvo, sramota je da jedan "predstavnik - prodavac" bilo koje, a ne vec neke svjetski poznate marke se tako ponasa prema musterijama. Druga stvar je to sto je tvoja frendica ostala bez teksta, umjesto da je tu malu nekulturnu prodavacicu postavila tamo gdje joj je mjesto, na njen nivo, pa bi se onda cesala i gdje je ne svrbi. Sa tako prostim ljudima trebas razgovarati na sto visem nivou mozes, cisto da im pokazes koliko su oni nisku i mali. Svojoj frendici prenesi zaljenje, ali neka se ne sjekira jer toga ima svugdje. Ljudi su losi, pa u bilo kojoj zemlji zivjeli, pa ma kako se zvali, i kome se bogu klanjali.
18.01.2006. (21:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja osobno nisam imala takvih iskustava, ali znam za takve primjere i definitivno prosuđuju po odijevanju... Dragi je prije par godina kupovao odijelo za bratovu krizmu u jednom ekskluzivnom dućanu u centru i na temelju odjeće (traperica i tenisica) ga je umišljena prodavačica čudno gledala i dogodilo mu se isto kao i tvojoj frendici. pusa!
19.01.2006. (02:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Laura, evo jedne ilustracije iz moje svakodnevice u vezi kupovine. Mail je inače napisan za prijatelja koji me blago ironično zafrkava jer sam morao odgoditi odlazak na otvorenje njegove izložbe danas u Rijeci, a stvarno sam htio skoknuti na to otvorenje. Put (iz Zagreba u Rijeku i nazad) morao sam otkazati je jer imam kod kuće gužvu s - pišljivim električnim kupaonskim bojlerom. Dakle, evo teksta tog maila: Samo ti zafrkavaj, Boro. Da ti nemaš možda kod kuće toplu vodu iz toplane? E, ja nemam. A bojler (električni) je nekakve talijanske firme "Termex". Jučer sam krenuo u potragu za takvim istim bojlerom (ovaj pokvareni je kupljen prije tri godine), potragu sam nastavio danas. Po cijelom gradu i šire. Ništa, takvog više nema. A znaš li šta to znači? To znači da moram kupiti neki više ili manje drugačijeg nosača, a to znači da će trebati bušiti nove rupe po zidu (svaki bojler treba neke svoje rupe, jedan malo više, drugi malo niže, svaki ima neke svoje dimenzije itd.). Prčkao sam ja po starom bojleru koliko sam znao i umio, ali uzalud. Nisam ga uspio oživiti. Nisam siguran da je u pitanju grijač, jer termostat svijetli. Supruga i kćeri me požuruju jer trebaju toplu vodu (naravno, više nego ja). Nije mi preostalo drugo nego, prije nekoliko sati, kupiti drugačiji bojler, što sličniji, nekakav "Ariston". Nisam mogao vjerovati kad mi je prodavač rekao da će ga dovesti za dva sata. I bome ga je dovezao (svojim privatnim autom?!, da nije tu nešto mutno). Je, ali vidim da ništa bez majstora. Poznanik koji nam servisira kućne vodovodne instalacije nema mobitel, a nekog drugog nema šanse dobiti za tako sitan posao. Poznanik će biti kod kuće uvečer. Znači, moram ga nazvati uvečer i vidjeti kad mu odgovara da dodje. Da se radi o kuhinjskom bojleru, to bi nekako i mogao sam, ali ovaj veliki kupaonski 80 L, nema šanse da ga sam postavim. Ne mogu to ni fizički, a ne mogu tražiti od supruge i kćeri da mi pomažu u takvim poslovima. Fali mi jedno muško. I sad ti mene zafrkavaš. A dan prekrasan, baš sam se bio zagrijao za put, lako moguće da bi poslije otvorenja tvoje izložbe produžio u Poreč. Ovako, ništa. Nikamo dok ne riješim bojler. Znam da ti to ne zvuči uvjerljivo, ali, čovječe bojler je crkao točno par sati nakon što sam ti potvrdio svoj dolazak. Meni to ne ide u glavu, toliki ljudi bez posla, kao nekakav zakon tržišta vlada, a ne mogu jednostavno nazvati telefonom pa da dođe odgovarajući majstor s bojlerom i svim potrebnim, za najviše sat vremena sve instalira, ja platim i mir i dobro. Svojedobno, kad je famozna tranzicija tek počela, bilo je nešto slično, mislim "Plana Promet", "Svijet tehnike" koji li vrag, nešto su kao pokrenuli da kad neki uređaj kupiš, prodavač automatski šalje montažera koji ti uređaj u pravilu isti dan i montira. Ništa logičnije od toga. I svima dobro. A ovako, trebam nekoliko dana. Te najprije kupi bojler, te čekaj da ti ga dovezu, te onda zovi majstora kojega je za takvu "sitnicu" teško dobiti, pogotovo ako ga po prvi put zoveš, ako mu nisi stalniji klijent, te onda čekaj majstora, pa onda čekaj da vidiš je li majstor dobro obavio posao (jer on nema vremena čekati da vidi jel' sve dobro funkcionira, recimo pušta li gdje bojler vodu), te onda ako sve nije u redu ili sam dovršavaj ili ponovno zovi majstora... Za jedan pišljivi bojler... Nemoj me, molim, puna mi je kapa kapitalizma, tržišta, demokracije, Europe na blakanski način. Usput, dostavili su mi bojler koji je vjerojatno izložbeni primjerak, nema originalnog pakovanja, jamstveni list je zapravo samo nekakva fax-fotokopija, Bog zna je li uopće sve isporučeno. Poslije će mi majstor reći da gdje mi je ovo gdje mi je ono. Čovječe, stvarno mi je prekipilo. A nisam baš toliki živac, bar ne toliki veliki živac da bi mi ovakve stvari trebale biti problem. Ne znam, trebat ću nekoliko dana da dođem opet k sebi. Zbog pišljivog električnog kupaonskog bojlera!
19.01.2006. (15:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Znam da mi je komentar predugačak, ali - da me ne bi tko pogrešno razumio s tim vražjim bojlerom moram još dodati i ovo: Probao sam ja, dakako, najprije saznati gdje je servis. Na Internetu ništa, u telefonskom imeniku ništa, u prodavaonici gdje sam stari bojler kupio također ništa - upućuju me amo tamo, sve skupa ništa. Netko iz poduzeća koje je bojler prodalo kaže mi da servisi neće zbog takvih stvari izlaziti na teren. Oni su, navodno, takve bojlere prodavali do prije 3 mjeseca, pa kako ih više nemaju - ne znaju gdje je za njih servis!? A ja ne mogu kod kuće naći popis servisa za taj bojler, iako imam dokumentaciju koju sam s bojlerom dobio (očito, bez popisa servisa). Ma šta da vas ljudi više gnjavim. Znam da nije zanimljivo. Evo, ugasit ću se i oprostite zbog ove gluposti.
19.01.2006. (16:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Life By: -Hollow Life-
nisam imao takvog iskustva ali volio bih, da dobro si pročitala volio bih. jer bi onda jednog dana došao sa hrpom para u tu istu trgovinu a onda bi mi se dotična ili dotični toliko uvlačili da bi ih kamionom morali na kraju izvući van a mom zadovoljstvu tu nebi bilo kraja :). drugačije bi se oni ponašali da je njihova trgovina kad bi im bila svaka mušterija važna ili da rade na proviziju. ma evo tebi jedna velika PUSA :)
17.01.2006. (14:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OU
a znam to....meni se to jedanput dogodilo u berlinu...al sto je najbolje ja nisam neka lovasica pa sam bas usla unutra s namjerom da ih provociram...iako sam cak u tom trenutku i imala para za nesto od tamo...al ono...ludnica...jebala sam ih u njihov mali nezdravi mozgich samo tako...
17.01.2006. (14:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kirshna
ma sigurno po naćinu odjevanja...ja sam uvjerena...pa to rade i kod nas po trgovinama...pozdrav i kissić
17.01.2006. (20:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB
ja moram priznati da kad sam u trgovini prodavaćice su vrlo ljubazne.... jednom se desilo da prema jednom kupcu nisu bile ... kao prema meni... na što sam vrlo bućno reagirala.... i napustila prodavaonicu.... Od tad kad tamo uđem u glavnom se razlete.... Za one koje znaju prodati..uvijek će biti posla...a one druge treba zamjeniti sposobnima....To je nešto slićno kao frizerka....Koliko dobro odradi frizuru tako ćeš joj ćesto dolaziti...
17.01.2006. (22:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Stop! Drop! KABOOM!!
o itekako sam imala tih iskustava...dosuše,nema smisla..ja se ne oblačim u dućanima velikih svjetskih imena..ali sam se iznenadila...nije mi se to dogodilo kod nas..ali,eto..
18.01.2006. (17:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Welcome To Moulin Rouge
Iskreno, uzasavam se skupih prodavaonica i ugladenih prodavacica. Imam podosta odjece, a kupujem uglavnom na snizenjima, ili bilo gdje, gdje mi se svidi, makar to bio i neki second-hand ducan. nade se zanimljivih stvari. Ne volim skupe ducane bas iz tih razloga koje si navela- jednom sam se srela s takvom prodavacicom, i nikad vise.
18.01.2006. (20:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
donmirko
U sustini to je sramota za obije strane. Prvo, sramota je da jedan "predstavnik - prodavac" bilo koje, a ne vec neke svjetski poznate marke se tako ponasa prema musterijama. Druga stvar je to sto je tvoja frendica ostala bez teksta, umjesto da je tu malu nekulturnu prodavacicu postavila tamo gdje joj je mjesto, na njen nivo, pa bi se onda cesala i gdje je ne svrbi. Sa tako prostim ljudima trebas razgovarati na sto visem nivou mozes, cisto da im pokazes koliko su oni nisku i mali. Svojoj frendici prenesi zaljenje, ali neka se ne sjekira jer toga ima svugdje. Ljudi su losi, pa u bilo kojoj zemlji zivjeli, pa ma kako se zvali, i kome se bogu klanjali.
18.01.2006. (21:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
aibreann
ja osobno nisam imala takvih iskustava, ali znam za takve primjere i definitivno prosuđuju po odijevanju... Dragi je prije par godina kupovao odijelo za bratovu krizmu u jednom ekskluzivnom dućanu u centru i na temelju odjeće (traperica i tenisica) ga je umišljena prodavačica čudno gledala i dogodilo mu se isto kao i tvojoj frendici. pusa!
19.01.2006. (02:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
erztfchbgi
Laura, evo jedne ilustracije iz moje svakodnevice u vezi kupovine. Mail je inače napisan za prijatelja koji me blago ironično zafrkava jer sam morao odgoditi odlazak na otvorenje njegove izložbe danas u Rijeci, a stvarno sam htio skoknuti na to otvorenje. Put (iz Zagreba u Rijeku i nazad) morao sam otkazati je jer imam kod kuće gužvu s - pišljivim električnim kupaonskim bojlerom. Dakle, evo teksta tog maila: Samo ti zafrkavaj, Boro. Da ti nemaš možda kod kuće toplu vodu iz toplane? E, ja nemam. A bojler (električni) je nekakve talijanske firme "Termex". Jučer sam krenuo u potragu za takvim istim bojlerom (ovaj pokvareni je kupljen prije tri godine), potragu sam nastavio danas. Po cijelom gradu i šire. Ništa, takvog više nema. A znaš li šta to znači? To znači da moram kupiti neki više ili manje drugačijeg nosača, a to znači da će trebati bušiti nove rupe po zidu (svaki bojler treba neke svoje rupe, jedan malo više, drugi malo niže, svaki ima neke svoje dimenzije itd.). Prčkao sam ja po starom bojleru koliko sam znao i umio, ali uzalud. Nisam ga uspio oživiti. Nisam siguran da je u pitanju grijač, jer termostat svijetli. Supruga i kćeri me požuruju jer trebaju toplu vodu (naravno, više nego ja). Nije mi preostalo drugo nego, prije nekoliko sati, kupiti drugačiji bojler, što sličniji, nekakav "Ariston". Nisam mogao vjerovati kad mi je prodavač rekao da će ga dovesti za dva sata. I bome ga je dovezao (svojim privatnim autom?!, da nije tu nešto mutno). Je, ali vidim da ništa bez majstora. Poznanik koji nam servisira kućne vodovodne instalacije nema mobitel, a nekog drugog nema šanse dobiti za tako sitan posao. Poznanik će biti kod kuće uvečer. Znači, moram ga nazvati uvečer i vidjeti kad mu odgovara da dodje. Da se radi o kuhinjskom bojleru, to bi nekako i mogao sam, ali ovaj veliki kupaonski 80 L, nema šanse da ga sam postavim. Ne mogu to ni fizički, a ne mogu tražiti od supruge i kćeri da mi pomažu u takvim poslovima. Fali mi jedno muško. I sad ti mene zafrkavaš. A dan prekrasan, baš sam se bio zagrijao za put, lako moguće da bi poslije otvorenja tvoje izložbe produžio u Poreč. Ovako, ništa. Nikamo dok ne riješim bojler. Znam da ti to ne zvuči uvjerljivo, ali, čovječe bojler je crkao točno par sati nakon što sam ti potvrdio svoj dolazak. Meni to ne ide u glavu, toliki ljudi bez posla, kao nekakav zakon tržišta vlada, a ne mogu jednostavno nazvati telefonom pa da dođe odgovarajući majstor s bojlerom i svim potrebnim, za najviše sat vremena sve instalira, ja platim i mir i dobro. Svojedobno, kad je famozna tranzicija tek počela, bilo je nešto slično, mislim "Plana Promet", "Svijet tehnike" koji li vrag, nešto su kao pokrenuli da kad neki uređaj kupiš, prodavač automatski šalje montažera koji ti uređaj u pravilu isti dan i montira. Ništa logičnije od toga. I svima dobro. A ovako, trebam nekoliko dana. Te najprije kupi bojler, te čekaj da ti ga dovezu, te onda zovi majstora kojega je za takvu "sitnicu" teško dobiti, pogotovo ako ga po prvi put zoveš, ako mu nisi stalniji klijent, te onda čekaj majstora, pa onda čekaj da vidiš je li majstor dobro obavio posao (jer on nema vremena čekati da vidi jel' sve dobro funkcionira, recimo pušta li gdje bojler vodu), te onda ako sve nije u redu ili sam dovršavaj ili ponovno zovi majstora... Za jedan pišljivi bojler... Nemoj me, molim, puna mi je kapa kapitalizma, tržišta, demokracije, Europe na blakanski način. Usput, dostavili su mi bojler koji je vjerojatno izložbeni primjerak, nema originalnog pakovanja, jamstveni list je zapravo samo nekakva fax-fotokopija, Bog zna je li uopće sve isporučeno. Poslije će mi majstor reći da gdje mi je ovo gdje mi je ono. Čovječe, stvarno mi je prekipilo. A nisam baš toliki živac, bar ne toliki veliki živac da bi mi ovakve stvari trebale biti problem. Ne znam, trebat ću nekoliko dana da dođem opet k sebi. Zbog pišljivog električnog kupaonskog bojlera!
19.01.2006. (15:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
erztfchbgi
Znam da mi je komentar predugačak, ali - da me ne bi tko pogrešno razumio s tim vražjim bojlerom moram još dodati i ovo: Probao sam ja, dakako, najprije saznati gdje je servis. Na Internetu ništa, u telefonskom imeniku ništa, u prodavaonici gdje sam stari bojler kupio također ništa - upućuju me amo tamo, sve skupa ništa. Netko iz poduzeća koje je bojler prodalo kaže mi da servisi neće zbog takvih stvari izlaziti na teren. Oni su, navodno, takve bojlere prodavali do prije 3 mjeseca, pa kako ih više nemaju - ne znaju gdje je za njih servis!? A ja ne mogu kod kuće naći popis servisa za taj bojler, iako imam dokumentaciju koju sam s bojlerom dobio (očito, bez popisa servisa). Ma šta da vas ljudi više gnjavim. Znam da nije zanimljivo. Evo, ugasit ću se i oprostite zbog ove gluposti.
19.01.2006. (16:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I Napokon Raviryh
Hi, Richlaura
.
19.08.2009. (16:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Cik pogodi sta imam za veceru Zytopate
Cool Blog !!! Richlaura
[LINK=http://review.zzo.dns2go.com/thedonen.html
19.08.2009. (19:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pbtugirg Home Page
HELLO, Richlaura good bloog,
[LINK=http://www1.zayki.
23.08.2009. (05:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...