14

srijeda

ožujak

2007

jer ja sam tako luda bejbe....

joooj....jedva chekam vikend!!!ev sad jedem dinju....slušam cibonu...upalila sam svijechicu od limuna...i chillam.....danas je bio tako lijep sanšajni dej!!!yes nista mi se nea radit...htjela sam jučer poslušat električni orgazam-bejbe, ti nisi tu..i pjesma mi nije hjela svirkat....buhuno a tu pjesmu ja obožavam....a neće svirat ni debela djevojka......šhmrc!!!!

11

nedjelja

ožujak

2007

za sve koje volim

za sve koje volim pišem ovu pjesmu....
za sve moje anđele koji su uvijek tu....
za prijateljice koje volim....i čija toplina se vidi u očima....
one su moj spas, moja sreća....
i što bih ja da nisam okružena anđelima??
što bih ja bez njih???
ne znam odgovor...al bila bih tužna....


eh..to se zove ljubav....

Trebam nekoga da uljepša mi sne, da dotakne oči moje,
da poljubi snene usne...
Ma samo da me zagrli, utješi i uspava riječima...

Kamo s nosevima??
Oduvijek se pitam kamo s nosevima???
(citat by:Andy Warhol)

Myspace Layouts
Myspace Layouts


i znaj da bit ću tu....

Myspace Layouts
Myspace Layouts


ja želim nekog ko će me nazvati u ponoć samo da mi kaže da me voli i zaželi mi laku noć...
i želim nekog tko će me znati saslušati...
i nekog tko će me ljubiti najnježnije....yes

10

subota

ožujak

2007

Ne osjećam ništa..samo se sjećam....

Ne znash kako je to kad iznutra živi tuga...
Svi osjećaji i misli potopljeni su u moru lažne ljubavi...
Nema više mirisa njegove kose u mom sjećanju...
Netko je to sve uzeo....

the girl with the pearl´s hair

bubana sam i nea mi se učit....al trebala bih....al ipak..nea mi se....čula sam pjesmu HP-a Sreća i full mi je dobra stvar...potražila sam ju prek limewire-a..i nije mi ju našao....buhu:(( dobila sam ponovno inspiraciju za pisanje pjesama....jeeej!!!!ak nish drugo, zbog toga sam sretna...sto se tice mog ljubavnog života-to mi ne ide nikako...čak i kad mislim da sam konačno našla nekog....ispostavi se da je to sve kratkog vijeka za mene.....there´s just a hole where my heart should be......headbangno negdje i mene čeka konj na bijelom princurofl

09

petak

ožujak

2007

leptir plavih krila

kažu da postoji negdje neko mjesto...naše mjesto...gdje smo sretni...gdje imamo svoj mir.....kažu da je to mjesto lijepo....uvijek svira tiha glazba....i lete leptiri....svojim dugim plavim krilima ispunjavaju svaki dio nas.....pitamo se što zapravo čini našu sreću..naše uspomene...naše trenutke u kojima smo samo ponekad sami....tražimo sjaj nečijih očiju...i mekoću kose....tražimo beskrajan zagrljaj.....i sigurnost u njemu....tražimo nešto što se ljubav zove...tražimo osobu s kojom ćemo podijeliti sve tajne, svu ljepotu naše duše....i svaki stih lagane pjesme.....tražimo nekog tko nas neće pustiti da odemo...nekog tko će nas zavoljeti....

za sve koji su voljeni

I dok me držao za ruku i pjevušio mi na uho...
ja sam ga ljubila kao što nikad nikog nisam...
i smijala sam se....
šaputao je vjetar...
u očima njegovim vidjela sam toplinu.....

08

četvrtak

ožujak

2007

jebemu miša

ja sam bubana....pijem čajek..ne idem u skul...slušam neki koncert prljavaca, filma, valjka i psihića....zg rock forcesyesdanas mi je stigla ac/dc majica ali kriva....poslala sam mejl da mi pošalju lovu ili da uzmem drugu ac/dc majicu...s angus youngomcerek idem sad nekaj skinut s pljuge.....uživajte mi...peace

07

srijeda

ožujak

2007

njena meka krila grle te...

Zašto kažu da sreća postoji samo u kratkim, lijepim trenucima??Zašto imamo svoje tužne trenutke razapete na nitima našeg unutarnjeg stanja??Zaboravljamo, ali nikad ne zaboravimo.Ponekad smo tu samo mi i nitko više.Mi koji smo u nekom dalekom svijetu i sami smo sebi spas.Imamo sve, a vječito nam nešto malo fali da nas ispuni.Pretvaramo se da smo sretni, al u našem svijetu prevladava tuga.Novi ljudi nam bez pitanja ulaze u život, a stari, oni koji su nam nekad bili prijatelji-više za nas ne pitaju.Sve oko nas se mijenja, nova stabla života rastu u našem parku, grad se širi, uništavamo planet i život na njemu..i sve nestaje.Naša klupa je rastrgana između zbilje i sna i sada ležimo pod zvijezdama.Tražimo sreću, a sat otkucava.Koliko smo vremena potratili na gluposti..Život prolazi, mi starimo.Htjeli bi se vratiti u djetinjstvo bar na trenutak, a ne možemo.Trenuci dječje radosti su iza nas, ali ostaju uspomene i slike.Vratili smo se u okrutnu stvarnost i pred nama je sad borba.Hoćemo li preživjeti, to zna samo netko gore iznad nas.
(ovo je nastalo prije 2 tj.u trenucima buđenja uspomena i tuge)

06

utorak

ožujak

2007

ČINI MI SE ROĐAČE..DA JE STANDARD POKVARIO LJUDE..JEDU GOVNA I SANJARE:P

ev da i ja nekaj napišem....onak nea m se nish učit...a 4.sam razred....josh malo pa matura..jooj...za 2 tjedna mi roćkas i naručila sam si majicu HELLS BELLS-Ac/Dccerek weeeeeeeeee!!!! 23.3.idem na koncert Jure i Filma u Tvornicu...again...a onda 31.3.na tribjut to Doors....ovu subotu sam bila na tribjut to GNR u Boogaloo-u i bilo je prejebenooooo....aaaaaaaaa!!!!!smijehyes a pjevač sexi do jaja....isss presavršeno je bilo.....pufam vas!!!

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.