Kokin sokak

ponedjeljak, 04.01.2010.

New year, new decisions, same chick :)

New year..

Iako me vesele počeci, istodobno me nekako rastužuju krajevi. Vrijeme općenito nekako prebrzo prolazi. Čini mi se da sam još jučer opsjednuto zurila u zamjenu profesora povijesti u gimnaziji ( zgodan, zelenook i mlad!) proklinjuć obrazovni sustav koji predviđa samo dva sata povijesti tjedno. Svaka godina ima nešto svoje što mi donese ili odnese. Ako po ničem drugom, 2009 ću pamtiti po činjenici da sam se udala, naučila skuhati ručak za 10 ili više ljudi i otkrila zanimanje za modu koje je stalno bilo tu negdje al mu se nikad nisam uspjela dovoljno posvetiti. Također je na površinu isplivala moja glad za vintage i retro odjećom, posuđem, namještajem i nakitom. Sva sreća da ne posjedujem ni jednu karticu jer mislim da bi poharala e-bay davno u potrazi za sitnicama za svoj ormar, kuhinju i kutijicu s nakitom.

Da li vam se ikad dogodilo da u proljetnom ili zimskom čišćenju ormara likvidirate hrpu odjeće ( premalo, zastarjelo, kriva boja, krivi kroj!) a onda se za godinu,dvije zapitate gdje je to jer bi sad baš tako nešto obukli i baš bi to bila točka na i zamišljenog stajlinga? E pa meni je! Tako već neko vrijeme žalim za maminom smeđom retro mini haljinom iz 70-ih, za jednom također njenom cvjetićastom bluzom, za par sakoa i bolje da dalje ne nabrajam jer me boli duša. Uvijek ista pogreška. Likvidiram sve što znam da ne mislim više obući. Ali pošto se moda neprestano vraća moje likvidirajuće odluke mi vraćaju šamarima. Sreća da imam tavan. Odlučila sam kupiti lijepo metalni stalak na kotačićima ( onakav na kakvom u dućanu visi obleka ) i lijepo na njega staviti sve što mi u ormaru smeta i trenutno mi se ne nosi. Više ništa ne bacam i ne poklanjam. Sve lijepo u najlon, na vješalicu i na stalak na tavanu. Na kraju krajeva to mi je prilika da si složim kolekciju odjeće obzirom da su neke stvari stvarno klasik dok se druge svakih cca 4/5 god vrate i vrte ispočetka.


Imam i neku svoju listu želja za ovu godinu ( sad se stvarno osjećam kao Bridget Jones ):

1. Održati postojeću težinu i po mogućnosti skinuti još 5 kila prije ljeta
2. Pustiti kosu al da ovaj put to na nešto liči ( fantaziram o plavom slapu kose a ne plavom smotuljku slame )
3. Priuštiti si napokon Desigual kaput
4. Priuštiti si Loubice ( sanjarim o crnim peep toeicama od brušene kože)
5. Prsten od bijelog zlata s kamejom na lila pozadini ( obožavam kameje al su većinom narančaste a to mi nije nešto napeto )
6. Poštena torba koju ću moći nositi više sezona prije nego se nepovratno raspadne
7. Naučiti iscrtati tušem crtu na oku
8. Naučiti napraviti pršurate ( dalmatinska slastica)
9. Naučiti šivati
10. Manje mrziti excel


VOILA! Par točaka je ekšuali i ostvarivo, krajem godine će vaša dugokosoplavokosa koka u nadam se novim lubicama i tušem iscrtanim očima napisati par riječi o godini iza nje fino

Želim Vam jako dobru 2010. godinu!!!

- 19:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv