Kokin sokak

nedjelja, 30.08.2009.

Kako je Koka postala "koncertna koka"

Zvuči urnebesno ustvari kad malo bolje razmislim.

Imam 28 godina a tek sam nedavno bila na svom prvom pravom koncertu, ma što pravom, na koncertu uopće ( pod koncert ne brojim nastup Prljavaca u sklopu ne sjećamsevišečega koje sam odgledala u Karlovcu u maničnom strahu da će mi netko od okupljene gomile stati na nogu, spaliti kosu čikom ili me pogoditi nečim u glavu.)

Roditelji su mi branili štošta. Naučila sam voziti bicikl tek negdje u 4. osnovne (" past ćeš i slomiti nogu, nije to za tebe"!!), proplivala sam isto u to vrijeme a i to možda nebi da škola nije imala bazen pa nam je plivanje upalo pod tjelesni. Kako sam rasla i zabrane su postajale šarolikije pa su tu s vremenom upali i izlasci a bome i koncerti. Kad sam napokon napunila nekih 18 godina i kad se moglo reći da sam čovjek za sebe, nije mi više bilo napeto. Ne sjećam se točno da li su mi se promijenili stavovi, prioriteti ili što je uopće bilo ali sad kad sam mogla gdje sam htjela jednostavno mi se više nije dalo. Roditelji stvarno nekad ubiju previše u djeci.

Klik mi je proradio proljetos. Kad se pročulo da U2 dolazi u Zagreb. Stvarno sam poželjela to vidjeti i doživjeti. Ne zavaravam se, znam da živim u maloj zemlji koju još uvijek smatraju Balkanom i da nas puno toga jednostavno zaobilazi. Prvo sam čekala par dana da dobijem potvrdu da li je ta vijest uopće istina, eto toliko mi se činila nerealnom. Kad je kolega na poslu počeo raspravu o nabavi karata znala sam da je.

I tako je Koka završila na svom prvom koncertu. Kao svako pravo žensko imala sam modnu krizu par dana prije koncerta. Kako se obući, što obući, što ću s kosom i slične gluposti koje me more svakodnevno a pred veće događaje posebno. Nikad nisam bila na koncertu pa se shodno tome nisam znala ni obući za koncert. Mislim O.K. mogla sam nabaciti bilo što na sebe al imam taj čudan sklop u glavi: ako mislim da nisam dobro obučena i ako se u tome ne osjećam dobro nema toga tko će me natjerati da takva izađem van. Znam se usred noći probuditi i razmišljati što ću obući za posao i ako nemam ideju ne mogu zaspati. Ili još gore, probudim se i smislim što ću obući a onda u miru zaspim i ujutro kad se probudim pling! Page blank! Ne sjećam se što sam smislila! Voljela bi da se moj mozak prestane poigravati samnom na tako okrutan način....

No, u pronalasku idealne kombinacije pomogla mi je sestrična koja je pohodila dosta koncerata i ima više iskustva od mene u takvim stvarima. Koka se obukla, našminkala i otpičila na U2! Doživljaj je bio fenomentastičan!! Pomislila sam koliko sam propustila do sada, koliko bi tek propustila da nisam ovo vidjela? I tu je pala sljedeća odluka: Koka ide na sve dostupne koncerte. Da razlučimo što znači dostupne:
a) da je koncert izvođača kojeg volim
b) da je pristojna cijena karte
c) da znam što ću obući fino

I sad se pripremam za idući koncert! Mando diao u Zagrebu 26.11. Razmišljam i o koncertu Hladnog piva u Močvari za par dana. Njih stvarno volim i koncert me ful privlači, pogotovo kad sam čula da je prihod u dobrotvorne svrhe jedino neznam kakav je Močvara prostor? Mali, veliki? I užasavam se naguravanja i skakanja koje obavezno prati njihove koncerte. Jer da, volim ih, ali nemam marte s čeličnom kapicom i mogućnost da dobijem lakat u vugla je velika pa ću razmisliti. Ali Mando diao? To bome ne propuštam zubo

To je sve planirano za ovu godinu. Veselila sam se Lady Gaga a onda je odlučila ne doći..namcor


Do idućeg tipkanja, malo kvalitetne muzike za sve vas koji navratite u moj sokak!

http://www.youtube.com/watch?v=A9rLqHBaxBg



- 22:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv