kojaleti https://blog.dnevnik.hr/kojaleti

ponedjeljak, 11.12.2006.

brejnstorm u par minuta do drugog nekog dana

"nisam ti rekla prije, ali reći ću ti sada... ja sam kćer lisice»
soba, ja pa kina, korea, japan, tajland, švicarska, njemačka, kolumbija, meksiko, rumunjska, mađarska, gabon, francuska, vijetnam, tajvan, ajgaturtul i pupukapatao
steven, waitapu, vojnič, dodecahedron i divina geometrija glazbe i pijeska
neki osjećaji novi možda, oni što peckaju među očima i eksplodiraju na dlanovima !štup!
još jedan sveti mikula bez mikule i nonine štrudle od jabuk al svetost sveprisutna ipak
pet krugova svaki u svojoj boji
pa onda još dvanaest njih
i jedan ubačeni osam koji nije ba nego fa
revolucija u dormitoriju zbog nedostatka tople vode i grijanja
potpuna indolencija središnje-carskog komiteta (domaći studenti žive u šesterokrevetnim sobama i toplo im je kad se pobacaju jedni na druge, zašto i vi to ne radite)
taiji iz korijena na ling xia
češnjak u nevjerojatnim količinama
doufu koji je u stvari seksualni poremećaj ako se gleda kroz kose oči
suvremena kineska novela, keramika, brokat, potez kistom, nos na staklu
vjetar nad jangceom, postoje li crveni listovi?
ruzinava bicikla, žao mi je vidit ju takvu pa ju namjeravam počastit maslinjakom
recitiranje crvene knjižice i «am i boring?»
najbolje što sam ikad čula u kini «kojim vi to stilom u hrvatskoj radite»
stari kineski učim a novokineski uči mene
zrakom ili kopnom, na istok, zapad ili malo južnije?
deset miliona stabala treba pokrenut naciju
kineske deve su najbolje deve na svijetu
dvije grbe imaju
pa na jednu staviš kompjuter i igraš se zavaljena na drugoj
ili prisloniš knjigu
ili nasloniš glavu pa odspavaš dok ona šeta šetnju
tigrovi su nekad živjeli
i krokodila je bilo po gradu, danas ih nema
staroslavenski bogovi igraju košarku s maorskim, a kineski pobjeđuju u dohi
nespavanje, možda mi opet treba prerazmještaj pokućstva mi, feng shui mi je loššš
kockice i varanje na prste u prebučnom karaoke luditoriju
carevi, žene lisice, duhovi šume, japanski crtići, korejske romance, zvuk malih drvenih klompi na popločenoj ulici, male ruke, značajan kozmički događaj jeste li znali
znate li što se dešava oko nas
znate li što se dešava svakog dana van iznad oko do pored pri u onom što zovemo priroda
teleskop mikroskop audioskop loboskop frenoskop kaleidoskop mimoskop vatroskop zemljoskop zrakoskop a jel postoji prirodoskop
a valjda je čovjek taj skop
ali za čije to oči
pa judi moji kade ste...

11.12.2006. u 18:09 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

put-opip

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr