kohorta(gabi)

ponedjeljak, 19.03.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:41 - Komentari (22) - Isprintaj - #

subota, 17.03.2007.


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


na ovaj blog nemogu ici oni koji slusaju narodnjake.

- 22:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.03.2007.

kohorta

kohorta bijelo plavi

- 21:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Blog images

Blog images

- 20:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.03.2007.

kohotas Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 10.03.2007.

pijesme od kohorteGrad na dravi, danas slavi, naprijed naši bijelo-plavi,
cijeli Osijek kliče, zove: Naprijed naši momci po bodove!
Mi smo bolji, mi smo jači, bodrite nas navijači,
nek se svuda čuje odjek: OSIJEK, OSIJEK, OSIJEK!


Iz Osijeka, četa mala, krv je naša bijelo-plava.
Hrvatske smo mi sinovi, odani smo bijelo boji!
Bijela boja, boja znana, to je ponos Osječana!


Mi Slavonci,
uz Osijeka smo svi,
i kad gubiš ti znaj,
nikad nećeš bit sam,
volimo te mi!

Sa istoka ori jedan odjek OOOOOO
Šampione ime ti je Osijek OOOOO
Sa istoka ori jedan odjek OOOOO
Bože čuvaj Kohortu i Osijek OOOOO


Mi smo svojoj općini obećanje dali,
da ćemo izjebati sve živo na Dravi..
IDE NASTUPA, NE BOJI SE SEXA,
OSIJEK, OSIJEK JEBE BEZ KOMPLEKSA!

Inati se Slavonijo, ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna, tko te ne zna, a ne voli!

Pjevaj majko, ratara i bekrija,
pjesmu onu što nam život stvara,
konje vrane kad odsedla šokadija,
vrisen pjesma od plamena i žara!

I krcat stadion, baklje se pale, i rulja bodri bijelo-plave,
ja volim Osijek i Kohortu, ja volim grad pokraj Drave!
Ale, ale, ale, ale.... jebem ti život bez rakije!

Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih,
za sve nas ostat će uvijek najljepša pjesma i stih!
Moj grade pored Drave, tu mladost moja je sva,
na svakom kamenu tvome, krije se ljubav bez dna!
Kad svijetla gasnu, i mjesec se pojavi mlad,
na obali Drave umoran odmara grad!

Ti nikad nećeš biti sam, mi smo uvijek uz tebe,
ti si ponos našeg grada, ja te volim Osječe!

Kad te vidim tuga nestaje,
sija sunce trava miriše,
srce moje kuca za tebe,
samo tebe volim Osječe,
volim Osječe!

Kohortaš stari ulicama luta,
purgera traži cijeli dan i noć,
i kad ga nađe razbit će mu pičku,
u Osijek više nikad neće doć!

Ići ćemo daleko, svladat ćemo prepreke,
zbog Osijeka i Kohorte!
Samo tebe volim ja, ti si ljubav najveća,
moj Osječe, o kako volim te!
OOOOOOO

I kad utihne svaka pjesma
i prazna bude svaka ulica,
znaj da i tada moje srce kuca,
kuca samo zbog Osijeka!
OOOOOOO
nananana

Ajde Osječe, ajde Osječe, ajde Osječe,
zabijaj golove do nove pobjede...


Mi smo Kohorta
Ponos istoka
Znaj da živimo
Svi za Osijeka
OOOOOOOO

Nikoga nisam volio tako,
dušom i tijelom beskrajno lako,
kao tebe, Osijek kao tebe!


oooooo
jedinoooooo
na svijetu tebe volimo,
i bio loš, ili prvi, za nas ti si vječno šampion!
idemo svi, gdje god si ti, ekipa lega će te pratiti
kohorta je, znaj da je, uvijek bila i biće uz tebe

idemo svi,
gdje god si ti,
ekipa lega će te prati,
kohorta je,
znaj da je,
uvijek bila i biće uz tebe,

o osječe,
sa tobom smo,
jedini samo tebe volimo,
o osječe,
ja volim te,
znaj da tu sam uvijek uz teb sam

- 00:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.03.2007.

kohorta

Navijačka skupina - Kohorta [uredi]
Kohorta je ovaj naziv dobila 1988. godine. Prije toga nosila je ime "Torcida",a pri svom osnutku djelovala je kao grupa "Šokci Osijek". Smještena je na istočnoj tribini osječkog stadiona Gradski vrt. Kohorta slavi već 18. godinu svog postojanja a od same organizacije "najbučnijih" navijača Osijeka prošlo je već 57 godina.

Ime "Kohorta" zapravo potječe od talijanskog naziva za jednu od elitnih legija Rimskoga carstva (cohorta- cohors). A postoji i drugo objašnjenje, tj. da "cohorta cohor" na latinskom znači određenu skupinu vezanih ljudi. Navijačka skupina iz grada na Dravi dijeli se na manje kvartovske skupine ili ekipe kao npr. "Kohorta Višnjevac", "Kohorta Josipovac", "Kohorta VBK", "Lege centar", "Kohorta Jug 2", "Extra Army- Sjenjak", " Ekipa Sjenjak", "Ekipa 031"," Kohorta Bilje", "Retfala boys", "Co 333", "Kohorta Petrijevci", "Osijek crew" i dr.

Početkom Domovinskog rata 1991. godine, hrabri momci iz Kohorte odlaze u obranu, prvenstveno svoga rodnog grada Osijeka, na prvu liniju bojišnice, iako su neki tada imali tek 17-tak godina, ali i na druga ratišta diljem Hrvatske, pa čak i BiH.

Kao i svaka navijačka skupina, i Kohorta je poznata po raznim bakljadama (primjerice ona na susretu sa Hajdukom u sezoni 2002./2003. g., koji je i prekinut zbog ubacivanja pirotehnike na igralište i međusobne tučnjave)te transparentima i koreografijama. Prva koreografija izdignuta je 1989. godine na susretu sa Crvenom Zvezdom.

Udruga navijača je u Fakultetskoj ulici u Tvrđi (stari dio grada Osijeka)

- 19:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #



Profile Cursors

- 19:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Piczo Layouts

- 18:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #