Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Klub Potterovaca

24.07.2006., ponedjeljak

Ubitačan sat...

Ubitačan sat...
Škola ide u dobrom smijeru. Već gotovo mjesec dana traje nastav i nije bilo nikakvih problema osim ispada malog Zeta Strobynya. Vikao je na Mary pa sam ga pozvala na razgovor.taj mali je drzak...

Ja:zeto kakvi su to ispadi na satu profesorice Matthews?
Zeto:Ma glupača mi je...
Ja:Molim? Kako si nazvao profesoricu?
Zeto:A kad je glupa ,pa..
Ja:Slušaj me ti mali ljigavče, još jednom da povisiš glas na neku profesoricu ili profesora doživotno češ servirat dementore, jasno?
(mali se totalno usrao!)
Zeto:Ne možete tako, moj tata!
Ja: O dragi moja ja dobro poznajem tvog oca, i kad on čuje za ovo...
Zeto:Ok idem ja.
ja:Ne tako brzo. Gospodin Filch ima jako puno posla u tamnicama. Mora ih sve očistiti, a on je jako star i nemože sve sam. Zapravo sad ide na godišnj. A netko to mora počistiti. Kazna od 20 dana -čiščenje tamnica i 30 bodova slytherinima!

Bjesno je otpalio vani. Dumbledore mi se smješkao...

Dumbledore:Lukavo Lara, lukavo...


Krenula sam na sat, imam 6 razrede, Ravenclawe i Griffinodre i 7 razrede Griffindore i Hufflepuffe. Vec sam se suočila sa Harryjem na prvom satu ali je samo šutio.
Ušetala sam u učionicu gdje su se smjestili šestaši Griffindora i Rawenclava. lagano sam se nasmnješila Ginny Weasley i sjela za katedru.
Učenici su me gledali sa očekivanjem.Ovo nam je prvi sat jer sam prijašnje otkazala zbog ravnateljskih dužnosti.

Ja: Dakle, žao mi je šta prije nismo mogli održati sat, ali nadoknadit ćemo mi to. Osnove borbene taktike je novi predmet i on se može smatrati jednim miksom obrane od mračnih sila, čarolija ,preobrazbe i duela. Tu ćete naučiti kako se obraniti bez organiziranja nekih grupa za "učenje"(Luna Loovegood i Ginny Weasley su se nasmijele)
Dakle, Program rada za ovu godinu je :
1.Naučiti koristiti najvažnije čarolije za obranu te vježbati duele
2. naučiti koristiti preobrazbu u vrijeme borbe
Na kraju če te se morati boriti samnom. Jer ovaj predmet nemate ni na ČASovima ni na OČIma pa ću vam tako dati ocjenu.
Sada ćete se podjeliti u parove i malo čemo dočarati ugođaj mjesta gdje bi te se mogli naći u borbi.Ima pitanja?
Justine Travers: Je li istina da ste bili u braku sa Siriusom Blackom?
Ja:Ovaj...
Sean Garcia: istina. Čitali smo u proroku.
Cassey Webber: I piše da ste i vi bili tamo kada je on umro!



Oći su mi se napunile suzama i pogledala sam Lunu i Ginny koje su me zabrinuto gledale.

Cassey Webber. O profesorice, oprostite, nisam htjela...
ja: Sat je gotov! Vidimo se u petak.


Svi su se polako kupili iz učionice i na kraju je ostala samo Ginny.

Ginny: Kako ste?
ja:Dobro sam, hvala.Možeš li molim te otići po Mayu, ovaj profesoricu Courage.
Ginny: odmah ću.

maya je došla u roku od par minuta. Bila je zajapurena i crvena.

Maya:Šta je bilo?
Ja: Počeli su me pitati o Siriusu.
Maya: Znam...i mene su pitali neki dan...
ja:Dobro, dobro...a šta si ti tako ljuta?
Maya: Miranda...posvađale smo se. Nekad mi stvarno popije krv.
Ja: ajde, ajde. Ništa sad će ručak i poslije imam sat. Idemo.

Nakon ručka sam jedva odradila sedmaše i poslala sam ih sve 10 minuta ranije sa sata.
Harry me izbjegava. prvi je izjurio iz učionice.
Tako mi je zao...

Vaša Lara Shinoda


- 19:38 - Brzocitatno pero (6) - Prepiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je..
Harry Potter klub i u njemu cemo razmjenjivati iskustva i novosti o potteru. Svi članovi dobijaju lozinku i username i mogu pisati postove!
Teme postova se ograničavaju na:
- vjesti o HP filmovima ili knjigama
- zanimljivosti o Hogwartsu i magiji
- odluke važne za cijeli klub
Također je zabranjeno:
- pisati o svojem blogu (reklamirati svoj fanfiction)
- pisati o temama koje nisu u vezi s gore navedenima

Popis učenika Hogwartsa (za korištenje pri pisanju postova)

Ovaj dizajn su napravile:
Mary Matthews
i
Jennifer Pleasant













Raspored
Ponedjeljak: FF aritmancije, piše prof. Sophie Davies
Utorak: FF astronomije, piše prof. Zara Ravenclaw
Srijeda: FF bezjačkih studija, piše prof. Mary Matthews
Četvrtak: FF čarobnih napitaka, piše prof. Maya Courage
Petak: FF čarolija, piše prof. Chelsea Shinoda
Subota: FF obrane od mračnih sila, piše prof. Luna Snape

Ponedjeljak: FF osnova borbene taktike, piše prof. Lara Shinoda
Utorak: FF povijesti magije, piše prof. Miranda Smith
Srijeda: FF preobrazbe, piše prof. Jennifer Pleasant
Četvrtak: FF skrbi za magična stvorenja, piše prof. Keera Smith
Petak: FF starih runa, piše prof. Jan Karl VonCroy
Subota: FF travarstva, piše prof. Kiara Hamill


Za dizajn su zadužene:
Jennifer Pleasant
Mary Matthews
Kiara Hamill
Maya Courage
Image Hosted by ImageShack.us