Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Klub Potterovaca

22.07.2006., subota

Obrana od mračnih sila-1.sat

Postala sam profesorica u Hogwartsu.Jedina sam se prijavila za uklet predmet,tj.Obranu od mračnih sila.


Na rasporedu sam imala sedmaše,Gryffindore i Hufflepuffe.Uputila sam se prema dobroj,staroj učionici na trećem katu-učionici Obrane od mračnih sila.Već je zvonilo,a ja,prava šeprtlja,kasnila sam na sat.Naglo sam otvorila vrata i ugledala razred kako me gleda u čudu.Pogled mi je stao na Harryu Potteru,Hermioni Granger i Ronaldu Weasleyu.Naime,ja imam samo 17 godina,zapravo skoro 18 te sam se s njima družila u Hogwartsu.Sklonila sam pramen kose koji mi je zaklonio pogled te sam se ukočila i počela govoriti:

Ja:Dobar dan razrede!Ja sam Luna Snape-Morrison,prof.Obrane od mračnih sila.Sada ću napraviti prozivku.Molim prisutne da podignu ruku kada prozovem njihovo ime.

Bones,Susan
Brown,Lavender
Finch-Fletchley,Justin
Finnigan,Seamus
Granger,Hermione
Longbottom,Neville
Macmillan,Ernie
Patil,Parvati
Potter,Harry
Thomas,Dean
Weasley,Ronald


Poslije prozivke ugledala sam Hermioninu ruku u zraku.

Ja:Reci,Hermione,ovaj pardon,recite gospođice Granger.


Nekolicina Hufflepuffa i Gryffindora se nasmijala.Ošinula sam ih pogledom te su prestali.

Hermione:Profesorice,uočila sam nešto u vašem prezimenu.Kada ste išli u školu,bili ste samo Snape,a sad ste Snape-Morrison.To znači...
Ja:Da,udala sam se za Liama,ali to sad nije bitno.Danas ćemo ponavljati neverbalne čarolije.Neka mi netko ukratko ispriča nešto o neverbalnim čarolijama...da vidimo...gospodine Finnigan!
Seamus:Pa,um,ovaj....one se izvode....šutnjom!


Razred je prasnuo u smijeh.Prozvala sam Hermionu.

Hermione:Neverbalne čarolije se izvode bez izgovaranja inkantacije na glas.Trebamo se usredotočiti i ponavljati inkantaciju u mislima.
Ja:Odlično!10 bodova za Gryffindore!Dakle,sada se složite u parove i vježbajte Protego,naravno kao neverbalnu čaroliju.Upozoravam vas da ne koristite gadne kletve kao što je Furnunculus,jer ćete snositi posljedice.Možete početi.


Dok je razred marljivo vježbao,sjetila sam se svojeg sata kada sam učila neverbalne čarolije.Uvijek su mi dobro išle i nisam imala problema s njima.Gledala sam razred,malo kroz prozor i tako cijeli sat.Kada je zvonilo,učenici su pokupili stvari i izašli van.Sat je dobro prošao i mislim da ću se odlično provesti ove godine u Hogwartsu.Stvarno mi je falio...

Vaša Luna Snape,smotana prof.Obrane od mračnih sila

- 16:47 - Brzocitatno pero (11) - Prepiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je..
Harry Potter klub i u njemu cemo razmjenjivati iskustva i novosti o potteru. Svi članovi dobijaju lozinku i username i mogu pisati postove!
Teme postova se ograničavaju na:
- vjesti o HP filmovima ili knjigama
- zanimljivosti o Hogwartsu i magiji
- odluke važne za cijeli klub
Također je zabranjeno:
- pisati o svojem blogu (reklamirati svoj fanfiction)
- pisati o temama koje nisu u vezi s gore navedenima

Popis učenika Hogwartsa (za korištenje pri pisanju postova)

Ovaj dizajn su napravile:
Mary Matthews
i
Jennifer Pleasant













Raspored
Ponedjeljak: FF aritmancije, piše prof. Sophie Davies
Utorak: FF astronomije, piše prof. Zara Ravenclaw
Srijeda: FF bezjačkih studija, piše prof. Mary Matthews
Četvrtak: FF čarobnih napitaka, piše prof. Maya Courage
Petak: FF čarolija, piše prof. Chelsea Shinoda
Subota: FF obrane od mračnih sila, piše prof. Luna Snape

Ponedjeljak: FF osnova borbene taktike, piše prof. Lara Shinoda
Utorak: FF povijesti magije, piše prof. Miranda Smith
Srijeda: FF preobrazbe, piše prof. Jennifer Pleasant
Četvrtak: FF skrbi za magična stvorenja, piše prof. Keera Smith
Petak: FF starih runa, piše prof. Jan Karl VonCroy
Subota: FF travarstva, piše prof. Kiara Hamill


Za dizajn su zadužene:
Jennifer Pleasant
Mary Matthews
Kiara Hamill
Maya Courage
Image Hosted by ImageShack.us