Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Klub Potterovaca

19.07.2006., srijeda

Kaos na prvom satu bezjačkih studija za 3. godinu

Opet sam u Hogwartsu, ali ovaj put sam profesorica Bezjačkih studija. Kad sam prestala sa školovanjem, posvetila sam se bezjacima, i tako sam prihvatila Larinu zamolbu da dođem predavati Bezjačke studije. Nadam se da neću biti dosadna.

Evo, danas je srijeda. Danas imam samo blok sat 3. godine. Hvala Bogu, pa samo njih. Kad su sjeli u klupe, počela sam:

Dragi učenici, ja sam profesorica Mary Matthews i drago mi je što ste se odlučili za bezjačke studije. Sad ću vas prozvati, i molim vas da dižete ruku kad prozovem vaše ime.

„Apend, Hela“
„Caryl, Henry“
„Dott, Andrew“
„Feret, Nika“
„Gerion, Pamela“
„Hadony, Helena“
„Kantt, Melissa“
„Negal, Penelopa“
„Ohadi, Endimion“
„Strobyny, Zeto“

Sad kad smo svi tu možemo početi s nastavom. Na prvom satu ćemo govoriti o Bezjačkoj školi. Tko zna nešto o Bezjačkoj školi?


U zraku je bila samo jedna ruka, Nikina.

ja: Izvolite gospođice Feret.
Feret, Nika: Pa... Kod njih postoji takozvana osnovna i srednja škola. Osnovna je obavezna, uskoro će i srednja postati. I imaju fakultet. Osnovna škola traje 8 godina i u nju se kreće sa 6 do 7 godina. Nakon toga ide se u srednju školu, koja traje 3 ili 4 godine. I na kraju fakultet koji može trajati vječno...
ja: Hvala gospođice Feret. 10 bodova za Gryffindore.
Strobyny, Zeto: Pa to sam i ja znao. Znam ja i više od toga!!!
ja: Zašto se onda, gospodine Strobyny, niste javili?
Strobyny, Zeto: To se vas ne tiče!!!
ja: Jel ti to povisuješ glas na mene?
Strobyny, Zeto: Ma daj, nemoj zezat!!! Pa hvala Bogu da povisujem glas!!! Svakom bi Gryffindoru dala bodove, a nama Slytherinima bi oduzela!!! Ista si kao i svaki profesor. Svi vole samo šugave Gryffindore. I ti si bila Gryffindor...
ja: 10 bodova manje za Slytherin!
Strobyny, Zeto: Mrzim te!!! Ne mogu vjerovati da si se nekome mogla svidjeti, da je moj tata ludovao za tobom!!! Gaduro!!!
ja: E sad je dosta. Van!!! I 50 bodova manje za Slytherin!


Svi učenici su me grozno pogledali. Svi su imali prezir u očima. I onda su se svi, ali baš svi ustali i napustili sat. Znala sam da ću imati problema s radom ovdje, ali je ova dva dana s 5. i 7. godinom sve bilo u redu. Izgleda da ću dobiti otkaz...

Uskoro najurena (ne)profesorica Mary Matthews

- 22:22 - Brzocitatno pero (5) - Prepiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je..
Harry Potter klub i u njemu cemo razmjenjivati iskustva i novosti o potteru. Svi članovi dobijaju lozinku i username i mogu pisati postove!
Teme postova se ograničavaju na:
- vjesti o HP filmovima ili knjigama
- zanimljivosti o Hogwartsu i magiji
- odluke važne za cijeli klub
Također je zabranjeno:
- pisati o svojem blogu (reklamirati svoj fanfiction)
- pisati o temama koje nisu u vezi s gore navedenima

Popis učenika Hogwartsa (za korištenje pri pisanju postova)

Ovaj dizajn su napravile:
Mary Matthews
i
Jennifer Pleasant













Raspored
Ponedjeljak: FF aritmancije, piše prof. Sophie Davies
Utorak: FF astronomije, piše prof. Zara Ravenclaw
Srijeda: FF bezjačkih studija, piše prof. Mary Matthews
Četvrtak: FF čarobnih napitaka, piše prof. Maya Courage
Petak: FF čarolija, piše prof. Chelsea Shinoda
Subota: FF obrane od mračnih sila, piše prof. Luna Snape

Ponedjeljak: FF osnova borbene taktike, piše prof. Lara Shinoda
Utorak: FF povijesti magije, piše prof. Miranda Smith
Srijeda: FF preobrazbe, piše prof. Jennifer Pleasant
Četvrtak: FF skrbi za magična stvorenja, piše prof. Keera Smith
Petak: FF starih runa, piše prof. Jan Karl VonCroy
Subota: FF travarstva, piše prof. Kiara Hamill


Za dizajn su zadužene:
Jennifer Pleasant
Mary Matthews
Kiara Hamill
Maya Courage
Image Hosted by ImageShack.us