Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Klub Potterovaca

13.05.2006., subota

Dobar dan, ja sam Miranda Smith

Sjećam se kada sam prvi puta čitala Harry Pottera. Bilo je to još u prvom razredu, što znači čim sam naučila čitati... Svaku sam knjigu očekivala s nestrpljenjem i svaki puta kada sam bila tužna izgubila sam se u tom čarobnom svijetu...
Ljudi oko mene nisu vjerovali, ali ja sam stvarno zavoljela knjige. Jednom sam prilikom u nekom časopisu pronašla pismo Hogwartsa novom učeniku, i izrezala sam ga i spremila.
To su bili moji prvi susreti s čarolijama. Od tada kupujem sve knjige vezane uz HP, a ovog sam ljeta pročitala šesti nastavak na engleskome. Kada je Harry pio čaj i ja sam posegnula za čajem, a kada je nad Hogwartsom sjevnula munja i meni se pričinila. Plakala sam nakon Siriusove smrti, čak sam danima hodala u crnini... Za mene, tada još malu djevojčicu, to je bio golemi gubitak. Bila sam ljuta i na Rowlingicu i na Siriusa....
Zato sam par godina kasnije napravila fanfiction blog i njega najprije postavila za svog dečka, ali ga kasnije pretvorila u ljubomornog gada. Što ću kada sam takvo djete...
Mislim da je iz gornjih razloga vidljivo da bi uistinu voljela biti vještica, ali kada već ne mogu to, godilo bi mi biti predstojnica meni omiljenog doma. Zašto mi je to omiljen dom? Jer se sve njegove osobine očituju u meni. Ponajprije, lav sam po horoskopu, ali sam hrabra i jako požrtvovna za prijatelje (najčešće je ovo dvoje povezano). Ovo nije obična laž, ja sam uistinu spremna ruku u vatru dati za neke prijatelje...
Eto, dragi Potterovci, iz tih razloga ja bi voljela biti predstojnica Griffindora...
Sada mi je suza kapnula jer mi sve ovo zvuči tako srcedrapateljno....
Pa, neka pobjedi najbolji!
Vaša još od početka fanfictiona,
Miranda Smith (potomak Helge Hupelpuff i kućnog duha, rođakinja Keere Smith, Agathe Smith, Mary Matthews a jednim djelom i Voldemorta te Vincenta Slytherina)

- 09:32 - Brzocitatno pero (5) - Prepiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je..
Harry Potter klub i u njemu cemo razmjenjivati iskustva i novosti o potteru. Svi članovi dobijaju lozinku i username i mogu pisati postove!
Teme postova se ograničavaju na:
- vjesti o HP filmovima ili knjigama
- zanimljivosti o Hogwartsu i magiji
- odluke važne za cijeli klub
Također je zabranjeno:
- pisati o svojem blogu (reklamirati svoj fanfiction)
- pisati o temama koje nisu u vezi s gore navedenima

Popis učenika Hogwartsa (za korištenje pri pisanju postova)

Ovaj dizajn su napravile:
Mary Matthews
i
Jennifer Pleasant













Raspored
Ponedjeljak: FF aritmancije, piše prof. Sophie Davies
Utorak: FF astronomije, piše prof. Zara Ravenclaw
Srijeda: FF bezjačkih studija, piše prof. Mary Matthews
Četvrtak: FF čarobnih napitaka, piše prof. Maya Courage
Petak: FF čarolija, piše prof. Chelsea Shinoda
Subota: FF obrane od mračnih sila, piše prof. Luna Snape

Ponedjeljak: FF osnova borbene taktike, piše prof. Lara Shinoda
Utorak: FF povijesti magije, piše prof. Miranda Smith
Srijeda: FF preobrazbe, piše prof. Jennifer Pleasant
Četvrtak: FF skrbi za magična stvorenja, piše prof. Keera Smith
Petak: FF starih runa, piše prof. Jan Karl VonCroy
Subota: FF travarstva, piše prof. Kiara Hamill


Za dizajn su zadužene:
Jennifer Pleasant
Mary Matthews
Kiara Hamill
Maya Courage
Image Hosted by ImageShack.us