četvrtak, 13.03.2008.

I meni treba stan!!


Da se odmah razumijemo, uvijek dajem novac u humanitarne svrhe i svaki put u apotec stavim novčić za pomoć djeci (ima u jednoj našoj apoteci kutijica za to). Danas me nešto zasmetalo.
Ušla mi je radnju jedna postarija gospođa i kaže da joj je unuka bolesna i da su se prikupljale donacije za njezinu operaciju te da se uspješno skupilo novca i mala je otišla na operaciju....i sad ja slušam i čekam da ćujem zašto ona mene moli novac...i kaže ona dalje...operacija je upjela i sad skupljamo za stan!! Da ljudi moji!! ZA STAN!!! I ja ju lijepo pitam da li ona ima kakve papire od neke organizacije ili nešto na kaj ona veli da nema...da su joj ostali kod muža...muž hoda po okolnim selima.

A da i ja idem njenim stopama?

Udjelite mi nekaj....treba mi stan!!!

Objavljeno u 14:44 • Komentari (14) • Isprintaj#

ponedjeljak, 03.03.2008.

Kraljica i njeni pogani



Mrzim kaj moram svaki dan pazit da li gospođa po vani nekaj radi jer onda moram i ja izaći van i pitati da li treba pomoć..(nije meni teško radit, ali ona dođe doma u 15h a ja u 17h i ne stignem ni skuhat)..jer ne mogu se sama samo tako primit po vani nešto radit jer sam tu tek 6mj i nit ne znam kak ona Kraljica hoće.

Pod pritiskom sam svakim danom kad je lijepo vrijeme, i ja radim ali to se ne računa jer moj posao je "odmor" kako dotična kaže.
Ona navodno 13h na dan neprekidno radi i ne zna kud bi od posal!!

Navodno po dvorištu staaaaaaaaalno nešto radi a ne znam od kud joj onda tolki krtičnjaci po vani i obrasla trava po svud...

Ako se ovako nastavi ona će prodati kuću! Jebe se meni, prodaj ja imam kud otić!! Kaj to meni govoriš?? Kaj sam ti ja? Zar sam ja kriva kaj ti imaš ogromnu kuću i okućnicu i kaj ne možeš jednom mjesećno nešto vani pograbljat nego se odmah duriš na mene jer sam radila cijeli dan i nisam ni bila kod kuće da to napravim a ostale dane je bilo hladno ili padala kiša ili je već mrak kad ja u 18h dođem doma!!!

Rekla sam ti da mi kažeš kaj da ja radim po dvorišu i rekla si...ja to obavljam!! U ćemu je sad problem...zar misliš ako imaš mene u kući da više ne moraš prstom mrdnut po dvorištu...nisam ja tvoja sluškinja!!
Dosta mi je tvojih priča kak ti puno radiš!! I JA PUNO RADIM!! JA RADIM 24H JER SAM PRIVATNIK....MALI PRIVATNIK...SVE MI JE POSAO....ZA SVAKU KUNU SE SAMA BORIM!!! KAD ME NEMA DOMA NISAM NA KAVAM NEGO RADIM ILI RAZNOSIM LETKE ZA TU MALU FIRMU DA SE REKLAMIRAM...ne plaćam drugima da me reklamiraju jer s tim novcima kupim kruh!!!

Znam da ti moj budući nije sin ali olabavi malo...nemam više živaca....nemam snage...
......................................


Znam da ne djelimo kuhinju i da mi ne visi stalno nad glavom....ali i ovako je dovoljno. Ima dana kad je sve pet ...ali mene mući kad se netko duri bez razloga...

Kraljica jednostavno ništa sama ne može napravit....glavno da ona u nedjelju kad svi ručaju i kad cijela ulica miriši po finim domaćim juhama ...ona pere kupaonu...ili pegla...ili stepa one male tepihe na balkonu...sramota živa.
Jučer sam išla u trgovinu i mislim si kako me je sram ući uopće u kuću kad ona stepa tako prašinu u 11h nedjeljom.
Ja nedjeljom ne radim ništa osim kaj ručak skuham...to je moj, obiteljski i Božji dan...ali ovdje gdje sam došla..nedjeljom se sve radi...od bušenja, rušenja do rezanja i rušenja nekih starih stabla!!

........................

Nije tako strašno kako izgleda ali sam ovih dana pod pritiskom i doma i na poslu, pripreme oko vjenčanja svakim danom su sve veće. Polovica ima nogu u longeti, istekao mu je ugovor na poslu i više ne radi, ja radim dva dana u tjednu cijeli dan (nije strašno)...pokušavam skupit novce za novu ideju na poslu i još me doma j...!



Objavljeno u 16:09 • Komentari (10) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online