petak, 31.08.2007.

Gnjavim...:))

Otišla seka cry
Bilo nam je baš super.

Jeli smo sve kaj nam je došlo pod ruku...prežderavale smo se...pričale, odmarale, uživale...

Mi volimo gledat tv i jesti čips i piti coca-colu a onda kukamo kak moramo na dijetu.

Bile smo i u shopingu...nagovoila me da si kupim haljinu ( 6.10.2007 idemo u svatove) u X nationu...na sniženju...cijena joj je bila 599,00 a sad je 139,00...super!!
I ona si je kupila jednu crnu u retro stilu...super joj stoji.

Trebala je seka ostat do nedjelje ali su nas naši zaje.... jer su se eto odlučili na put u Gospić i to baš danas i to baš kad je ona na godišnjem.

Došla je s tatinim autom..

Bile smo i u salonu Nikolina i isprobavale vjenčanice. Moram priznati da mi se nijedna nije svidjela i da sam odlučila da moja vjenčanica siguno nebude klasična....kakva se sad nosi...jednostavno mi ne stoji...osječam se grozno u njoj.
Da vam stavim slike...da otprilike dokažem o čemu pričam tj. pišem :))

npr. ove NE dolaze u obzir

ovakvu sam probala i stvarno mi ne stoji...nisam to ja...

Nema šanse!!...

A sad...ove bi došle u obzir.. Te su mi posebne....šteta kaj nemogu veće slike stavit...

mogla bi se u ovovj vidjeti...

i ova nije loša za moj ukus...

ova mi je jedna od dražih...

ova mi je isto drag...


Kaj kažete? Koji mi je ukus...za popizdit!!


PRONOVIAS KOLEKCIJA
Ta kolekcija mi je stvarno upala u oko...evo tu su te slike...pa ako netko želi bolje pogledati..

A jesam zagnjavila...pošetno...












Objavljeno u 09:58 • Komentari (14) • Isprintaj#

subota, 25.08.2007.

Seka i Party




Još kojih 1h i stiže mi sestra belj, spekli smo pizzu, oblatne i tortu od jagoda...mljac...mljac...
Dolazi i od Polovice najbolji prijatelj (živi u Puli) pa se budemo gostili rofl!!

Do sad sam čistila kuhinju jer je izgledala kao da je bomba pala u nju. Slikala sam je ali onda sam se sjetila da ne mogu slike stavit na blog jer nemam kabel od usb-a cry

Ljudi sve vas lijepo pozdravljam, ugodan vikend svima želim....sestra i ja idemo van tulumarit thumbup party

Hvala svima koji ste se javili oko mojeg problema u vezi dizajna....hvala kiss

wave

Objavljeno u 18:27 • Komentari (8) • Isprintaj#

petak, 24.08.2007.

Hellp!!

Da li mi netko može pomoči u izradi dizajna? Moja Polovica nema vremena :(. Ja bi neki lijep i otkačen dizajn a opet da opisuje mene :)))....no, sad sam sve rekla hehheheh....

Hvala

Objavljeno u 09:40 • Komentari (9) • Isprintaj#

četvrtak, 23.08.2007.

DOK NE SLOŽIM TE COOKIJE NIŠTA OD BLOGA, JEBEM TI!!!

Mojeg dizajna nema:((
Moram čekat Polovicu da dođe s posla da mi pomogne...baš sam ljuta!!!!

Objavljeno u 10:41 • Komentari (6) • Isprintaj#

srijeda, 22.08.2007.

Kraj ljeta

Kraj ljeta.
To se vidi i po vremenu.
Zima mi je.
Imam debele čarape na nogama i još mi je zima.
Doma nam još nije centralno složeno a ja bi si tak malo zagrijala.
Jučer sam jedva po noći do kupaone stigla....skoro sam se uneredila od hladnoće u hodniku.

užasno sam zimogrozna

Polovica radi već mj dana i sad će mu plača. Oboje se radujemo tome rofl

-----------

Počela sam opet raditi cijele dane. Za sad je ok. Nema još toliko posla pa se ne umorim jako...ali trebat će to izdržat. Možda koga uzmem na 4h kad fakat nebudem mogla.
Ali ljudi ni neće radit samo 4h...možda studenti. Bum vidla.

Baš sam sretna kaj je na RTL i Novoj tv počela jesenska shema i odmah su počeli s novim epizodama serija...tako sad imam kaj gledat navečer. A i Big brother počinje...jest da svi pljuju po njemu al ja ga gledam. Gledam kak ljudi mogu bit ludi i nepromišljeni i šašavi i sve nut

---------

Pozdrav mojoj seki koja čita blog i bleji u monitor po noći tako da mama i tata ne skuže kad je na netu. kiss sve do prvog računa....

---------

fino












Objavljeno u 16:36 • Komentari (0) • Isprintaj#

utorak, 21.08.2007.

A u pm!!!

A u pm!!!!
Tako jebeno dugi post sam napisala i onda ovi s bloga nekaj mrdosaju po njemu i ništ mi se ne objavi!!!! Poooopizdila sam!
I sad gledam kaj su oni to popravljali...i ne vidim niš!!NIŠ!!

Objavljeno u 16:30 • Komentari (4) • Isprintaj#

utorak, 14.08.2007.

Kako zapostaviti blog? :)

Noćas sam pomislila da imam čir na želucu...boli me već par dana želudac, probudi me bol oko 5h ujutro...to mi se još nikad nije desilo da me tako boli. Boljelo me i prije ali to je završilo gledanjem u wc školjku...ova bol je drugačija i tako već dva dana. Na čaju sam.

Možda nije ni pomoglo kaj sam navečer jela lubenicu, čokoladu, čips i pila coca - colu!?headbang

---------------------

Polovica se zaposlio :)
Nije za stalno već privremeno ali i to je nešto :))
Drago mi je zbog njega jer ipak se čovijek bolje osijeća dok pridonosi sebi i drugima (u ovom slučaju menirofl)!

----------------------

Izgubila sam osobnu. Za novu sam platila sve skupa 200kn, pas mater! Ne znam ni kad sam je izgubila, nemam je već dugo ali samo morala ići vaditi novu jer mi je trebala za posao.

---------------------

Danas mi je jedna gospođa ostavila 1,00kn i rekla da je to zato kaj sam uvijek tako ljubazna rofl a danas baš i nisam nešto najbolje volje. Mislim da je to pohvalno smijeh

Ta situacja me je sjetila kako nisu svi stvoreni za trgovce i rad s ljudima. Bila sam kod javnog bilježnika i tamo rade dvije žene, jedna je stara negdje kao ja a druga par godina starija. Ne znam, ali definitvno nisu rođene da rade direktno s ljudima. Kad uđete u taj ured, ulazite prvo u hodnik pa tek onda su vam vrata desno da uđete direktno k njima.
Sve je ostakljeno tako da vidite koliko stranka ima i da li možete ući k njima. Mene je šokiralo kad sam otvorila vrata ureda tj. za ulazak u hodnika a one su se počele derati DOBAR DAAN, IZVOOOLITEE!!! Jebote, usrala sam se....koj k... vićeš?? Pa nisam ni ušla pošteno! Toliko sam se zbunila da sam pitala : "Vi to meni"? A one :" DA , DA....IZVOOLITE"!! Ok...to su ljubazne riječi ali ne dok ih vičeš i dok napadaš odmah na vratima čovijeka koji tek ulazi. To su osnove kulture i naravno osmijeh kojeg one nemaju. Jebe mi se, iskreno, kak su one taj dan raspoložene ali ja na poslu moram isto biti nasmijana i uvijek sretna (ma da bi nekad rado nekim kupcima razbila zube)!

I na kraju me pozove odvjetnica u svoj ured (to je pak lijevo) da nekaj potpišem i zovne me imenom kao da sam s njom krave pasla...ništa nit gospođo ili gospodična ...niti Vi...
Pa mislim, odvijetnica je ...nekog vraga zna o kulturi. Toliko me razbijesnila svojom ne kulturom da sam i ja njoj skoro rekla...Da, da....hvala vam Lucija!!! Ali sam se skulirala u zadnji tren!
Da se zna...nisam ja umišljena ali ne volim ne kulturu i one koji ne znaju osnove Bontona!!
I točka! :)

------------------------

mah

Objavljeno u 09:59 • Komentari (17) • Isprintaj#

petak, 10.08.2007.

Nivea

Živa sam.

Danas sam kupila Nivea tekući sapun za Intimnu njegu jer na kutiji piše da će me štitii i čuvati cijeli dan, te da ću biti poletna i puna želje za životom!! Pa reko, zašto ne...bar netko :))

Objavljeno u 19:20 • Komentari (15) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online