Klistir

subota, 19.01.2008.

Autocenzura

Nekidan je ovdi bio post, ali ga sad vise nema. Izbrisao sam ga jer mi je bio nekako kaučast(kaučast, pridjev - odnoseći se na ili posjedujući osobine kauča). Kad kažem kaučast, pritom mislim na to da je post bio sranje, a kauč je samo prva stvar koju sam vidio maločas kad sam tražio riječ za opisat post. Unatoč svojoj wc-papir-za-drkanjosti posta, neki njegovi dijelovi bili su ipak stvarno jako dobri i lukavi,ali mi je ukupni dojam bio nekako mlak a poante tanke, a da ne govorimo da je izostala orgija metafore, kontraverze i gaćica-od-one-ženske-od-sinoć, nužna da cijela stvar zablista kao mali isus, nabijen rektalno na božićnu jelku,užgan plamenobacačem i raznesen bombom(holy hand granade naravno) u tisuće svetih komadića.

Osim toga, taj sam se dan valjda opet predozirao scrubsima(stažist po naški) pa sam pogledao epizodu-dvije previše što je rezultiralo katastrofom u vidu dramatičnog i poučnog završetka posta u kojem sam čitatelje urgirao da žive život u potpunosti i slične ljige. U svakom slučaju, maknio sam tu sramotu sa bloga, uz božju pomoć, a dobre dijelove sam sačuvao za distribuiranje, metastaziranje i kloniranje u nekim narednim postovima.

Možda se pitate zašto ja često puta u svojim postovima pišem o drugim svojim postovima. To je zato što sam opterećen i ugrožen, narcisoidan i toliko opsjednut sobom, da nekad kad mi je dosadno, dok npr. čekam tramvaj, čitam poruke na mobitelu, ali ne ove šta ih dobijem nego svoje favorite među izlaznim porukama. Doduše, nekad umjesto toga zamišljam da sam Sotona i da sjedim na svom tronu sa žezlom i slušam led zeppeline unatrag a moj troglavi pas ljubimac mi sjedi u krilu, maše repićem i zubima pravi Nicku iz Backstreet boysa tri nova šupka kako se ostatak benda nebi morao redati, nego da mogu svi istovremeno. Nakon toga, kratim vrijeme igrajući se sa svojim sukubama na trešete ili šapćem tonćiu huljiću na uho tekst za najnoviji hit magazina nakon cega zadovoljavam svoju đavoljost na jeleni rozgi, koja mi također može zahvaliti na karijeri.

I za kraj, još bi samo spomenuo abortus, hdz i bijelu supremaciju, ne (samo) zato što me to zabavlja, već da podignem razinu kontraverze jer znamo da žuta tinta prodaje novine. Moram ići, till next time, pa-pa...

Iskreno Vaš - Klistir the defiler, master of abortions, spoiler of virgins...


- 10:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #