Klikni i zaradi!

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog će pomoći svima koji žele zaraditi preko interneta. Pročitati ćete jedan od načina na ovom blogu!

Linkovi
Bux.to

DailyClicks

TitanClicks

Sada je... (GMT +1)

Posjetilo blog...


Web Counters



16.01.2008., srijeda

Zarada - I.dio

Osim fizičkog rada, postoji i drugi način da se zaradi "mjesečni džeparac".
Ja ću vam pokazati i malo opširnije opisati jedan od njih :
Sada ćete misliti da sam jedan od onih "nisam mogao vjerovati da je tako lako... ovo ono..." ali nisam.

Sve je u klikanju na oglase preko raznih stranica. Registrirate se na neku stranicu (morate imati paypal accaunt, objašnjeno ispod) i krenete sa klikanjem i zaradom. Tako jednostavno.

Paypal accaunt
Paypal je, po meni, najbolja stranica za "čuvanje novca" preko interneta. Sav novac koji dobijete na klikanju po tim stranicama možete prebaciti na paypal račun i onda kupovati preko interneta ili, kada se ta opcija pojavi u HR, prebaciti taj novac na vašu kućnu adresu.
www.paypal.com - izaberite personal accaunt kada se registrirate, ako ne želite davati broj kreditne (18-) kada vas to pita, izaberite cancel)

Najbolje i najpouzdanije "klikni i zaradi" stranice
Navesti ću par, kako ste iznad pročitali, pouzdanih stranica.
NAPOMENA : Ako se već registrirate, molim vas da se registrirate preko linka kojeg Vam ja dam (onda zarađujem i ja i Vi : svakim vašim klikom Vi dobijete npr. 1 cent, a ja isto 1 cent ; Zaradite istu cijenu kao i bez da ste se registrirali na moju preporuku. Možete samo Pomoći meni, Vi ne gubite u nikojem slučaju. Hvala.)

Bux.to
Vjerojatno najbolja od svih za zaradu : http://bux.to/?r=TIR669
Jednim klikom zaradite 0,01 $

DailyClicks
Također jedna od boljih : http://www.DailyClicks.biz/?r=tir669
Jednim klikom 0,01 $

TitanClicks
Ne baš među najboljima, ali zarađuješ : http://www.titanclicks.com/signup.php?ref=TIR669
Jednim klikom 0,005 $

Davati ću više linkova, kada otkrijem da su 100% sigurni i pouzdani.
Još jednom bih Vas zamolio da se registrirate na moju preporuku (link koji sam Vam dao).
- 12:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #