Zasto vas toliko mrzim?

petak, 06.05.2005.

Enemy No 5..........Mrzim te...i te kako....jao

Mrzim svoju jebenu neodlucnost....toliko mi je tuge,muke i jada zadala.....

Picina sam nekad istina,neodlucna,presamokriticna.....sve to stoji ali neke stvari jebeno jako mrzim.

PET GLAVNIH RAZLOGA ZASTO NEMOGU IMATI CURU!!!

1. Debljina....mogu meni ljudi kenjati koliko hoce da to nije vazno ali brate mili i te kako je vazno. Jebiga moja tezina smeta ljudima i ja sam toga svjestan a uz to mi je to jednostavno prevelik prejebeni kompleks. Stid me je nekad ici medju ljude,glupo se osjecam u nekom vecem drustvu,glupo se osjecam sam sa sobom. Bilo koju namirnicu da pojedem osjecam stanovitu griznju savjesti. I uvijek me to ubija u pojam totalno. Pokusao sam je se rijesiti u vise navrata ali jebiga ljudi kad mi ne ide ne ide mi. I sta da radim jebote....bijah doma,smrsavih malo,ali sada sam gadan,debel & sjeban i sto se moze. Uvijek kroz moju proslost kad bi se sve karte otvorile upravo je moj izgled bio moja najslabija karta uvijek je bilo tako i uvijek ce biti tako.

2. Zato jer sam debelo ruzno krme.

3. Zato jer sam debel ko nilski konj.

4. Zato jer izgledam ko Vinko Coce u najboljim danima.

5. Zato jer sam ruzan ko pas.

Uzivajte i nasladujte se....

- 15:21 - Komentari (14) - Isprintaj - #

srijeda, 04.05.2005.

Enemy No4...........stoka,pizda,djubre,majmun....MRZIM SE

Koja sam ja jebena isprika za ljudsko bice u picku materinu. Fuj,gadim se sam sebi....zasto? VRLO JEBENO JEDNOSTAVNO.....ja sam debil,kreten,mamlaz,idiot,retard......mogu i poblize opisati osjecaje koji se javljaju u meni nekada kada mislim sam na sebe i zasto se javljaju. NO FAKIN PROBLEM. Mogu i kronoloski ih poredati jebote nije uopce problem.

MOJ PROBLEM....bjese.....ne znam.....pa mislim......koji kurac ljudima smeta sta radim????

KRONIKA.....JEBENA

- rodio sam se.....uhuuuu jebote. Kojeg li thrilla mila majko. Moj stari otisao na koncert,na koncertu upoznao moju majku,unajmise sobu i evo rezultat toga vam pise ove retke jel. Zasto sam ja nastao jebo vas ja....Pa jel vam problem kondom bio staviti jebem vas nesposobne. Sta je stari htjela kita sto prije driblati pa gumica ostade negdje duboko ispod cigareta i licne karte u dzepu. Kako ste neodgovorni eeee sjebali ste si zivot i jedno i drugo radi jeftinog fuka. I gle me sad jebote........GLE KREACIJE JEBOTE EEEEEEEEEEEEE bezgranicno nevesel zajeb koji pise zivotne hvalospjeve na blogu. Covjece sto bih dao za malu dozu sarkazma Salema iz one vjestice eeee. Jer ovo ispada tragikomicno gledajuci cinjenicu da me non stop upozoravate da kad se shevim da koristim kondom,zastitu,sta li vec......sve uz onu recenicu "nemoj si zivot sjebati"......I DONT GET IT....jeste li si vi zivot sjebali kad sam se ja okotio. Covjece jednom sam bio mala dlakava,nevina slatka beba. Pa vrhunac mog sexualnog odnosa je bio jebeni INCEST.....Mislim pa sisao sam majku,i odkud ja sad da kazem da se meni to nije svidjelo. Mislim u sustini jebo mlijeko kuzis....eeee koji sam fakin frajer 8 mjeseci a vec diplim po cickama....GLE ME LUZERI....ujebote kako sam sladak bio.

- djetinjstvo hmmm a okej manje vise. Od malih nogu veliku paznju posvecujem razvoju filma na nasim prostorima....hmmmm a mozemo reci art filma,njemacke slobodne produkcije u kom se roba i slicne gluposti ne reklamiraju jer ih nema. E deca deca to su bili filmovi.....otrcane fraze koje su moji vrsnjaci citali kao "frankly my dear i dont give a damn" ja sam zamjenio sa "jaaaaaaaa rudi sprich mich ahn".....i bio sm jebeno ponosan na sebe. Istinabog stari nije bio toliko odusevljen mojim novim hobijem pa je u par navrata ubio boga u meni ali nije bilo pomoci. U meni je postavljen dobar temelj za ono sto ce mozebitno jednom izrasti u malo perverzno cudoviste. Ali zivot je htio drukcije.......Bijase to 1992 godine....u jeku bombardiranja mali stipan je slavio rodendan u sali vrtica casnih sestara. Bilo nas je oko dvadesetak. Uspio sam prokrijumicariti jedan klasik "Karin i Barbara superzvjezde". Rulja je uzivala sve dok casna sestra Dulcellina nije prekinula party zazivanjem svevisnjeg i ostatka ekipe da istjera onog drugog iz mene. Hm cudno a bas sam mislio da je bit svega toga uveseljavati ljude jelda. Naravno nakon toga doslo je do novih obiteljskih susreta mene,moga oca i vojnog remena 22 "extra thick". Poslali me na savjetovanje kod psihijatrice dr Mire....necu reci prezime. I isao ja tamo i zena me jedno 20 puta pitala zasto to volim gledati. (PS: tu sam istu doktoricu kefnuo prosle godine za maraton ladja). I time su zavrsila moja prva upoznavanja s onim sto se ispostavilo na kraju je bilo vaznije svima u zivotu negoli meni.

- srednja skola.....jao razocarenja. Prvo previse idiota iz osnovne je zavrsilo s menom u razredu bilo je to previse za mene. Moj dobar glas kao ludjaka,pervertita me je toliko slijedio da jedini nisam imao sudruga u klupi. Ipak odlucio sam se promjeniti i pokazati da mogu biti potpuno drukciji. Mislim barem sam htio. Cetvrtog dana nastave sam razbio glavu idiotu koji mi je sestricnu uhvatio za guzicu. Dobio sam novi nadimak mrvica. Svidao mi se,stekao sam i par prijatelja. Bili su to ipak lijepi dani....kad smo otkrili da nema alarma u skoli i kako je zapravo jednostavno hidrant sabotirati ucinili smo srednju skolu manje vise podnosljivom za sve. Otkrio sam ljepote ljubljenja jezikom,drpanja te sam ponovno dozivio osjecaj hranjenja "kako to zivotinje cine" istinabog nikako mlijeko nije htjelo poteci ali sto sam vise vukao ovoj je bilo ljepse.....cudne su zene bica. Cari masturbacije su me uvele u jedan potpuno novi svijet.

Ljudi se stide reci "drkam" MA KOJI KURAC ME IMA BITI STID....ma drkao sam sve u 16....moja kita je bila moj vjerni prijatelj,sudrug,moje veselje,davao sam mu imena,,,,,prao ga u kupaonici,sredivao,obrezivao okolo dlakice.....cudo jedno kako mi je vazan dio zivota postao. Nazvao sam ga "Gliha" u pocetku u cast na slovenskog nogometnog asa Primoza Glihu. Bacao sam drkice na sve.....profesorice,kolegice,politicarke,zenu s prognoze,onu s kola srece....ma sve jebote. Imao sam neki bolestan osjecaj da je svaka od njih moja na neki cudan nacin. I bilo mi je fakin zakon.

Na kraju sam svasta jos pokusavao.......sjedio bih na ukrstenim rukama dok ne bi utrnule pa bih drkao,pa sam drkao pijan,napushen,napaljen,drkao kad sam plakao,drkao kad sam se smijao,drka u autobusu punom ljudi da me nitko nije skuzio. Kako su to jebeni dani bili.......

- Upisao fax......upropastio si zivot
........vise ne drkam........
........vise se ne smijem.........
........vise ne pijem..........
........vise ne drpam.........

Ostao sam solo na faxu........KOJI MI SE KURAC DOGODIO?????

Vidim na tv-u tanju tusek,sanju dolezal,,,,,ma svakoga i nikada nista. Poludio sam.......nemogu i gotovo, zadnji put sam drkicu bacio na poster Doris Košte koji sam maznuo u splitu kad se kandidirala kao predstavnica demokratskog centra.

Sve sam si sjebao.......sada samo jedem

...........ne ljubim se
...........ne sevim se
...........ne pijem
...........ne smijem se

Pa zasto mi se ovo dogada???

Ujebote....


- 14:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #