< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu ima svašta. o meni,
o dini i loreni,
o mojim prijateljima,
ma o svima!



________________________

posjetite ove blogove:

dinonajfan.blog.hr
13sweetgirl.blog.hr
babyfrog.blog.hr
1family2singres.blog.hr
pinky121.blog.hr
lazygirls.blog.hr
killingeverybody.blog.hr
littlemary.blog.hr
mojepizdarije.blog.hr
cool4.blog.hr
aurorakc.blog.hr
jasamthebest.blog.hr
tokiohotel1119.blog.hr
anchi25.blog.hr
crystaltears.blog.hr
goodidea.blog.hr
dinoilory.blog.hr
lorenaforever.blog.hr
mala1991.blog.hr
lorenanajfan.blog.hr



btw staviti ću još blogova! strpite se!!thumbup



moje naj frendice:
TAMARA BAN:zakon frendica,
voli se zezati,
uvijek spremna pomoći drugima,....
jednostavno zakon!!

MARINA MLINARIĆ:super frendica!

LORENA ČELAR:zakon!!

TAJANA BAN:super,....sve 5 o njoj!
(za one koji ne znaju,
to je seka od tamare!)

___________________________
o meni:

IME:klaudija
PREZIME:knjaz
OBITELJ(UŽA I ŠIRA):mama karmen,
tata miljenko,
bake katarina i ana,
djed marijan,
brat karlo(6g) i tomislav(25g),
tete inga i irena
ujak robert
tatin bratić robert,
bratići dejan(20g)i marin (14g)
sestrićna ksenija(12g),maja(16g)
margareta(6g) i roberta(7g)
(ovo g znači godina)
VOLIM :
*obitelj
*dečka
*čokoladu
*dinu(cerek)
*mob(imam motorolu V3)
*komp
*itd.....

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

05.07.2006., srijeda

IMAM FORUM

svi su poludjeli za forumum!!pa tako i ja. imam svoj vlastiti forum http://klaudija.14.forumer.com
svi koji se želite registrirati, slobodno se registrirajte!imate prijatelja, brata, sestru recite za ovaj forum njima i neka se i oni registriraju!!!! tnx little mary (ona zna za što)!!


PUS@

vaša klaudij@

03.07.2006., ponedjeljak

dpe 2006

dpe bila je odlična!! pa počnimo!!

1. natjecatelji:
1.mia maltar
2.iva valentić
3.helena novosel i kristina majpruz
4.mateo đido
5. nikolina petrov
6.kim verson
7.matilda beriša i kristina bralo
8.jelena žnidarić
9.matej milčić
10. tijana petek i lara erstić

2.nešto o pobjedniku:
MATEO ĐIDO - LEA
rođen: 1.4.1994,split
lea je djevojčica koju je upoznao na košarkaškom igralištu
naj radije sluša ozzyja osbournea

3. mateova pjesma:
LEA

LEA JE LJUBAV JEDINA,PRAVA
KAD NIJE SA MNOM PUCA MI GLAVA
OBRAZI CRVENI,NERED U GLAVI
KAD LEU VIDIM NA SVE ZABORAVIM
NIJE ME BRIGA DOBIT ČU ASA
KADA SE ZALJUBIŠ NEMA TI SPASA

PRIJATELJI TEBI GOVORE
DA JA NISAM LEA ZA TEBE
SRCE TVOJE TEBI REČI ČE
KO JE PRAVI DEČKO ZA TEBE

LEA JE LJUBAV JEDINA PRAVA
ZBOG NJE JA U ŠKOLI GLUMIM LAVA
KAD ŠKOLA ZAVRŠI KUČI JE PRATIM
NOĆU NE SPAVAM SAMO SE PATIM
PORUKE JOJ ŠALJEM,PRSTI MI SE TRESU
BOŽE DALI ZNAM PRAVU MAIL ADRESU

PRIJATELJI TEBI GOVORE..........

to vam je pobjednička pjesma.
dal vam se sviđa??

mislala sam da če ovaj post biti duži jer sam trebala napisati još nešto ali me več bole ruke!!!

PU$A!!

klaudija wave