< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu ima svašta. o meni,
o dini i loreni,
o mojim prijateljima,
ma o svima!



________________________

posjetite ove blogove:

dinonajfan.blog.hr
13sweetgirl.blog.hr
babyfrog.blog.hr
1family2singres.blog.hr
pinky121.blog.hr
lazygirls.blog.hr
killingeverybody.blog.hr
littlemary.blog.hr
mojepizdarije.blog.hr
cool4.blog.hr
aurorakc.blog.hr
jasamthebest.blog.hr
tokiohotel1119.blog.hr
anchi25.blog.hr
crystaltears.blog.hr
goodidea.blog.hr
dinoilory.blog.hr
lorenaforever.blog.hr
mala1991.blog.hr
lorenanajfan.blog.hr



btw staviti ću još blogova! strpite se!!thumbup



moje naj frendice:
TAMARA BAN:zakon frendica,
voli se zezati,
uvijek spremna pomoći drugima,....
jednostavno zakon!!

MARINA MLINARIĆ:super frendica!

LORENA ČELAR:zakon!!

TAJANA BAN:super,....sve 5 o njoj!
(za one koji ne znaju,
to je seka od tamare!)

___________________________
o meni:

IME:klaudija
PREZIME:knjaz
OBITELJ(UŽA I ŠIRA):mama karmen,
tata miljenko,
bake katarina i ana,
djed marijan,
brat karlo(6g) i tomislav(25g),
tete inga i irena
ujak robert
tatin bratić robert,
bratići dejan(20g)i marin (14g)
sestrićna ksenija(12g),maja(16g)
margareta(6g) i roberta(7g)
(ovo g znači godina)
VOLIM :
*obitelj
*dečka
*čokoladu
*dinu(cerek)
*mob(imam motorolu V3)
*komp
*itd.....

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

10.06.2006., subota

blogovi

ej,dragi moji!!wave
ovih dana sam posjećivala blogove,i odabrala 12 naj blogova!yes
a to su:

1. goodidea.blog.hr cerek
2. 13sweetgirl.blog.hr cerek
3. pinky121.blog.hr cerek
4. imcrazygirl.blog.hr cerek
5. babyfrog.blog.hr cerek
6. lazygirls.blog.hr cerek
7. lorenanajfan.blog.hr cerek
8. dinonajfan.blog.hr cerek
9. dinoilory.blog.hr cerek
10. killingeverybody.blog.hr cerek
11. 1family2singres.blog.hr cerek
12. lorenaforever.blog.hr cerek

svi oni ćiji su blogovi navedeti,neka mi pišu na:klaudija knjaz
gajeva 69
10297 jakovlje

u prvom pismu dobiti ćete nešto za popuniti. ja ću izvlaćiti blogove,i ti blogovi će dobiti nagradu!!smijeh samo 8 blogova dobiva nagradu!!!

u pismu napisati ime vašeg bloga,kućnu adresu,ako želite možete mi poslati svoju sliku.

požurite jer 1 pismo čeka iznenađenje!!!!!!
u sljedećem postu ću napisati 8 sretnika koji su osvojili nagrade,i sljedeću nagradnu igru!!!!!!!!

kisam vas svekiss,a pogotovo one ćiji s blogovi navedeti!!!kisskiss