svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u ovom blogu ima svašta. o meni,
o dini i loreni,
o mojim prijateljima,
ma o svima!



________________________

posjetite ove blogove:

dinonajfan.blog.hr
13sweetgirl.blog.hr
babyfrog.blog.hr
1family2singres.blog.hr
pinky121.blog.hr
lazygirls.blog.hr
killingeverybody.blog.hr
littlemary.blog.hr
mojepizdarije.blog.hr
cool4.blog.hr
aurorakc.blog.hr
jasamthebest.blog.hr
tokiohotel1119.blog.hr
anchi25.blog.hr
crystaltears.blog.hr
goodidea.blog.hr
dinoilory.blog.hr
lorenaforever.blog.hr
mala1991.blog.hr
lorenanajfan.blog.hr



btw staviti ću još blogova! strpite se!!thumbup



moje naj frendice:
TAMARA BAN:zakon frendica,
voli se zezati,
uvijek spremna pomoći drugima,....
jednostavno zakon!!

MARINA MLINARIĆ:super frendica!

LORENA ČELAR:zakon!!

TAJANA BAN:super,....sve 5 o njoj!
(za one koji ne znaju,
to je seka od tamare!)

___________________________
o meni:

IME:klaudija
PREZIME:knjaz
OBITELJ(UŽA I ŠIRA):mama karmen,
tata miljenko,
bake katarina i ana,
djed marijan,
brat karlo(6g) i tomislav(25g),
tete inga i irena
ujak robert
tatin bratić robert,
bratići dejan(20g)i marin (14g)
sestrićna ksenija(12g),maja(16g)
margareta(6g) i roberta(7g)
(ovo g znači godina)
VOLIM :
*obitelj
*dečka
*čokoladu
*dinu(cerek)
*mob(imam motorolu V3)
*komp
*itd.....

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

30.05.2006., utorak

sretan rođendan!!!!

sretan rođendan loreni jelusić!
puno zdravlja sreće i veselja za njen 12.ročkas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lijepo se provedi lory!

p.s.

sve želje koje zaželiš naka ti se ostvare.

pusssssssssakiss i pozdravmah

28.05.2006., nedjelja

neeeeeee!!!

sutra škola,a ja ju mrzim!"tko je voli,nek izvoli!" , tako kaže moj brat. ali neću vas opterećivati time. evo vam nekoliko pitanja,pa odgovarajte!!! pusa


pitanja:

1.jel volite školu?
2.koji vam je naj predmet?
3.u koji razred idete?
4.kako vam se zove naj nastavnik/nastavnica?


i to bi bilo to. ako vi želite mene nešto pitati,slobodno napišite a ja ću odgovoriti sa zadovoljstvom!!! coolrolleyeswinkyesgreedythumbupcereksmijehhrvatskazujo

27.05.2006., subota

SUPER

U ŠK. U PRIRODI BILO MI JE SUPER!!!JEDNU CURU KOJA JE BILA SA MNOM U SOBI NEKO JE ZAKLJUČAO U DRUGU SOBU PA JE TAMO OSTALA DO JUTRA.NO SREĆOM SVE JE DOBRO PROŠLO. KUPILA SAM SI NEKE SUVENIRE,BAŠ SU ZAKON!!!

A SAD VAS KISSAMkisskisskisskisskisskiss I PUNO POZDRAVLJAMwavemahwavemahwavemah DO SLJEDEĆEG POSTA!!!

KIKICAcerek

21.05.2006., nedjelja

TOOOOOOOOO!

JEDVA ČEKAM SUTRA.IDEMO U ŠK. U PRIRODI.JESTE LI VEĆ BILI U ŠK. U PRIRODI???AKO JESTE KAKO VAM JE BILO??? MOLIM VAS SVE KOJI IMATE 2 SLIKE DINA DA MI POŠALJETE.ZAUZVRAT ŠALJEM MALO IZNENAĐENJE.MOJA ADRESA JE : KLAUDIJA KNJAZ
GAJEVA 69
10297 JAKOVLJE


KISSIĆkisskisskiss!!! KLAUDIJAcool

20.05.2006., subota

help mi!!!

ljudi,u-p-o-m-o-ć!!!imam jako veliki problem.pošto sam tako zvano - nova,ne znam kako se stavljaju slike na blogno.tko god da zna neka napiše.želim staviti svoje slike,slike s dinom i lorenom,...ako mi pomognete imati ću jko puno slika!!!please,pomozite!!!unaprijed hvala!
vaša klaudija (kikica)coolcoolcoolwinkwinkwinkcoolcoolcool

POSJETITE

POSJETITE OVE BLOGOVE : DINONAJFAN.BLOG.HR I LORENANAJFAN.BLOG.HR TO SU BLOGOVI MOJE FRENDICE.MISLIM DA BI JAKO VOLJELA DA OSTAVITE KOMENTAR.ONI KOJI SU VEĆ POSJETILI OVE BLOGOVE,OČITO SE STALNO VRAĆAJU,KAO JAcoolrolleyeswinkyessmijehhrvatskazujo!!! PUSA,VAŠA KLAUDIJA
NADAM SE DA VAM SE SVIĐA MOJ BLOG.MOLIM VAS DA POSJETITE I OVAJ BLOG:najfandinailorene.blog.hr (također moj blog) TAJ BLOG JE ZA SVE FANOVE DINA I LORENE JELUSIĆ,ALI I ZA ONE KOJI ĆE TO TEK POSTATI.NADAM DA VAM SE SVIĐA I TAJ BLOG.POSJETITE GA I OSTAVITE KOMENTAR.rolleyesyeszujo

19.05.2006., petak

bok

bok ljudi!!!
zovem se klaudija knjaz.kako ste mi???ovo je moj blog.pišite o svojim naj pjevačima,glumcima,voditeljima,...moji naj pjevači su:dino jelusić,lorena jelusić,kristina iveković,severina i drugi. moji naj glumci su:mario valentić i antonija šola.moji naj voditelji su(to jest voditelj):robert knjaz!!! ako imate nešto od navedenih ljudi pišite mi na : klaudija.knjaz@odlikasi.hr pa ćemo se dogovoriti hoćemo li se razmjenjivati ili ćete mi prodati.što vi mislite o severininoj pobjedi na dori? dali vam se sviđa pjesma "moja štikla"???please,odgovarajte!!!! PUSA , BOK !wave!wave!wave