klasičar 4 ever

24.06.2006., subota

more

i tako ja na moru i zezam se stvarno je super i tako to je sve od mene za danas jer mi se neda pisat a bas izlazim a pisem na tatinom laptopu i nemogu dugo ostavljajte mi komentara i sada booookk volim vas sve byyyyyyy

20.06.2006., utorak

utorak

i tako iz dana u dan sve toplije i toplije nikako se nemožemo rashladit pa smo i mi našli
rješenje bazen svako jutro od 10 - 12 idemo na bazen na mladosti na savi i stvarno je super zajebavamo se i zajebavamo spasioci i redari pizde
sto skacemo ali nema veze, gledamo komade
steta vec sutra moram na more i tako mi je žao ali sto se može
odmah nakon podjela svjedođbi na put
i tako znaci neko vrijeme neci moci pisati ali nadam se da cu se brzo vratiti
byyyy
pozdrav svima kisskisskisskisskissrolleyesrolleyesrolleyesnaughtynaughtynutnutzujocoolparty

16.06.2006., petak

petak

i evo tako prolaze dani nakon skole pa kad bolje razmislim nisam baš presretan u vezi s krajem škole ali što se može mora se dalje
ovom bi se prilikom htio zahvaliti nobody 89 za savrseno ureden blog
neznam sto bi bez tebe hvala CURO
i tako sutra na jarun i samo zajebancija
vidimo se vidimo se........

15.06.2006., četvrtak

četvrtak

evo i tako jučer smo bili na izletu i bilo je super zajebavali smo se
i danas se zajebavamo i tako nemem više kaj pisat samo da kazem da nobody89.blog.hr ima savrsen blog pa ga svakako pogledajte

02.06.2006., petak

kiša

kisa nikad da stane unistila je provod za subotu
baš sam si skinuo saundtrack iz vatrenih dečki i mjuza je super
danas sam u skoli bio samo 3 šk.sata jer me bolila glava pa sam otišao doma
jučer sam dobio iriverom mp3 player
super je ima 512 mb mali ima samo 37 g
sexy mali stroj a danas mi je stara najavila da če dobit i novi mobitel najvjerojatnije motorola l6
i tak sretan sammmmm

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>