nedjelja, 06.12.2009.

kako se boriti protiv kašlja

kažu da kašalj sam po sebi nije bolest nego borba organizma protiv stranog nepoželjnog tijela....
ma kako god to nazvali, bolest ili ne, kašalj je užasno dosadna nonotehnička smetnja a naročito kad ti cijelu noć ne da spavat...nopa se to otegne na nekoliko dana pa ti se čini kao cijela vječnost.....
i baš me se nadovezalo prije par dana. počelo je s laganom grloboljomeek a zatim se pretvorilo u kašalj i to samo noćni. po danu ništa. i taman mislim : super, prošlo....a spusti se noć a on me počne davit....suhi, dugotrajni dosadni izdajnički kašalj...i gdje god se pojavim u društvu on počne svoj izdajnički pjev i svi me gledaju i misle : vidi ove kliconoše.......namcor
i onda mi padne na pamet thumbupkaramelizirani šećer koji je meni moja mama wavenekad davno spravljala.....a budući da to nisam nikad radila, a mamu više ne mogu pitatcryprosurfam internetom i pronađem ricetu na forumu: 5-6 žličica šećera zagrijati i rastopiti (karamelizirati) i preliti sa dva dl toplog mlijeka (pazi, zapjeni se! dodaj samo malo mlijeka pa poslije spoji sa ostatkom).
i odlučila ja to isprobati, misleći barem će malo ublažiti jer cijelu prošlu noć nisam spavala od kašlja. to večer sam popila partyvruče mlijeko s tim šećerom i ja od tada nisam ni jednom zakašljala.fino...ma ne da mi je ublažilo, nego kao sa reklame.....totalno izbrisalo bilo kakav nadražaj i potrebu za kašljanjem..thumbup....drugo veče sam za svaki slučaj napravila još pola doze prije spavanja, ali možda nije ni trebalo....
prema tome, ne kupujte raznorazne biljne i industrijske sirupe sirupe ! ovo sigurno imate u kući, sadrži manje šećera nego bočica sirupa koju ćete sigurno popiti i pitanje je hoće li vam išta pomoći.
i savjetujem svima da koriste med kontinuirano jer će vam ojačati imunitet i problemi ovakve vrste (a i mnogi drugi) bit će vam svedeni na minimum........
aj, živjeli............;o))party


(19:04) komentari(31) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.