< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ZA POČETAK


ako me hoćete pohvaliti pišite...
ako me hoćete pokuditi ne zanima me :).........

Tko je mala šašava??
-izgubljena djevojčica od 17 god
-jedina osoba na svijetu koja se može smijati 24/7
-klinka koja obožava podjebavati
-i koja obožava zvuk gitare
-glupača koja svima želi sve najbolje
-derište koje još uvijek vjeruje u sreću....


Ovo su blogovi koje ja obavezno komentiram


i čitam... a trebali bi i vi....

zakooon suuuuuuu........pusam vas

Obavezno pogledajte :
yoko slatkica.... obavezno pogledati
Purple - cool blog
Razorbladegirl - ludilo brale
AnDrEa - luda mala, koja često zaboravlja password....
sjebana0kneeza- ludilo brale
aboutagirl- uh....predivan blog
štrumfeta- najlijepše pjesme na svjetu...predivno
ina -ona me osvojila u roku sekunde.... ludilo brale...
ernestica....-zakon blog.. zakon ženska
dinofanija....- hm... obožavateljica
bitch-predobar blog
LeOnA-jako dobra
El chino - dobarrrrrrr
buntovnik- hm.......jednostavno najboljiBanned- jedan spaljeni dečko koji me uvijek nasmije...
Chipi Chips.... leeeegeeendaaaa
DDADD.... DA... NO COMENT.. JEDNOSTAVNO NAJBOLJI
mojca.. he he ,,, prejeben blog
Zubalo... ha ha ... obavezno pogledati



online


Free Hit Counters
Free Hit Counters

nešto o meniiiii

naj film: pirati s kariba, Grudge1,2 američka pita,
LOTR ...krug....
naj serija: one tree hill, šaptačica duhovima
naj glumac: vin diesel, jim carrey itd...
naj glumica: lucy liu, salma hayek, aishwarya rai
naj pjevač: tony cetinski
naj pjevačica: amy, anastacija...cher....
naj grupa: evanesence
naj frendica: ivana,danchy, tina....
naj frend: marijan..bojan..
naj sexy slavna ličnost: kaka
naj jelo: lubenica, dinja, lignje.....
naj hoby: šišanje, pianje pjesama
naj izjava: by moj djed: eh dušo moja dečki su ti kao govna gdje god se okreneš ugaziš u jedno
naj knjiga: anđeli i demoni
naj životinja: dupin,lav,tigar,zmija
naj godišnje doba: ljeto
naj muški dio tijela: ruke, prsa i leđa.......ha ha
naj boja očiju : crna
naj boja kose : plavo smeđa, crna

NAJVIŠE MRZIM:
Dosadne, arogantne, lažljive, tvrdoglave, lijene, umišljene ljude...
Osoba koju naviše mrzim: ciganović
Jelo :hobotnica žablji kraci, zec
piće: tonik (fuuuuj)
slavna ličnost: (žemska) nives celzijus
slavna ličnost: (mužjak) moby
grupa: gorilaz
predmet: matematika... totalni sam antitalent
knjiga: one dosadne
životinja: štakor

malo o meni

visina: 168.3
oči: imam (crne)
kosa: imam malo dužu smeđu kosu
noge: imam i to
obučena: rijetko
cipele: tenisice
vrline: nemam to
mane: ima i njih



halo

I never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I'll give you everything I have, the good, the bad.
Why do you put me on a pedestal,
I'm so up high that I can't see the ground below,
So help me down you've got it wrong, I don't belong there.

Chorus
One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

I always said that I would make mistakes,
I'm only human, and that's my saving grace,
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin,
so pull me from that pedestal,
I don't belong there.

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It's only in your mind
Only in your mind
I wear a
I wear a
I wear a Halo

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

meni najlijepša pjesma..... autor nepoznat

Sretna li je ona,
koju ljube nejnjeznije usne na svjetu
sretna li jeona koja mi bol nanosi
i budi se uz moga srca Ahilovu petu...
da li zna da spava na ramenu moje ljubavi,
na grudima covjeka kojeg ja volim,
a koji za mene ne osjeca nista..
sretna li je zena ta,zna li kako je sretna?
da se budi u zagrljaju ljubavi
dok se ja budim u samoći hladnoj,
zna li da zaspiva kraj srca sto je voli,
sto je stiti i sto se za nju bori,
dok ja zaspivam tek kad suze pokazem zori..
sretna li je ona,
ta zena kojoj pripadas
koja skida moja sjecanja s tvojih usana
i koja moje uspomene brise tako lako,tako lako..

petak, 27.01.2006.

eto...

Točno prije 16 godina....
moja majčica je otišla u bolnicu jer ju je jako biljela tiba....
i rodila "zdravo" djetešce....
po njenim riječima ... citiram.... "bila si najružnija u bolnici...."
ono...fala mama... (to mi diže samopouzdanje)
Cijelu godinu nije padao snijeg... i točno kad sam se rodila, počeo je padati...
i dadoše mi ime Snježana.... (budale....štaš)

i tako... sad nakon 16 godina... točno u pola 8 počeo je padati snijeg...
čudno jel da....

Sretan mi rođendan....



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>