utorak, 24.10.2006.

opet u Suncokretastoj!

Baš sam bila nekako sretna kao malo dijete kad sam se probudila u svom zelenilu, medju suncokretima i svim tim dragim stvarčicama...
Istina, mama mi je odmah napravila izolaciju u kući, ne smijem puno izlaziti iz Suncokretaste, niti itko u nju smije ući, na vratima crvenim slovima piše "ne ulazi" :D

S obzirom da sam prilično uništena iznutra, što se uredno manifestira i na vani... Samo se špricam nekim termalnim vodama i trackam bepanthenom. Uuuuužasno je kad su kapci suhi, najrađe ne bi nikako treptala, al ne ide mi ta disciplina netreptanja :D

Jučer mi je narafski, bio isto divan dan kao i onaj prije njega!
Mogla bi malo tračat moju nesposobnu mamu al neću pošto mi se žalila što sam već svima to rekla, neću :))))))) uglavnom, ja sam bila spremna odmah ujutro za otići iz bolnice, naravno, al sam čekala da moji dodju... sestra me na kolicima provozala do pred bolnicu s riječima "Nema, oćeš-nećeš, možda ti možeš hodati, al ja te moram izvesti! Pravilo je takvo" iskreno, sumnjam da bi sama uspjela izać, al pssst :))) i onda smo bili malo u Zagrebačko doma, Seniori Ekipe su upoznali moje... Mama je napokon počela vjerovati u moj dobar izbor prijatelja :)))) I onda polaaako kući. OK, ne baš tako polako, najteže je bilo izaći iz Zagreba... Na zadnjem sjedištu su me čekali jastuk i dekica, u kazetofonu Djole, i...ajmo malo na jug...

A sad polako... očekivati reakcije "davaoca prema primatelju" nj. i paziti se. za 10ak dana opet Zagreb.

:*
- 14:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #