četvrtak, 19.10.2006.

evo je opet, evo je opet...

dakle, nisam vas redovno izvještavala jer iz nekih mojih razloga nisam imala baš volje pisati...

al svi šokovi se nekad probave, ipak...

štooo se mene tiče, ja sam super, hihi al svi znamo da sam super :)

imam 2.8 leukocite, i slikam... slikam! akvarelom.. to nisam godinama radila, i zanimljivo je gnjaviti se novim tehnikama ;) nadasve zabavno.. i dan prođe za tren. da, pričaju o tome da bi mogla brzo kući, ali što njima znači to brzo, ne bih znala...

osim tih detaljčića ništa novo.. mislim, šta da bude novo ovdje... jedino to što mislim da ću stati u svoju garderobu, onu prije proljetnih kemoterapija. i tome bi se možda i veselila da ne izgledam stravično kao što izgledam :) rakuni su nula za mene!

uf koliko slova, krenilo me :))))

uživajte ljudi, i pokušajte biti svjesni da zaista imate u čemu uživati...

:*
- 18:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #