subota, 07.10.2006.

izgleda sunčano...

dan izgleda sunčano... ne znam baš točno, jer mi prozor gleda u drugo krilo zgrade, pa je sve bijelo sa gomilom prozora... odgledala sam subotnju porciju crtića, sad mogu smuvati dan dalje. vikendom se ovdje ništa ne događa. nije da se inače događa, al maaalkice je življe, bar tamo negdje na hodniku.


a sinoć... (rastapa se)

atmosfera u Festu je zvučala prilično zakuhana. za neupućene, bila je tamo još jedna (ne)normalna svirka... a ja ulizica se nekako uvijek užicam za bar jednu pjesmu.. pa je ovaj put "za devojku iz Splita" išla Na pola puta... Ne znam šta mi je s njom ovih dana, al nekako mi je baš sjela. Naravno da sam odslušala i priličan broj ostalih, zahvaljujući jednoj maloj ludici tvrdoglavoj, koju čekam da čujem sve detalje, jer čini se da je bilo veselo... neću ništa pretpostavljati.

ubiću se zbog ove izjave, al hvata me paranoja da me ljudi vole samo zato što sam bolesna, i kad konačno ozdravim, izvući će mi sve moguće i nemoguće mane i niko me više neće voljeti. :))) to je današnji zaključak dana :)))

malo mi je hladno.
jer zabušavaju sa sterilizacijom mog čistog veša, pa nemam majicu od pidžame, grrr.
idem se ušuškati nazad u krevet. cmok!
- 10:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #