ponedjeljak, 25.09.2006.

bolnički 1.

Evo me opet s bolničkima....

A htjela sam neki dan napisati da sam spremna koliko god mogu biti spremna. da sam upila dovoljno sunca, ds sam vidjela sve drage ljude. ne SVE, nego one koje sam mogla zbog geografskih širina i dužina...
Čak sam pripremila teren za upis godine na faksu i čekam da mi jave jel to ok...

A bolnica...
Za sad sam u toj jednoj sobi... S nekom bakom. za koji dan selim u sterilnu jedinicu, a za početak imam venski port ušiven ispod ključne kosti desno... jos mi je ukočeno desno rame od anestezije malo... nj. odbrojavam dane do izlaska a još nije ni počelo...

sutra počinju kemije pa ne znam hoću li biti u stanju tipkati na kompu, al na mobitelu sam dostupna, valjda :)

pa eto, pozdravi i puse s Hematologije!
- 17:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #