nedjelja, 17.09.2006.

Jesen...

Ova kiša samo pridonosti dramaturgiji trenutnog stanja, baš je bzvz.

Uglavnom, dok ja tu ne mogu prestati misliti na probleme, citostatike, odbacivanja, imunosupresive, zofran i slično....
Dragi ljudi dokazuju koliko su zapravo dragi, i tako se uspijem rascmizdriti svako malo...

Navest ću samo par stvarčica i par ljudi, ali nemojte se zato osjećati svi ostali zakinutima...
Guxova je odavno već započela gomilati tu iznimno potrebnu pozitivnu energiju, što sama, što uz pomoć njenih dragih ljudova...
DsK je isto tako djevojče koje pršti tom pozitivnom energijom, i ona mi skuplja grlove... i hvala joj.. i svima koji su klikali...

Pa onda jedno djevojče koje sam upoznala zahvaljujući googlu koji joj je pokazao put do ovog mjesta... Koja je potrošila jaaako puno živaca u nastojanju da mi smanji količinu problema, i naravno uspjela je... pa jedno veeeliko HVALA ide Marini i svima onima koji su pomogli u ostvarenju njenog plana!

Onda još Vedrana i Nataša s kojima se apsolutno uvijek mogu smijati. Bojana i Senka koje me smiruju s medicinske strane... Pa četveročlana Ekipa + Predlog... Petra, koju čekam da me dođe gnjaviti ovih dana... i Jedna Teta i njena Prinova koji su mi lajt motiv u borbi... Dragi ljudovi "iz komentara" i oni koji me čitaju "bez tragova"... i svi... hvala vam što ste mi tu negdje, i to ne samo sada kad mi baš treba...nego i u nekim lijepim vremenima...

ljubovi i grlovi...
- 12:22 - Komentari (14) - Isprintaj - #