nedjelja, 02.07.2006.

..mission completed..

šta slagati, šta vam kasti.... :)

Par puta sam mijenjala mišljenje oko tog Maribora... Vagala razloge za i protiv.. Odustajala i odustajala od odustajanja... Na samom kraju zaključila da ću žaliti i ako odem i ako ne odem... i dobrom starom metodom "ma nek se sruči" donijela odluku. Krenula sam sama busom iz Splita. Put je prošao ko za čas, uglavnom tipkanjem po mobitelu. U jednom momentu su sve komplikacije nestale, a ja sam otkrila da imam nevjerojatnu moć uvjeravanja, i ponovo ih vratila... Hm. Čudna sam ja biljka... Putem se izmijenilo par vremenskih uvjeta... Samo sam se nadala da neće kiša začiniti i ovaj ljetni koncert... Plan sam si lijepo sastavila... Prvo sam se našla s djevojkama iz neke druge priče. I ugodno provela tri sata. Nakon toga došla je po mene Svekrva i Njen Neko, te su me odveli da upoznam Malu i Veliku Princezu... (predivne djevojke) Ubrzo smo uzeli put pod kotače i pravac Maribor... Četvero nas... A u Mariboru, sve neka poznata lica :) Prva sam ugledala odmah po izlasku iz auta... (autocenzura) ne pitajte zašto... u svakom slučaju, društvo je bilo divno raspoloženo... Al držim se ja nekih svojih principa, i bar još neko vrijeme ostajem s onima koji su me doveli. Noge me već lagano više ne slušaju, a glasić u glavu govori "nisi normalna, nije ti ovo trebalo...." pokušavam ga ušutkati kao i još neke druge stvarčice... šarene, male... Ubrzo susrećemo grupicu Riječana, i tako se ispozdravljamo, i upoznamo... Iskazivanje virtualnog identiteta zna proizvesti čudne reakcije... Mislim da ću morati promijeniti neke nickove :) dakle, čudna situacija: ugledam jedno djevojče... i samo kažem "tratinchica" a ona me pogleda SASVIM čudno.... i uspijevam izgovoriti kiš napraforgo... i izazovem totalno šok-reakciju... ne znam šta je očekivala, al ipak sam to bila samo ja.... još začuđenih reakcija je bilo i na odgovor na pitanje "a ko si ti u Dositejevoj?" (chat room na iskonu)... evo, da zaključimo trilogiju, ja sam i NaopakaBajka na forumu...
Svekrva, Njena Prijateljica i ja smo još malo prošetale po Mariboru, a ovo društvance se spustilo uz Dravu. Nas tri smo valjda potpuno izgubljene šetale... ne mislim izgubljene u prostoru nego u mislima :))) Svekrva ima par fotkica, pa će ona znati gdje smo sve bili :))... Vratili smo se na mjesto dogadjanja.. u potrazi za Kartama :) a u potrazi za Kartama naiđete na jako puno Poznatih Lica, samo da znate... Bilo je lijepo vidjeti vas... (za one koji će ovo pročitati)... Ina je samo stajala pored mene dok sam ja radila ne znam ni ja što, i čekala da je skužim, a nemam pooojma koliko je to potrajalo :) u svakom slučaju, neizmjerno mi drago što sam je opet srela... Ona i Neko Njen su skroz kjut par :)) i bit će još duuuuugo dugo, znam ja :))) i ne znam više kako je proteklo vrijeme do koncerta... otišla sam na desnu tribinu... zbog nekih mojih razloga.. sjela uz samu ogradu..odmah do Ofce..u drštvu Ane i Anđele..i na miru mogla obradjivati neke emocije :) Bio je to jedan...kulturan koncert.. Slovenci sjede, šute, pažljivo slušaju i plješću... meni pomalo nepoznata atmosfera... al dobro ja sam mogla sasvim nepristojno sjediti, pjevušiti i plakati, eventualno tu i tamo zapljeskati. Plakati? ma da, malkice... kad je prepatetično počeo... suza tu i tamo na svaku pjesmu, i sušenje istih smijehom za vrijeme nekih priča... priča koje su već nekad ispričane.. nadopunjenih ispričanih priča, i nešto sitno novih... primicalo se vec lagano kraju... kad je nošen dahom sna doleteo crni golub... ne... samo to ne... nemoj crnoj ptici da me daš... to mi baš nekako nije trebalo... čak ni Sin Jedinac koji je uslijedio poslije tog me nije uspio izvući... al dobro... ne dam se ja... još se borim i još me ima... poslije koncerta? pa ne znam baš... gotovo... povratak za Zagreb... "šta ti je treeeebalo to..." ne, nije pjevao Bubu... Niti je Buba svirala na plejeru u autu... sviralo je... "lomiš mi srce ko bagremov prut, onako...usput... kad ostaneš sama ti nađeš par dana za nas..a ja crtam svoje krugove..." da.. ...
U Zagreb smo stigli oko 3... do nekih 5 sam se jadala Svekrvi malo... pa do 7 spavala :) Onda sam nastavila da se jadam Svekrvi... pa se i Ekipa pomalo poustajala... Mala Princeza je dobila pošteno zasluženog kućnog ljubimca, koji je u potrazi za imenom dobio nick Predlog... I vjerujem da će narasti veeeliki ili velika, jer će ga/je Princeza dobro paziti ;)
Oko pola tri sam otišla... Mazohizam na snazi... Slab sam karakter sasvim, no to i nije tako bitno, tako je kako je, ne mijenja se niti će... onda dolaze Vedrana i Deran i prilično me nasmijavaju sve do ulaska u autobus... onaj koji vodi natrag u iste stare događaje, obveze, život... a u glavi se vrti Film, neprestano ispočetka... I hvala svima koji su zaslužni da film bude baš takav kakav je bio...
Još jedan cirkus je otišao...
Voli vas... ja :)

i... još nešto jer mi eto, baš došlo da bude u ovom postu..

...baš od Takvih su je čuvale tetke sa ladnim trajnama...

....
možeš do veka tragati, al nećeš naći nikog, tako mi gitare..
ko će te više voleti...

- 13:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #