jos jedan u nizu...

02.08.2006., srijeda

Jesen........

Sjecate li se,kao klinci kad smo svi raspravljali o tome koje godišnje doba je kome najdraze?da li je kome najdraze godisnje doba jesen?evo,koga god sam to ikad pitala uvijek je odgovor bio ljeto ili zima,ili eventualno proljece zbog cvijeca i proljetnog sunca.Svima je jasno zasto netko voli ljeto ili zimu,naravno zbog mora i snjega,a ja jos nikad,ili sam stvarno rijetko kad cula od nekoga da voli kisu.joj,ja kisu obozavam!netko ce reci da sma luda,ali sta da radim..=) obozavam se po kisici otic setat,s kisobranom ili bez njega,i ostati tako vani po par sati..to me jednostavno ljeci i smiruje,nema zive duse,svi su u svojim kucama,a ja kroz setnju imam vremena i razmisljati o kojecemu ili sto god drugo zelim...Danas mi je grad Rijeka oblacan i kisovit.Upravo kako volim...Cijelu noc mi je kisica kapkala po prozoru i tako sam lijepo spavala!Kad ce ta jesen?!Nauzivala sam se dosta za ljeto,jedva cekam obuci nesto na duge rukave..lud hehe...kako tko voli nek izvoli!
- 11:36 - Komentiraj (1) - Printaj

 

Komentari Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Predlošci

subaru impreza-za mog dragog =)
subaru impreza za mog dragog!


Linkovi i drugo...

Design by ymber