ponedjeljak, 14.01.2008. u 15:51

O konjima...T-konjima




Postoji li netko u ovoj zemlji da još ni jednom nije vodio "rat" sa T-comom (ili kako ga ja od milja zovem T-konj)???
Priča ide ovako.
Kako ni jedno "normalno" kućanstvo više ne živi bez telefona i interneta tako je i nama neki logički slijed događaja nametao te dvije stvari kao nešto bez čega se ne može i neda živjeti.
Podnjeli mi uredno zahtjev za telefonski priključak, adsl, a teta u T-centru nas nagovorila i da uzmemo na 3mj. probno Max TV. Pa hajde, zašto ne...dobiješ sve za đabe samo plačaš 35kn/mj pretplatu.
I došli oni nama priključiti prvo telefon.
Sve je besprijekorno funkcioniralo prva 2 dana, treći dan priključak crko.
Pošto sam 3 godine radila u T-comu u službi reklamacija i prijava kvarova nisam se dala nasanjkati na spike- "Kupite novi telefon" ili "Niste dobro spojili žice". Moram priznati da je bivša kolegica bila vrlo ljubazna i odmah bez ikakvih pitanja napravila prijavu kvara.
Nakon još dva dana zove jedan od montera i kaže kako su djeca pokidala tel.sandučić i da bi sada trebalo biti u redu.
Dođem kući kad ono telefon stvarno radi...ali...radio je opet puna 2 dana.
Nakon ponovne prijave kvara monter se opet javlja da su djeca pokidala žice.
Mislim si, ajd ok, stvarno neka zločesta djeca žive u mojoj ulici.
Telefon radio opet 2 dana i crko.
Ovaj put od bijesa nisam nazvala službu za korisnike nego direktno montera na telefon i nakon mog histeričnog ispada čovjek je brzinom munje doletio da vidi što se događa.
Na kraju je otkrio kvar u kutiji što je spojena na moju kuću, a za kaznu sam ga natjerala da me vozi na posao jer sam zbog njega skoro zakasnila.
Odonda telefon radi.

Oko 3 tjedna kasnije na kućnu adresu nam stiže pošiljka sa modemom uz napomenu "samoinstaliranje ili plaćate 500kn dolazak montera"...
Uspjela ja to nekako instalirati i sve bilo super 2 dana.
Odjednom se više nisam mogla spojiti.
Nakon 40ak minuta slušanja one njihove debilne glazbe na 0800-9000 javlja se operater i kaže da odem tu-tu,pa malo tu, pa kliknite tu pa zatvorite ovaj i onaj prozor,onda ove brojeve upišite tu i sve će biti u redu.
Ja sve napravila po uputama. Internet radio sljedeća 2 dana.
Zovem službu za korisnike opet.
Nakon 1 sat i 30 minuta javlja se mili muški glasić uz ispriku kako je eto malo gužva pa sam morala pričekati.
Objasnim ja njemu što se sve događalo ovih dana i kaže on meni kako mi kolega s kojim sam prije 2 dana razgovarala nije dobro rekao i da upišem ovo i ono, pa upišem vamo i tamo,kliknem tu,kliknem tamo, sve ponovo instaliram pa će biti ok.
Opet ja sve napravila po uputama i internet radio sljedeća 2 dana.
Pošto sam ja ovako naizgled pametna, zapisala sam sve što sam morala raditi i idući put kad se nisam mogla spojiti ponovim ja postupke iz 1. i 2. telefonskog poziva.
Neće oni mene više vozati-mislim si ja.
To sam mislila sve do 31.12 kad me izbacilo sa neta usred pisanja posta (koji se naravno kasnije izbrisao).
Zovem ja i zovem službu za korisnike, malo s telefona, malo s mobitela.
Nakon pola satnog objašnjavanja operater me ušutkao rečenicom: "Zaključali smo vam internet jer širite viruse!"
"Mooooolim???"-urliknem ja
"Ja koja posjećujem blogove,forume i opće poznate stranice i Zakoniti koji posjećuje samo i isključivo Playtoy-mi da širimo viruse???To ste se vi nešto grdno zeznuli."
"Kad se rješite virusa onda ćemo vas otključati!"
Ostala sam šokirana.
Hvala Bogu komp mi je sada rješen i uključili mi internet ali u istom trenutku mi isključili Max TV jer se baš taj tren nešto pokidalo.
Očito da sve njihove funkcije,pogodnosti ili kako da ih uopće nazovem jednostavno ne mogu funkcionirati zajedno.
Eto i sada čekam fucking montera da mi dođe popraviti Max TV.
Čim istekne godina dana ugovora bježim iz te mreže.
I nisam ljuta samo sam totalno razočarana....

Komentiraj Printaj Permalink


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>