Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Vic

Pelja se Mujo na beciklino.
Haso mu kreči: "Ej Mujo blatobran ti ruži."
Mujo odgovara: "Kaj?"
Haso: "Pa Mujo, blatobran ti ruži.
Mujo mu veli: "Kaj?"
Haso: "Pa jebote Mujo, blatobran ti ruži."
Mujo odgovara: "Jebate Haso, nika
te ne čujem, blatobran mi ruži."

U spomen na Darkija......

Ekipa za party:
Moji frendi.
Kiki- frajer
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seba- uvjek ostane z menom do fajrunta(pravi pajdaš)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Miška- semplek, ludo voli Kranjčara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đoko- njemu sam dužen jeno 100 štekeri(Zoročnica)
Image Hosted by ImageShack.us
Ivek- Ibrahimović-> njemu nedamo ka bu pil jer nas se spotere
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mata- ima dobro vino, al je ne za bilo koga (jako je kaj betmen)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Viki- razbijač- jegova roka je več puno glavi spotrla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drkec- seksić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pago- najbolši nogometaš v Miklavcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jura- riboč
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kingybangy

12.06.2007., utorak

Za kraj

Evo, kraj je godine na faksu pa objavljujem post u to ime. Kraj je i nogometne sezone. Sami krajevi u kurac. Ima nekih stvari za koje nebi štel da bi završile, ali o tome nikad na ovom blogu. Moram reći da sam zadovoljan svojim uspjehom i da bu se moglo feštati skoro celo leto. Nadam se da bumu otvorili sezonu fešti, i da bude zanimljivo. V zadnje vreme sam malo potišteni, al' o tome isto nikad više na ovom blogu. Tak, Miška mi je potvrdil moje razmišljanje o tome da sam se malo smiril kaj se tiče alkohola i to mi se jako dopalo. Več sam se bojal za sebe i svoju budućnost. Ne privlači me baš šilterica, topli Kaj i zrezani želodec. Ili pak saki den pivo za obed si pojesti, preveč gadno. Malo više para bacam v poker. I tako to ide pomalem. Aj poz do sljedećeg posta. Ovaj je bil mali samoosvrt. Jedva čekam nekšu feštu. Fali mi već bečarenje. Dimo dojti v kolima s upregnutim konjima i živom muzikom v jutro v 8, ženu zbiti, decu pustiti za lanca malo na grunt i eksnuti liter rakije pak na polje.

- 22:29 - Komentari (14) - Isprintaj - #

04.06.2007., ponedjeljak

Jeteeeee eee

Tjeralica
Wanted, only dead

Kristijan Vrtarić
Image Hosted by ImageShack.us

Leonard Ter
Image Hosted by ImageShack.us

Krešimir Vinščak
Image Hosted by ImageShack.us
Darko Horvat
Image Hosted by ImageShack.us

Zbog opetovane zajebancije na moj račun moral sam jim ucjeniti glave. Dečki, ako tko slučajno naleti na njih negdi jih vidi ili sretne, zmasakrerajte jih na mrtvo ime, tak ka budu retarderani dale do kraja života. To je jedini način pošto znam kak punoo značim svojim frendima koji bez mene nebreju zato sam siguren da bute rešili situaciju. Ja si nečem s takšim špecijalcima roke mazati. Nagrada je naravno velika, kišta pive za ekipu koja jih namlati tak ka budu se plakali.
Nagrada:
Image Hosted by ImageShack.us

Terek pazi se ove bande kaj te bu ve zaskočila, te so ne ka bi samo po prošćeju krali i streljali se z pištoljekaj i tako to. Jan jede metke, jan ima železo v nogi, dvo so tak debeli ka imaju vozačku za hodanje po cesti, a janomo je roka več čuda glavi spotrla. Žal mi je ka sam te spravil v takše sranje jer si mi ovak simpatičen ali si mi niti ne dal izbora nakon takvih pretnji.

- 21:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ka nebum rom črna ofca sam si napravil ovoga tu bloga.
Je i neda mi se paziti na gramatiku i pravopis. Kome smeta, ko ga jebe.


Cingular Phones
Inphonic


Image Hosted by ImageShack.us
Jo
Ime mi je Denis Lončarić. Imam 19 godina, studiram na foi-u. Preja sam i tu i tam se napijem. Zoveju me King. Komentari koji sadrže rječ penis ili nešto slično biti će izbrisani. Nije da me to jebe ali nem dozvolil da mi neko proste rječi tu piše.