Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

9. Bjeg od stvarnosti
četvrtak, 16.04.2009.
John i ja smo došli na livadu i sjeli smo na uobičajeno mjesto, pod drvo.
"Pa, što se događa s Rickom?"-pitao me John.
"Ne znam. I ti si vidio da se ponašao hladno?"-pitala sam ga.
"Da. Čudan je malo"-rekao je John.
Zagledala sam se u potok.
"O čemu misliš?"-pitao me John.
"O nečemu što mi je Rick ispričao nedavno"-rekla sam mu.
"Mogu li znati o čemu se radi?"-pitao me.
Ispričala sam mu sve. O Eninom bivšem koji ju je progonio i kojeg je ubila, o Rickovoj brizi, ukratko o svemu.
"I ti misliš da je zato on takav?"-upitao me.
"Moguće"-odgovorila sam mu.
"Nije od toga, vjeruj mi"-rekao je.
"Ne znam. Ne želim više o tome"-rekla sam mu.
John je kimnuo i rekao: "Mislim da ću za par dana prekinuti vezu sa Sindy".
"Da, čula sam što je rekla danas"-rekla sam.
"Ma užasna je. Više je uopće ne prepoznajem. Ona odlazi za tri dana, a tad ću i prekinuti vezu"-rekao je John.
"Mislim da će je to slomiti"-rekla sam.
"Znam, ali nema druge. I mislim da je to zaslužila s obzirom što je radila drugima"-rekao je.
Primila sam ga za ruku jer sam vidjela da je bio tužan.
"Voliš je?"-pitala sam ga.
"Ne. Tužan sam jer joj to moram napraviti, a inače nisam takav. Znam da je loša, ali nije to zaslužila"-odgovorio mi je.
Kada me pogledao, javio mi se isti osjećaj koji sam osjetila kada sam dodirnula Ricka po prvi put, samo ovaj je bio jači. Prepala sam se, ali nisam mu pustila ruku.
"Sanjala sam jedan čudan san"-rekla sam mu.
"Kakav?"-pitao me.
"Sanjala sam da sam vidjela ženu koja je bila odjevena u vjenčanicu i koja je ubila svog muža, ali na kraju je ispalo da sam gledala sebe u ogledalo. Na kraju tog sna, žena je zapucala u mene i tada sam se probudila. A drugi san je bio s istom ženom, samnom. Samo, ovaj put sam se bacila s litice"-rekla sam mu.
"Misliš da to nešto znači?"-pitao me.
"Ne znam"-odgovorila sam mu.
Malo sam se zamislila. Što ako je to doista nešto značilo. Idem li u smrt? John se primaknuo meni i trknuo me.
"Opet si zamišljena"-komentirao je John.
"Razmišljala sam o tome što si rekao. O tome da to nešto znači"-rekla sam mu.
"Nemoj se time opterećivati. Bit će ti dobro"-rekao je John.
Gledala sam u jednu točku i potpuno sam se isključila od svijeta.
"Previše razmišljaš, naškodit će ti!"-rekao je John.
"Ne, ovaj put nisam ni o čemu razmišljala, stvarno"-rekla sam mu, a to je i bila istina.
John se nasmijao i zagrlio me. Nisam se opirala njegovu zagrljaju, jer sam htjela da me zagrli.
"Ne znam što ću sa Rickom"-rekla sam.
"Kako to misliš? Zbog onoga danas ili?"-pitao je.
"Primijetio si?"-pitala sam ga.
"Da. Mogao me ubiti pogledom"-rekao je John.
"Ne znam što mu je došlo"-rekla sam.
"Možda je bio ljubomoran?"-pitao je.
"Da, mislim da je"-rekla sam.
Mobitel mi je u džepu počeo vibrirati. Izvadila sam ga i pogledala poruku. Bila je od Ricka
"Tko je?"-pitao je John.
"Rick. Neću mu odgovoriti na poruku"-rekla sam.
"Mislit će da ga varaš"-našalio se John.
"Razgovarat ću kasnije s njim"-rekla sam.
"A što ako odbije?"-pitao me Johm.
"Prekinut ću s njim. Ne želim da mi dečko bude ljubomoran"-rekla sam.
"Shvaćam. Znači, bit ćeš mi dostupna"-rekao je John.
Nasmijala sam se i odgovorila potvrdnim odgovorom. I on se nasmijao, ali najsmiješnije je bilo to što sam mu zaista htjela biti dostupna. Već je bilo dosta kasno, pa smo oboje ustali. Ja sam se poskliznula i pala, a John je, pokušavajući me zadržati na nogama, pao na mene jer sam ga povukla.
"Malo sam nespretna"-rekla sam.
Stavio mi je prst na usne i gledao me u oči. Približio mi se sve bliže licu, a srce mi je kucalo sve brže i jače.
"Smijem li zamoliti damu za poljubac?"-upitao je.
Zatvorila sam oči, opustila ruke i prepustila mu se. Osjetila sam kako me dodirnuo nosom, a trenutak kasnije... zazvonio mi je mobitel.
"Ne sad!"-rekla sam razočarano.
Dobila sam poruku od Ricka. Pisalo je 'Dođi do mene kada se vratiš'. Odgovorila sam mu na poruku i isključila mobitel.
"Tko je?"-pitao je John.
"Nitko važan"-rekla sam.
John se ustao i pomogao je meni da se ustanem. Primio me za ruku i krenuli smo prema autu. Kada je htio otvoriti vrata, zaustavila sam ga.
"Želim da... Želim da me poljubiš"-rekla sam mu.
"A Rick?"-pitao me.
"ŽELIM to"-naglasila sam.
John mi se približio i stavio je svoje ruke na moja leđa.
"Jesi li sigurna da to želiš?"-pitao me.
Stavila sam ruke oko njegova vrata i rekla: "Šuti i poljubi me".
Približio mi se, a srce mi je počelo jako kucati. Gotovo je preskakalo. Poljubio me. Ovaj poljubac je bio drugačiji. Bilo mi je ljepše i bolje nego kada me Rick poljubi. Ovaj osjećaj je bio neopisivi. Poželjela sam ga još više, pa sam nas bacila na travu i nastavli smo se ljubiti. Okrenuo me na leđa i polako se poljupcima spuštao do moga vrata. Ljubio me nježno i polako. Gubila sam pamet. Rukama sam mu počela skidati majicu, ali on me spriječio.
"Nije baš najpametnija ideja"-rekao je John.
Nasmijala sam se i rekla: "Nitko neće znati".
"Ali ja ću znati. Ne želim spavati s tobom dok si u vezi s Rickom"-rekao je John i ustao.
"Ali ja to želim sada"-rekla sam, praktički moljakala.
"Kada prekineš s Rickom"- rekao je ljubeći mi usne - "onda ćeš to dobiti".
"A kada ti prekineš sa Sandy, onda ćeš dobiti poljubac"-rekla sam mu i prišla vratima.
Otvorio mi je vrata od auta i ja sam ušla. On je također ušao.
"Bolje da te vratim. Rick će misliti da si radila nešto važno"-rekao je John.
"Ali radila sam nešto važno"-rekla sam mu.
Nasmiješio mi se i pustio je muziku da svira.
"Možeš li stati u ulicu dalje? Da Rick ne posumnja"-pitala sam.
"Mogu"-rekao je i počeo je voziti.
Stavila sam ruku na svoje koljeno i gledala sam kroz prozor. On je primio moju ruku i lagano je privukao svojim usnama. Nisam pogledala u njega. Kada je došao u ulicu do moje, parkirao se pri kraju.
"Evo. Pazi što radiš sa Rickom"-rekao je John.
"Nema problema"-rekla sam.
Počela sam otvarati vrata od auta, ali John me povukao nazad i poljubio me.
"Nisam mogao odoliti"-rekao je i nasmijao se.
Uzvratila sam mu osmjehom i izašla sam iz auta. Uključila sam mobitel, ali nije bilo poruka. Krenula sam prema Ricku i Eni. Trebalo mi je pet minuta. Došla sam pred njihova vrata i pokucala sam. Otvorila mi je Ena.
"Ena što ti se dogodilo?!"-pitala sam je.
"Pala sam. Po stepenicama. Ništa strašno"-rekla je.
"Pa lice ti je crno! Imaš masnice"-rekla sam.
Pogledala sam joj lice. Bila je crno plava. Viknula je na dodir.
"Bok Will. Čuo sam kada si došla"-rekao je Rick.
Ena je okrenula glavu na stranu.
"Što se njoj dogodilo? Kako je uspjela pasti?"-ispitivala sam Ricka.
"Ne znam. Spotaknula se preko moje torbe i pala je. Htio sam je odvesti u bolnicu, ali nije mi dozvolila"-rekao je Rick.
Ena je otišla u sobu, a ja sam ostala s Rickom. Krenuo me poljubiti, ali sam okrenula glavu.
"Hoću razgovarati s tobom"-rekla sam mu i sjela.
Sjeo je kraj mene i gledao me u oči.
"Što se danas dogodilo s tobom?"-pitala sam ga.
"Kako to misliš?"-pitao me.
"Vidjela sam kako si gledao Johna. Htio si ga ubiti pogledom"-odgovorila sam mu.
"Ne... Ja nisam"-počeo je lagati.
"Vidjela sam. Ne možeš mi lagati"-rekla sam.
"Dobro. Da, ubijao sam ga pogledom"-rekao je ljutito.
"Zašto?"-pitala sam ga.
"Bojim se"-rekao je.
"Bojiš se? Čega se bojiš?"-pitala sam ga.
"Bojim se da mi te John ne uzme"-rekao je.
Malo sam zastala. Gledala sam u Ricka i zamislila sam scenu što bi se dogodilo kada bih prekinula s njim radi Johna. Ako bi se to dogodilo, Rick bi naudio sam sebi, a to ne mogu dopustiti.
"Nećeš me izgubiti"-rekla sam mu i zagrlila ga.
Ne znam jesam li mu lagala, ali nisam bila sigurna.
"Idem doma. Umorna sam"-rekla sam i ustala se.
Rick mi je prišao i poljubio me. Ovaj put nisam izmakla glavu. Poljubac je bio drugačiji nego inače. Nije bio strastven i dug, već kratak i sladak. Ispratio me iz kuće i ja sam otišla. Doma sam si uzela jesti i otišla sam u sobu. Skinula sam se u piđamu, pojela sam večeru i otišla sam spavati.

"Stani!!"-viknula sam.
Opet sam vidjela ženu u vjenčanici. Ovaj put nalazili smo se u predivnome vrtu. Smijala se i počela je trčati. I ja sam potrčala za njom. S druge strane vidjela sam muškarca. Bio je visok, plav i predivan. Raširio je ruke i čekao da mu žena dođe u zagrljaj. Kada je dospjela do njega, zastala sam i promatrala ih. Poljubio ju je i zagrlio. Nakon poljupca, žena se onesvjestila. Muškarac je gledao u ženu, ali nakon toga podignuo je pogled na mene. Njegove oči su bilo crvene i zle, a osmjeh je postao zao i opak. Bilo mi je sve jasno. Muškarac je ubio ženu poljupcem, otrovao ju je. Podigao ju je u naručje i odveo do ljesa. Položio ju je unutra i stavio je crvenu ružu kraj nje.
"NE!!"-zaderala sam se i potrčala prema ljesu.
Trčajući do ljesa, pala sam. Muškarac je došao do mene i podigao me.
"Pusti me!"-naredila sam mu.
Pogledala sam ga u oči koje su mu postale još crvenije. Udarila sam ga, nakon čega me pustio. Ponovo sam potrčala. Dospjela sam do ljesa. Žena je u ljesu ležala i činilo se kao da spava. Podragala sam joj obraz, a ona se probudila. Uzdigla se i dobila je krila. Bila je predivna. Predivan anđeo. Uzvratila mi je dodir. Muškarac je došao do nje i ugrizao je.
"Ne!!!"-vrisnula sam.
Žena je pala na tlo i pretvorila se u crnog anđela. Pokušala sam joj pobjeći, ali nisam uspjela. Uhvatila me i pokušala me ugristi.
"NEEEE!!!"-vrisnula sam i probudila se.
Opet sam bila u znoju.
"Što mi se to događa??"-pitala sam se.
Bilo je sedam sati kada sam pogledala na sat. Ustala sam se i otišla sam u kupaonicu. Otuširala sam se i obukla. Nakon toga spremila sam stvari u torbu i sišla u prizemlje. Poslala sam Johnu poruku da se nađemo ispod stepenica škole. Uzela sam si nešto za jesti i sjela pred TV. John mi je odgovorio potvrdnim odgovorm na poruku. U osam sam otišla do Ene i Ricka koji su me čekali u autu. Ušla sam u auto i krenuli smo u školu.

15:40 - Komentiraj [ 18 ] - On/Off - #

8. San na javi
nedjelja, 12.04.2009.
"Za koliko?"-pitala sam.
"Za pet minuta"-bio je odgovor koji sam dobila.
Prekinula sam i odložila mobitel na stol u vrtu. Ustala sam se i otključala vrata. Čekala sam nestrpljivo da dođe i napokon se začulo zvono.
"Pa dobro gdje si ti cijeli dan?"-upitala sam.
"Oprosti, bila sam cijeli dan s Mattom. Nisam htjela biti u blizini Toma"-odgovorila je Ena.
Pustila sam je da uđe i otišle smo u moju sobu.
"Znaš li koliko se Rick zabrinuo?"-pitala sam je.
"Birga me za njega. Po njemu mogu i umrijeti, njega neće to dirati"-rekla mi je.
Zaprepastila sam se kad sam to čula.
"Kako možeš tako?"-pitala sam je.
"To je istina. Oduvijek me tlači i neda mi mira"-odgovorila mi je.
"A događaj prije selidbe?"-nisam se mogla suzdržati.
Ena me pogledala kao da sam poludjela. U očima sam joj vidjela da se iznenadila kad sam joj to rekla.
"Ti znaš?"-pitala me.
"Da, znam. Rick mi je ispričao"-odgovorila sam joj.
"I ne smeta ti to?"-pitala me.
Pogledala sam je u čudu. Nije mi bilo jasno zašto bi me to smetalo, ali nisam htjela pitati.
"Ne, ne smeta mi"-odgovorila sam joj.
Ena je skočila s kreveta i zagrlila me.
"Rick je zaista sretan što te ima"-rekla je Ena.
Nisam razumjela zašto se tako ponašala, ali uzvratila sam joj zagrljajem.
"Hočeš li ostati kod mene danas?"-pitala sam je.
"Ne, idem doma. Ne mogu ići nigdje inače će me Rick cinkati zbog subote"-odgovorila je Ena.
Kimnula sam glavom. Ena se ustala i krenula prema vratima.
"Nemoj mu reći da sam bila s Mattom. Ja ću mu reći da sam bila u parku, a ti to potvrdi. Reci da sam ti poslala poruku da sam u parku i da dođeš"-rekla je Ena i izašla van.
Pogledala sam na sat i bilo je šest sati. Mama i tata su se trebali vratiti za jedan sat, pa sam ih odlučila iznenaditi. Otišla sam u kuhinju i počela pripremat večeru. Ubacila sam špagete u jednu zdjelu da ih skuham, a u drugoj sam zagrijala gotovi umak. Postavila sam stol i otišla u dnevnu sobu koja je bila tik do kuhinje. Dok sam čekala da se to skuha, gledala sam seriju. Nisam našla ništa pametnoga na programu, pa sam isključila televizor i otišla u kuhinju. Večera je bila gotova za nekih pola sata. Otišla sam u sobu i provjerila e-mail poštu. Bilo je par gluposti poput 'Dobili ste BINGO!', i par stvari vezane uz knjige koje sam čitala. Ništa pametnoga. Isključila sam računalo i sišla u prizemlje.
"Bok dušo"-rekla je mama i ušla u kuću.
"Bok mama. A gdje je tata?"-pitala sam je.
"Evo sad će doći. Parkira auto. Što to tako divno miriši?"-pitala je.
"Ma odlučila sam vam skuhati večeru"-odgovorila sam joj.
"Super, umirem od gladi"-rekla je mama i otišla u sobu da se presvuće.
Otišla sam u kuhinju i stavila jelo na stol. Tata je ušao u kuhinju i poljubio me u kosu. Mama je došla za njim skidajući kopču s glave. Oboje su sjeli za stol i čekali mene. Donjela sam bocu soka na stol i sjela se s njima. Mama i tata su pričali o poslu, a ja sam šutjela i jela. Kad sam pojela pokupila sam svoje suđe i odnjela u perilicu. Otišla sam u sobu i legla na krevet. Pogledala sam kroz prozor. Još uvijek je bio dan, pa sam odlučila uzeti rolšuhe i otići se rolati. Uzela sam role iz ormara i iPod te sam sišla u prizemlje. Obula sam role i izašla van. Stavila sam iPod u uši i vozila se ulicom. Nisam razmišljala ni o čemu, samo sam u sebi pjevala pjesme i vozila se. Uživala sam u svakom trenutku. Stala sam i sjela na klupicu koja je bila tik do ceste. Od tuda se najbolje vidio zalazak sunca. Bilo je predivno. Narančasta boja koja se mješala s plavom bojom te tako stvorila ružičastu. Gledala sam u nebo i odjednom osjetila dodir. Trgnula sam se i pogledala tko me dira. Bio je to Dizzy.
"Odbjegla plesačica"-rekao je.
Nasmješila sam mu se i rekla: "Bok i tebi".
Sjeo je kraj mene i počeo je razgovarati samnom.
"Što ti radiš ovdje?"-pitao me.
"Bilo mi je dosadno doma, pa sam odlučila izaći"-odgovorila sam mu.
"Zašto si otišla danas sa treninga?"-pitao me.
"Ne znam. Razmišljala sam o prijateljici. Vjerojatno nisam ni bila prisebna"-odgovorila sam mu.
"Znači, moram se naviknuti na takve pojave?"-upitao me sa smješkom.
Nasmijala sam se i opet pogledala prema nebu.
"Uvijek ovdje gledam zalaske sunca"-rekao je Dizzy.
"Da, tu je predivno"-rekla sam mu.
"Prilično je kasno"-komentirao je.
"Da, morala bih poći doma"-rekla sam mu.
Ustala sam se s klupe, a i Dizzy je također ustao.
"Da te očekujem sutra na treningu ili nećeš doći?"-pitao me.
"Morat ću razmislit. Ma doći ću"-odgovorila sam mu.
Pozdravila sam se s njime i krenula svojim putem. Došla sam doma i vidjela Ricka kako zaljeva vrt. Mahnula sam mu i ušla u kuću. Ostavila sam role u ormaru za cipele i otišla u sobu. Iz ormara sam uzela svoju trenirku u kojoj spavam i majicu, te se zaputila prema kupaonici. Pustila sam vodu da teče dok ne dođe topla voda, a za to vrijeme ja sam si raspustila i počešljala kosu. Skinula sam odječu sa sebe i ušla pod tuš. Topla voda mi je bila ugodna makar je bilo toplo vrijeme. Oprala sam si kosu i kad sam završila izašla sam iz kupaonice. Obukla sam si trenirku i majicu i sjela na stolac od ispred ogledala. Osušila sam kosu i splela je u pletenicu. Legla sam u krevet i zaspala.


Bijelo. Sve oko mene je bilo bijelo. Ispred mene se nalazila starija žena u bijeloj vjenčanici. Bila je predivna. Haljina je bila duga i jednostavna, a opet komplicirana. Oko grudi je imala sitne dijamantiće koji su na svjetlu sjajili. Dijamanti su bili postavljeni i na djelu koji je sezao do poda. Haljina je jednostavno predivno stajala na ženi. Njena kosa je bila spletena u punđu na koju su pričvrstili veo. Na glavi je nosila tiaru od srebra. Izgledala je tužno. Mahnula sam joj, a ona mi je u istom trenutku uzvratila. Podigla sam svoju lijevu ruku isto kad i ona. Pomaknula sam se ulijevo, a pomaknula se i ona. Prišla sam joj bliže i stavila ruku na nju, a zapravo sam dodirnula ravnu površinu. Tada sam shvatila. Ta žena sam ja. U ogledalu sam gledala sebe u vjenčanici. Pogledala sam na sebe i shvatila da stojim u vjenčanici, ali ovaj put se nešto promjenilo. Vjenčanica mi je bila krvava. Vratila sam pogled na ogledalo i u njemu sam vidjela muškarca. Ležao je na podu. Okrenula sam se i vidjela sam tog muškarca. Došla sam do njega i shvatila sam da je bio mrtav. Nosio je smoking i prsten na prstu, identičan mome.
"Moj muž"-rekla sam.
U prozorskom staklu sam vidjela što se dogodilo. Žena u bijeloj vjenčanici je ubila svoga muža, te je ruku u kojoj je držala pištolj podigla usmjerivši pištolj prema meni. Prst na okidaču je polako potezala.
Zapucala je prema meni, a ja sam uskliknula: "Ne!".
U tom trenutku sam se probudila. Bila sam sva u znoju.
"Kakav san"-komentirala sam.
Ustala sam se iz kreveta i oitšla u kupaonu. Umila sam se i presvukla u odjeću za školu. Danas sam obukla široku trenirku jer sam bila lijena spremiti si stvari za trening. Uzela sam si samo jednu čistu majicu u torbu i maramu i zaputila se u prizemlje. Obukla sam svoje starke i izašla iz kuće. Rick i Ena su bili u autu i čekali su me. Ušla sam u auto.
"Zdravo ljepotice"-rekao je Rick i poljubio me.
"Bok Rick. Bok Ena"-pozdravila sam ih.
"Što ti to nosiš?"-pitala me Ena.
"Pa, danas imamo trening"-odgovorila sam joj.
"A, zato. Ja neću doć"-rekla je Ena.
"Zašto?"-pitala sam je.
"Ispisat ću se. Ne da mi se trošiti vrijeme na to"-odgovorila je.
Nisam je više ispitivala. Gledala sam na cestu, a Rick me primio za ruku. Pogledala sam prema njemu i vidjela kako mi se blago osmjehuje. Vratila sam pogled na cestu. Došli smo u školu i izašli na parkiralištu. Ena je mahnula Mattu kada smo izašli iz auta, a ja sam mahnula Johnu koji je dolazio sa suprotne strane. Rick je mrko pogledao prema Johnu. Kao da ga želi zadaviti. Je li to ljubomora? Pitala sam se.
"Bok društvo"-pozdravio je John.
"Bok. Kako si?"-pitala sam ga.
"Dosta dobro, ti?"-uzvratio je.
"Isto"-rekla sam mu i nasmješila mu se.
Rick je tada došao do mene i poljubio me u usne.
"Idem ja sad. Zovu me. Vidimo se pod ručkom"-rekao je i otišao.
"Onda, vrijedi li naš dogovor za danas?"-pitao me.
"Da. Poslije četiri sam slobodna. Nađemo se ulicu dalje od škole, da me Rick ne vidi jer mi se čini da mu se baš ne sviđa što se družimo"-rekla sam mu.
"Može. Ideš na sat sada?"-pitao me.
"Da. Ena, ideš li s nama?"-pitala sam je.
"Ne, doći ću naknadno"-odgovorila je i otišla do Matta.
John i ja smo krenuli prema učionici od povijesti.
"Ah, pedeset minuta čiste dosade. Mislim da ću si odspavati kad več nisam noćas"-rekla sam i zijevnula.
"Nisi mogla spavati?"-pitao me John.
"Ne. Noćna mora. Ispričat ću ti je danas"-odgovorila sam mu.
John je kimnuo i otišao je prema učionici kemije. Ušla sam u učionicu i sjela u treću klupu do prozora, gdje je bilo moje mjesto. Ena je došla minutu prije profesorice i sjela je do mene. Profesorica je počela predavati lekciju, a ja sam samo zaspala. Opet sam vidjela ženu u krvavoj vjenčanici, ali ovaj put sam se nalazila na stjenama. Žena je jecala. Plakala je vrlo jako. Prilazila je sve više rubu stjene. Prilazila sam joj bliže.
"Nemoj to učiniti!"-viknula sam.
Žena je okrenula glavu i podarila mi osmjeh, ali u suzama. Raširila je ruke i stala na vrhove prstiju. Potrčala sam prema njoj, ali ona se već bacila.
"Ne!!"-zaderala sam se i vratila na javu.
Zvonilo je za kraj sata.
"Ideš ti?"-pitala me Ena.
"Da, evo sad ću"-odgovorila sam joj.
Ustala sam sa stolca i spremila bilježnicu u torbu. Otišla sam s Enom do učionice etike. Etika je bio predmet čiste uživancije. Uopće nisam morala koristiti nekakvo posebno znanje. Profesor nam je uvijek čitao o legendama i mitovima. Dečki su ga uvijek zafrkavali ispitivajući ga o Bogu. Zvonilo je za početak i profesor je počeo pričati o mitu 'Pandorina kutija'. Govori o zavisti ljudi prema najljepšoj ženi. Zeus je naredio da se stvori najljepša žena koju će bogovi darovati darovima. Ali, svi bogovi darovali su je ružnim darovima. Kao točku na i, Zeus joj je na dan vjenčanja darovao kutiju, ali joj je rekao da ne otvara tu kutiju. No Pandorina znatiželja je bila velika te je ona otvorila kutiju iz koje su izašla sva zla ovoga svijeta. Pandora je uspjela zatvoriti kutiju prije nego li su sva zla izašla iz nje. Jedino što je ostavila je bila nada. Cijeli sat je pričao o tome, sve dok nije zvonilo. Tada smo Ena i ja izašle iz učionice i krenule prema kantini. Ricka još nije bilo, ali John je mahnuo s druge strane i pozvao nas da sjednemo kraj njega. Sjele smo kraj Johna i odmah smo se zapričali s njim.
"I, kako vam je bilo na ovim satovima?"-pitao nas je.
"Pa, dosta dobro"-rekla je Ena i nasmijala se.
"A tebi?"-pitala sam ga.
"Pa, bilo je komično"-rekao je John.
Nasmijali smo se, a tada je naišao Rick.
"Čemu se smijete?"-pitao nas je.
Okrenula sam se i pogledala ga. Imao je hladan izraz lica.
"Ničemu"-odgovorila sam mu i krenula glavu.
Nije mi se svidjelo njegovo ponašanje. Sjeo je kraj mene i počeo je priču.
"Ena, danas ideš samnom doma"-rekao je.
"Ne, ne idem"-rekla mu je Ena.
"Da, ideš. Osim ako želiš da kažem mami i tati za subotu"-ucjenio ju je Rick.
"A ako ja pobjegnem? Što ćeš onda dragi braco?"-uzvratila mu je Ena.
"U tri da si bila na parkiralištu"-bilo je sve što je Rick rekao.
Poljubio me i otišao. Nisam mogla vjerovati da je to bio on. Ena je također ustala od stola i otišla na tjelesni.
"Što je njima?"-pitao me John.
"Ne znam"-odgovorila sam mu.
John i ja smo se do kraja odmora smijali i pričali viceve. John je stvarno super dečko i jako mi je drag. Možda čak i previše. Kada je zvonilo, John i ja smo ustali i on me otpratio do dvorane. Naravno pridružila nam se i Sindy. Nakon što smo se rastali, Sindy ga je napala.
"Što ti radiš sa njom? Mislila sam da ona već ima dečka"-rekla je.
"Sindy, nemoj. Pa mi smo samo prijatelji"-rekao joj je John.
"Ne sviđa mi se to tvoje 'prijateljstvo' s njom. Nije mi nimalo draga. Bacila je oko na tebe"-rekla mu je Sindy i napravila znakove navodnika.
"Joj, Sindy. Idi na sat, nisam raspoložen svađati se s tobom"-rekao joj je.
Sindy se okrenula i otišla.
"S kime sam ja u vezi"-rekao je John i otišao na sat.
Tjelesni je prošao vrlo mirno, kao i svi ostali predmeti.
"I što čes sad? Ideš sa Rickom ili ne?"-pitala sam je.
"Ah, moram. Jedva čekam da se mama i tata vrate"-rekla je Ena.
Pozdravila sam Enu i otišla na trening. Dizzy je bio dobro raspoložen i pokazivao nam je koreografiju. Svidjela mi se.
"Ovo je natjecanje koje ćemo dobiti, predosjećam to!"-rekao je Dizzy gledajući nas kako ponavljamo korake.
Dosta dobro smo odradile ovo.
"Hajde dajte malo života! Želim vidjeti kako se zabavljate!"-viknuo je Dizzy i pridružio nam se.
Plesao je uz mene, pa sam se odlučila stvarno zabaviti. Dala sam sve od sebe da budem bolja od njega, a on je to prihvatio i počeo se nadmetati samnom. Oboje smo plesali iste korake, a on bi komentirao.
"Nije loše Will"-komentirao je i dodao neke svoje. Pokušala sam ga pratiti, no nisam uspjela. Pala sam i ostala disati na podu.
Dizzy mi je prišao, pružio ruku i rekao: -"Drugi put pazi na noge".
"Nema problema, treneru"-rekla sam i ustala.
"U petak se vidimo ovdje. Tko će kasnit ostat će s druge strane"-rekao je Dizzy i otišao.
Mi smo otišle u svlačionice i presvukle smo se. Ja sam samo promjenila majicu i otišla van. Na parkiralištu me čekao John. Došla sam do njega, te smo ušli u auto i krenuli prema livadi...

22:23 - Komentiraj [ 14 ] - On/Off - #

7. Selena!
subota, 04.04.2009.
"Hajde Jo, zakasnit ćeš"-rekla je mama.
"Neću zakasnit, a i odsad se zovem Will"-rekla sam joj.
Mama me pogledala i pitala: "Kako to? Mislila sam da ti se ne sviđa to ime, ili bilo koje od tvojih imena?"
Pokupila sam stvari, poljubila mamu i izašla van. Vidjela sam Ricka, kako je naslonjen na auto. Došla sam do njega, ali nije skrenuo pogled.
"Zamišljen si. A to je dobro ili loše?"-pitala sam ga.
Rick se trgnuo i odgovorio mi: "Ma, ništa. Malo sam razmišljao o ne bitnim stvarima".
Odmaknuo se od auta i poljubio me.
"Najljepši način da se započne jutro"-rekao je Rick.
Nasmiješila sam se i zagrlila ga. Kad sam se odmaknula od njega, iz kuće je izašla Ena. Nije me pozdravila, već je odmah ušla u auto.
"Što se njoj dogodilo?"-upitala sam Ricka.
"Odkada je Tom otišao, tako se ponaša"-odgovorio mi je.
"Možda ću je uspjeti razveseliti"-rekla sam mu.
"Probaj"-rekao je Rick.
Odvojila sam se od Ricka i ušla u auto. Rick je upalio auto i krenuli smo u školu. Pogledala sam u retrovizor i vidjela da Ena gleda kroz prozor. Imala je slušalice u uhu i slušala je muziku dosta glasno jer se čula muzika. Došli smo do škole i Ena je izašla van. Zastala je, a znala sam i zašto. Tom nam je dolazio ususret.
"Idemo, molim te idemo"-rekla mi je.
Povukla me za ruku, pa smo krenule prema učionici.
"Što se jučer dogodilo?"-pitala sam je.
"Reći ću ti kasnije"-odgovorila mi je Ena.
Krenule smo prema učionici engleskog i sjele se na naša mjesta.
"Sada mi sve reci. Što se dogodilo jučer?"-pitala sam je ponovo.
"Pa, došao je kod mene"-rekla je.
"Nemoj se pravit luda, pričaj mi ono bitno"-rekla sam joj.
"Ispričao mi se zbog toga što nije pazio na mene i pitao me zašto sam to učinila. I rekla sam mu zašto"-rekla je Ena.
"A razlog je bio..."-počela sam.
"Razlog je bio on. Malo se zaprepastio kada je to čuo, ali prihvatio je. Pitao me što mislim pod time da je on kriv, a ja sam mu odgovorila da uopće nije prepoznao signale koje sam mu slala cijelo vrijeme. On mi je rekao da nije to htio bojao se da me se ne naljutim. Kad mi je to rekao, ustala sam iz kreveta i približila mu se. Poljubila sam ga, da. Ali nije bilo onako kako sam ja htjela. Poljubio me isto tako kako bi netko poljubio sestru. I to doslovno"-rekla je Ena.
"Ali što je dalje bilo?"-pitala sam je.
"Pa, pitala sam ga što nije uredu i on mi je rekao da ne može biti samnom jer ima drugu. Njemu se sviđa druga cura, nisam mogla vjerovati"-rekla je.
"Druga?!? Pa kako može? S tobom muti, a sviđa mu se druga. Koji je to gad!"-rekla sam Eni.
"Ma briga me. Naći ću nekoga drugoga. Bar će mi to proći od ruke"-rekla mi je.
Kada mi je to rekla, nasmijala se i raspustila kosu.
"Vrijeme je za novu Enu"-rekla je i zagrlila me.
"Što vas dvije tamo otraga radite?"-pitao nas je profesor.
"Emmm... Ovaj, ništa"-rekla sam mu.
"Pričate od početka sata!"-rekao je profesor.
"Profesore, pa ponedjeljak je. Zar niste bili mladi?"-pitala je Ena.
"Sigurno nisam pričao pod satovima"-rekao je profesor.
"I vi očekujete da vam povjerujemo u to?"-pitala ga je Ena.
Taman kad joj je profesor htio odgovoriti, zvonilo je za kraj sata.
"Šteta, vidimo se sutra profesore"-viknula mu je Ena.
Izašle smo iz učionice smijući se. S druge strane prilazio nam je Rick i došao je do nas.
"Čemu se vi cerekate?"-pitao nas je.
"Ma, nićemu. Ena je malo zafrkavala profesora. Jadnik"-rekla sam mu.
Rick se nekako uozbiljio i pogledao u Enu. Ena mu je vratila pogled, ali ona se i dalje smješila.
"Idem ja na matematiku. Nađemo se kod stola"-rekla je Ena i otišla u smjeru učionice za matematiku.
"Što si joj rekao tim pogledom?"-pitala sam ga.
"Kakvim pogledom? O čemu ti to?"-pitao me Rick.
"Nemoj me pravit luđakinjom. Znam da je taj pogled nešto značio"-rekla sam mu.
"Reći ću ti jednom. Ne mogu sad"-rekao mi je Rick.
Nije mi bilo jasno o čemu je riječ, ali nisam se htjela vratiti na tu temu. Rick i ja smo imali sat logike, pa smo krenuli na sat.
"Ne želiš da nas ljudi u školi vide ili?"-pitao me.
"Ma i da me vide, nije me briga"-rekla sam mu.
"Onda nemaš ništa protiv ako te zagrlim?"-pitao me.
"Probaj"-rekla sam mu.
Prebacio je ruku preko moga ramena i krenuo samnom prema učionici. Kada smo ušli, izazvali smo šaputanja. Sjeli smo na svoje mjesto koje je bilo do zida, pa se Rick naslonio na zid, a ja na njega. Profesora nije bilo, što nas je začudilo. Dok su ostali vikali i zafrkavali se, ja i Rick smo slušali muziku. Cijelo vrijeme sam razmišljala o pogledu koji je uputio Eni. Što mi to ne može reći? Pitam se koji je razlog zašto su se uopće doselili ovdje.
"Opet razmišljaš o nečemu"-rekao je Rick.
"Da"-rekla sam kratko i jasno.
"O čemu?"-pitao me.
"O tome što si mislio kad si rekao da mi ne možeš reći još"-odgovorila sam mu.
Nije više ništa rekao.
"Zanima me jedna stvar"-rekla sam mu.
"Koja?"-pitao me.
"Zašto ste se uopće doselili ovdje? Koji je bio razlog?"-pitala sam ga.
"To su dva pitanja"-rekao je.
"Nema veze"-rekla sam mu.
"Ima"-rekao mi je.
"Ne, nema i ne skreći s teme. Odgovori mi"-bila sam odlučna.
"Razlog je bila Ena"-rekao mi je.
Ena? Ena je razlog. Ali zašto ona.
"Zašto je Ena razlog?"-pitala sam ga.
"Pa, recimo da je napravila već jednom ovakvu stvar i da smo se morali odseliti zbog toga"-rekao je.
"A kakvu to stvar? O čemu je riječ, govori!"-rekla sam mu i uspravno sjela na stolac.
"Ena je zaludila jednog dečka u Bostonu. Ona je i pristala izaći s njim jer joj se sviđao. Ali nakon nekog vremena, ljubav je pukla"-rekao je Rick.
"Pukla? Što se dalje dogodilo?"-pitala sam ga.
"Stalno ju je zvao, što je ona u početku smatrala slatkim. Ali, nakon mjesec dana veze i dalje ju je zivkao i provjeravao gdje je. Jedan dan su se posvađali i to stvarno žestoko. Ena je prekinula s njim i bilo je sve uredu nekoliko dana"-nastavio je Rick.
"Dalje?"-pitala sam ga.
"Pa, nakon nekog vremena netko ju je stalno zvao i prekidao. I tako nekih mjesec dana. Nakon toga, počela su stizati prijeteća pisma u kojima je pisao da će otkriti svaku sitnicu ako mu se ne vrati. Prijavila ga je nakon što je počela dobivati takva pisma, ali policija ga nije mogla naći. Njegovi roditelji su rekli da je na putovanju, ali sumnjali smo u to. Nakon tjedan dana mira i tišine koja je bila, on se vratio i oteo Enu. Tražili smo ih posvuda, a kada smo ih našli nastao je pravi spektakl"-rekao je Rick.
"Spektakl?"-pogledala sam ga.
"Vezao je Enu za stolac i stajao je pred njom s pištoljem koji je bio uperen u nju. Govorio joj je da će se ona udati za njega. Ona mu je stalno govorila da bi radje bila mrtva nego bila njegova žena. Tada joj je rekao da će joj želja biti ispunjena. Kada sam vidio da će okinuti, skočio sam na njega i odgurnuo ga. Dok je on ležao na podu oslobodio sam Enu. Potrčali smo kako bismo prije izašli, ali on nas je preduhitrio. Pucao je iz pištolja, ali nije nas pogodio. Ena se bacila na tlo, a ja sam potrčao prema njemu i potukao se s njim. On je pobjeđivao. Udarao me šakama po tijelu i licu, ali Ena je ipak bila jača od nas. Uzela je pištolj koji je bio odbačen do nje i okinula je njime. Pogodila ga je u leđa i on je na mjestu ostao mrtav. Maknuo sam ga sa sebe i potrčao prema Eni. Ona je bila sva uplašena i nije uopće bila svjesna toga što je učinila. Uzeo sam joj pištolj iz ruku, a ona se samo osmjehnula i rekla: 'Ubila sam tog gada'. Policija je brzo došla i uzela je pištolj i odnjela truplo, a mi smo se vratili doma. Mama i tata su drugi dan razgovarali s nama i rekli su nam da se selimo i tako smo došli ovdje. To je cjela istina"-rekao je Rick.
"Užasno! Kako takva stvorenja uopće mogu postojati. Neću joj spominjati to, ne brini"-rekla sam mu.
Zvonilo je za kraj sata, pa smo izašli iz učionice i krenuli prema kantini. Ena je već sjedila tamo s Tomom. Nije joj baš bilo drago, što se moglo vidjeti po njenom izrazu lica. Mahnula sam joj i došla do stola.
"Bok ljudi! Kako ste?"-pitala sam ih.
"Nikad bolje"-sarkastično je rekla Ena.
"Odlično, zaista. Sve je odlično"-rekao je Tom, također sarkastično.
Rick i ja sjeli smo za stol. Rick je pričao s Tomom, a ja sam se okrenula Eni.
"Čemu takav sarkazam?"-pitala sam je.
"Ničemu, oprosti. Bilo je namjenjeno njemu"-odgovorila mi je Ena.
Ena ga je pogledavala, a i on je nju pogledavao.
"Zašto jednostavno ne pokušate razgovarati opet?"-pitala sam je.
"Čemu? Opet će izmisliti laži"-rekla je Ena.
"Vas dvoje se ponašate kao da ste u nekakvoj sapunici"-rekla sam joj.
"Da, ali ta sapunica ne treba dobru vilu"-rekla mi je Ena i otrčala iz kantine.
"Isuse, kako je tvrdoglava"-uzdahnula sam.
"Tome, želim znati što se točno dogodilo. Zašto je ona takva?"-pitala sam ga.
"Ne znam. Naljutila se na mene jer sam joj rekao da ne mogu biti s njom jer je ne volim"-odgovorio mi je.
"A da samo pokušate? Malo? Par dana?"-nagovarala sam ga.
"Pa, mogu pokušati"-rekao je Tom.
"Ne da možeš, nego moraš!"-naglasila sam.
"Ali, hoće li ona pričati uopće samnom?"-pitao me.
"Imam plan!"-rekla sam mu.
"Jednostavno je. Ja ću je nazvati i reći da je čekam u parku, a umjesto mene pojavit ćeš se ti"-rekla sam mu.
"To pali samo u sapunicama. I to lošim"-rekao je.
"Možda, ali ipak pali"-rekla sam mu.
"Dobro, pristajem"-rekao mi je.
"Danas u pet popodne da si bio u parku kraj mostića"-rekla sam mu.
"Dobro"-kimnuo je glavom i otišao na sat.
"Stvarno ih misliš spojiti?"-pitao me Rick.
"Da, ako će se ona tako bolje osjećati"-odgovorila sam mu.
"Ali, Jo"-počeo je Rick.
"Will"-ispravila sam ga.
"Dobro, Will. Što ako on to ne želi?"-pitao me.
"Želi. To mu se vidi na licu"-rekla sam mu.
Rick je samo uzdahnuo i zagrlio me.
Poljubio me u kosu i rekao: "Što ću ja s tobom?".
"Oćito ćeš me morati trpjeti"-odgovorila sam mu.
"Ako mi nema druge"-našalio se.
"Pa, još uvijek me možeš ostaviti"-rekla sam mu.
"Neće se to tako skoro dogoditi"-odgovorio mi je.
Nakon toga poljubio me. Zazvonilo je, pa je Rick krenuo na svoj sat, a ja na svoj. Likovni je bio iduci sat, pa sam se požurila stići do učionice. Ušla sam u učionicu i prvo sam potražila Enu. Nije je bilo za našim stolom. Sjela sam i uzela svoj blok za crtanje. Crtala sam anđela. Tužnog anđela koji pokušava spojiti razlomljeno srce zagrljajem.
"Što se dogodilo našoj Faith?"-pitala je profesorica.
Ona me uvijek zvala Faith.
"Kako to mislite?"-uzvratila sam joj pitanjem.
"Kakve mi to depresivne slike crtaš?"-pitala me.
"A to. Pa, sviđa mi se slika. Ne znam zašto to crtam"-odgovorila sam joj.
"Pa, meni je to dovoljno. Ostavit ćeš mi rad na stolu"-rekla mi je profesorica i otišla dalje.
Završila sam sa crtanjem, pa sam spremila stvari. Pogledala sam na sat i shvatila da Ene i dalje nema. Zvonilo je za kraj sata, pa sam uzela crtež i prije nego li sam izašla, ostavila ga na stolu od profesorice. Od trčala sam do Ricka i rekla sam mu da Ene nije bilo na ovom satu. Tražili smo je za vrijeme odmora. Pozvala sam i Toma da je nađe, ali njoj nije bilo ni traga.
"Jeste li je našli?"-pitao je Rick.
"Ne, nema je"-rekao je Tom.
"Ni ja je nisam našla"-rekla sam.
Nakon što sam to rekla, došla mi je poruka na mobitel. Ena mi je poslala poruku da je otišla s Mattom negdje, ali me preklinjala da ne kažem Ricku gdje se nalazi.
"Tko ti je poslao poruku?"-pitao me Rick.
Nisam mu htjela lagati, ali nisam imala izbora. Gledao je u mene i kao da mu je pogled govorio 'Reci mi da je Ena poslala poruku'.
Pogledala sam ga u oči i rekla:"Mama mi je poslala poruku da operem veš kad dođem doma".
Nije posumnjao ni trenutka. Ali nije on tome kriv. Vrlo sam vješta lažljivica. Mogu slagati osobu gledajući je u oči. Jedina vrlina tog dara, kako ga ja nazivam, je to da se prilično dobro izvlačim iz gluposti koje učinim.
"Ne brini, sigurno je uredu"-tješila sam Ricka.
"Ma briga me. Nikada neće naučiti lekciju. Mogu se kladiti da upravo sada radi najveću glupost"
-rekao je Rick, ustao i otišao izvan škole.
Nisam htjela krenuti za njim, već sam otišla u drugom smjeru. Ponedjeljkom su treninzi od plesa u školi, pa sam otišla u svlačionicu. Presvukla sam se i uzela mobitel kako bih nazvala Enu. Nazvala sam je, ali javila se sekretarica.
Ostavila sam joj poruku: "Ena gdje si? Rick umire od brige, a ti isključiš mobitel. Nazovi me za pola sata jer imam trening koji si, usput, propustila! I kako to misliš s Mattom si?"
Mobitel sam bacila na ručnik koji je bio na tribini. Trenerice nije bilo, ali je zato umjesto nje bio jedan muškarac. Nije imao više od dvadeset i tri godine sigurno.
"Moje ime je Dizzy i bit ću vaš trener, pošto je vaša trenerica dala otkaz. Zvat ćete me Dizzy i obračat ćete mi se sa TI, a ne sa VI"-rekao je.
Dizzy je bio zgodan muškarac. Bio je visok oko metar i osamdeset osam, umjereno mišićav i prezgodan tip. Kosu je imao spletenu u mnogo pletenica, zubi su mu bili bijeli naspram njegove crne boje kože. Nosio je bijelu majicu bez rukava, sivu dugačku trenirku i široke tenisice. Zaista, bio je prezgodan. Čak sam i ja ostala zadivljena. Gledao nas je sa smješkom i predstavljao nam se.
"Ono što ste dosada učili kod trenerice Kaye zaboravite. Ja ću vas naučiti na drugačiji način. Treninge ćete imati i četvrtkom, što znači sutra u istom terminu. Tko se neće moći nositi s treninzima, slobodno može odustati"-govorio nam je.
Odmjeravao nas je pogledima i zastao na meni.
"Ti, dođi ovamo"-rekao je.
Došla sam do njega i on me okrenuo prema curama.
"Od ovoga će se sastojati vaša oprema. Majica bez rukava, marmama, trenirka i čarape. Tenisice još nećete trebati nositi"-rekao je i pokazao mi da se vratim nazad.
"Pa, možemo početi"-rekao je i došao do CD playera koji je bio na tribini. Upalio je muziku, a svirala je pjesma 'Let it rock'. Sve cure su bile zbunjene jer nikada nismo plesali na tu muziku, ali meni nije bilo ni do čega, pa sam počela sa svojim pokretima. Nisam uopće razmišljala što radim jer sam cijelo vrijeme mislila o Eni. Pjesma je završila i ja sam otišla do tribine. Dizzy je nešto govorio, ali nisam ga čula. Predpostavljala sam da je bila riječ o meni i da me čak oslovio imenom kako bi me dozvao. Uzela sam ručnik s tribine i otišla u svlačionicu. Presvukla sam si samo majicu, a hlače sam ostavila. Mrzila sam to priznati, ali izgledala sam nekako seksi. Uzela sam ruksak i izašla van. Pogledala sam na sat i bilo je tri i dvadeset popodne. Nisam bila na treningu niti petnaest minuta. Morala sam proći pored horde napaljenih dečkiju koji su dovikivali svakoj zgodnoj curi. Stavila sam si slušalice u uši i pustila glasno 'The Veronicas' da svira. Nisam pogledala u njihovom smjeru, ali sigurna sam da su nešto dobacili. Krenula sam pješice doma i zatekla Johna putem. Nisam htjela pričati s njime, ali nisam imala izbora.
"Zdravo ljepotice! Hoćeš li da te odvezem do kuće?"-pitao me.
"Može"-rekla sam mu i ušla u auto.
Nismo uopće pričali. Ali on je bio prvi koji je prekinuo šutnju.
"Hoćemo li do livade jedan dan?"-pitao me.
"Vrlo rado. Možemo već sutra. U četiri se nađemo na parkiralištu"-rekla sam mu.
"Dogovoreno"-složio se i stao kako bih izašla.
"Vidimo se sutra ljepotice"-pozdravio me.
Mahnula sam mu i ušla u kuću. Nije bilo nikoga. Bila je prevelika tišina. Otišla sam u sobu i odložila torbu. Uzela sam svoju drugu trenirku koju nosim po kući i uzela sam iPod. Otišla sam u vrt, lela se na vrtnu ljuljačku i gledala prema nebu. Na trenutak sam zaboravila na sve. Na Enu, Ricka, Dizzyija i sve ostalo. Samo sam tupo gledala u prazno nebo i razmišljala. Trgnula me tek zvonjava mobitela.
"Molim?"-javila sam se.
"Will, dolazim k tebi"-rekao je glas sa druge strane.

22:56 - Komentiraj [ 10 ] - On/Off - #