Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





credits
duckdz. - xxx

6. Dan poslije jučer
petak, 20.03.2009.
Sljedeće jutro probudila sam se u Eninoj sobi. Bila sam nasmiješena od uha do uha. Bila sam lijena ustati, pa sam se još malo izležavala na krevetu. Ena je provirila prema meni i trknula me.
"Jesi budna?"-pitala me.
"Da, budna sam"-odgovorila sam joj.
"Koliko je sati?"-pitala me Ena.
"Ne znam, vjerojatno je oko podneva"-odgovorila sam joj.
Ena se ustala iz kreveta i rastegnula.
"Idemo dolje, gladna sam"-rekla mi je i otisla u kupaonicu.
Ja sam ostala u sobi i još malo zatvorila oči. Svjetlost je dopirala kroz prozor i nije mi dopuštala da spavam više. Ustala sam se iz kreveta i otišla u kupaonicu koja je bila u hodniku. Oprala sam zube i umila se, te sam izašla van. Ena je krenula prema prizemlju, ali je usput i jako pokucala na Rickova vrata.
Zaderala se: "Spavalice, diži se! Podne je!".
"Mogla si jednostavno ući u sobu i probuditi ga"-komentirala sam.
"Ne, ne. To mu se osvećujem za jučer. Probudio me u šest sati ujutro"-rekla mi je Ena.
Nasmijala sam se i otišla dolje za Enom. Otišla je u kuhinju.
"Što ćemo jesti?"-pitala je.
"Što nudiš?"-pitala sam je.
"Pahuljice"-odgovorila je.
"Prihvaćam"-rekla sam joj.
Dohvatila je zdjelice iz ormarića i dvije žlice. Usula je pahuljice i mlijeko u zdjelice i otišla u dnevni boravak.
"Bok cure"-pozdravio nas je Rick.
"Imaš pahuljica tamo"-rekla mu je Ena.
"Kad si ti vidjela mene kako jedem pahuljice?"-pitao ju je Rick sarkastično.
Došao je do mene i poljubio me za dobro jutro.
"Oho, pa što sam ja to propustila?"-pitala je Ena znatiželjno.
"Očito puno toga"-odgovorio joj je Rick i otišao u kuhinju.
"Vas dvoje hodate?"-pitala je Ena.
"Ne, samo ti se čini"-odgovorila sam joj.
"A, daj recite mi. Kada, kako zašto?"-ispitivala je Ena.
Nisam joj htjela ništa reći, već sam uzela daljinski i uključila TV. Gledali smo One Three Hill i jeli doručak.
"Uopće niste fora"-počela je Ena-"Ne želite mi reći ništa".
"Nema se tu što reći reći, ja i Jo hodamo"-rekao je Rick.
Ena se nadurlia i gledala TV, a ja sam se smijala.
"Što se tebi desilo jučer da si popila onoliko?"-pitao ju je Rick.
"Ne znam, Matt je došao i dao mi je nekakav sok, ali imao je čudan okus"-rekla je Ena.
"Popila si sok, ali kad si okusila da ima čudan okus ti si ga i dalje pila?"-pitala sam Enu.
"Da, to sam sada i rekla"-odgovorila je.
la"Mama i tata to neće saznati, ali napraviš li to opet reći ću im"-rekao je Rick.
"Neću više, budi siguran"-rekla mu je Ena.
Ena se ustala i povuk me za sobom. Otišle smo u njenu sobu i obukle se.
"Hajde, reci mi sve. Kako je to počelo?"-pitala je Ena.
"Pa, počelo je na tulumu zapravo"-odgovorila sam joj.
"Reci mi sve!"-rekla je Ena.
Ispričala sam joj sve. Rekla sam joj da smo prvo plesali i kako sam se osjećala. Ena je sjedila na krevetu i pratila svaki moj pokret. Rekla sam joj i za trenutak na terasi i poljubac, imala je izraz lica takav da je naradje htjela zavrisnuti.
"Znači, sad smo šogorice"-zafrkaval se Ena i namignula mi.
"Ti si me već udala za njega, a tek smo dan i pol zajedno"-odgovorila sam joj i nasmijala se.
"Pa, čuj. Zna se desit"-rekla je Ena, pa smo obje prasnule u smjeh.
"A što je s tobom i Tomom?"-upitala sam je.
"Ah, nismo se mogli opustiti"-odgovorila mi je.
"Kako to misliš?"-pitala sam je.
"Kad smo došli, odmah smo sjeli na trosjed. Nismo se ni dodirivali, ni pričali niti išta. Vidjela sam da mu je sigurno bilo neugodno. Pozvala sam ga da pleše točno kad je bio spori ples. Plesali smo, ali držao se na dobroj udaljenosti, nismo bili preblizu kako sam ja to htjela"-rekla je Ena.
"I zato si pila?"-pitala sam je.
"Ne. Poslije plesa, otišla sam van i sjela iza kuće. Matt je izašao i donio mi nekakav sok. Rekao mi je da je to cola, pa sam popila. Rekla sam mu da ima neki čudan okus, a on je rekao da je to radi nekakvog leda ili tako nešto. Bila sam potištena jer Tom nije napravio prvi korak, pa me nije bilo briga"-rekla je Ena.
"Ajoj. Ali sigurna sam da je htio"-rekla sam joj.
"Kako? Nije ništa napravio"-rekla je Ena.
"Kada si bila u nesvijesti, stalno je ponavljao da je on kriv"-rekla sam joj.
"I da znaš da je"-dodala je Ena.
"Nisam znala zašto je to govorio, rekao je samo da je trebao bolje paziti"-rekla sam joj.
"Možda bih trebala razgovarati s njim"-rekla je Ena.
"Da, nazovi ga danas. Ricka ću ja zabavit, a ti i Tom razgovarajte"-rekla sam joj.
"Da, imaš pravo"-rekla je i pogledala me čudno.
"Što je sada?"-pitala sam je.
"Imaš li novaca na mobitelu? Malo sam kratka"-pitala je Ena.
Nasmijala sam se i dala joj mobitel.
"Ali mislim da bi bilo bolje da ga nazoveš"-rekla sam joj.
"Ma pametno moje"-rekla je Ena i nazvala Toma.
Stavila je telefon na zvučnik.
"Molim?"-javio se Tom.
"Bok Tome, Ena je. Jesi doma danas?"-pitala ga je.
"Trebao bih biti, da. Zašto?"-pitao je Tom.
"Htjela bih da dođeš kod mene. Hoću razgovarati s tobom"-rekla je Ena.
Šutio je pola minute i napokon rekao: "Može. Kada da dođem?"
"Oko tri"-rekla je Ena.
"Ok, vidimo se"-pozdravio je Tom.
"Bok"-pozdravila ga je Ena.
Kad je spustila slušalicu, tj. isključila zvučnik, rekla je: "Jesi li čula njegovu nesigurnost?"
"Da, jesam. Ali znam da će doći"-rekla sam joj.
Ena je kimnula glavom.
"Znaš što? Idemo se prošetat ili rolat se"-predložila sam joj.
"Ne, nisam raspoložena"-odgovorila je Ena.
Ostavila sam je samu, ali mislim da to nije ni primjetila. Sišla sam u prizemlje i izašla u vrt. Vrt im je stvarno divan. Zelena trava s fontanicom i cvijećem. Cvijeće crvenkaste i žute boje savršeno se slažu s fontanom koja je bila bijele boje. Sjela sam na ljuljačku koja je visjela s grane drveta. Nisam se ljuljala, već sam sjedila i gledala u travu.
"Zašto si ti tužna?"-pitao me Rick.
Trgnula sam se i rekla: "Ena je u komi. Tom je želi izbjeći, a ja se činim beskorisnom".
"Ali ti to ne možeš popraviti. To mogu samo njih dvoje"
-rekao je Rick.
"Znam, ali"-počela sam.
"Nema ali. Ti se jedino sada pobrini za nas"-rekao je Rick.
"Imaš pravo. To ću i napraviti"-rekla sam mu.
"Je li ti dosadno?"-upitao me Rick.
"Da"-rekla sam mu kratko i jasno.
"Hoćeš da se odemo šetati?"-pitao je Rick.
"Može"-rekla sam mu.
"Idem se samo obući, pa dođem"-rekao je Rick i otišao se obući.
Ja sam isto ustala i otišla u Eninu sobu po tenisice. Ena je još bila na krevetu i u istom položaju. Uzela sam tenisice i izašla. Obukla sam ih i čekala Ricka.
"Evo me"-rekao je.
Izašli smo van i krenuli niz kvart. Držali smo se za ruke tako da su svi mogli vidjeti da smo zajedno.
"Baš je divan dan danas"-rekla sam.
"Da, slažem se"-rekao je Rick.
"Kamo ćemo?"-pitala sam ga.
"Idemo kuda nas noge nose"-rekao je Rick.
"Idemo u park. Tamo je predivno"-predložila sam mu.
"Može"-rekao je.
Šetali smo prema parku koji se nalazio na kraju kvarta. Ušli smo kroz glavni ulaz i krenuli prema drvetu. Park je bio krasan. Zelenilo pomješano s plavom, crvenom, bijelom i još mnogo boja. Cvijeće je predivno mirisalo i izgledalo. Sve je bilo sređeno. Jezerce koje se prostiralo parkom je bilo tako bistro i divno da se svatko mogao vidjeti u njemu. Labudovi koji su tamo plivali izgledali su tako ponosno i to ih je činilo još ljepšim nego što su bili. Pogledala sam prema Ricku i vidjela da je i on zadivljen.
"Onda, kako ti se čini?"-pitala sam ga.
"Lijepo je. Sviđa mi se"-odgovorio je.
Krenuli smo po parku i našli klupicu ispod drveta. Sjeli smo na klupu.
Naslonila sam se na Ricka i rukom mu prolazila po majici.
"Opet se brineš"-rekao je.
"Ne, ne brinem se"-pokušala sam mu slagati.
"Jo, ne radi to. Znam da se brineš"-rekao je.
"Ne mogu. Kako da prestanem misliti o tome?"-pitala sam ga.
"Možda ja znam način"-rekao je.
Podigao mi je glavu rukama i poljubio me. Imao je pravo. Zaboravila sam na Enu i Toma. Potpuno sam se prepustila osjećajima. Toplina mi je nastala oko srca, a i odlučila sam mu uzvratiti. Ruke sam mu stavila oko vrata i privukla ga još bliže. Odjednom je prestao i rekao: "Uspori malo. Imamo još puno vremena"-rekao mi je Rick.
"Ovaj, oprosti"-ispričala sam mu se.
"Ma nemaš se zašto ispričavati. Svidjelo mi se to"-rekao mi je.
Nasmijala sam se i zagrlila ga.
"Joj, sutra je škola. Ja sam tako umorna"-rekla sam mu.
"A jadno moje, pa tko ti je kriv što tulumariš umjesto da spavaš"-rekao je Rick i nasmijao se.
"Imam pametan odgovor. Ti si kriv za to"-rekla sam mu.
"Ja? Kako ja mogu biti kriv?"-pitao je.
"Ti si me pitao da ti budem pratilja, sjećaš se najdraži?"-pitala sam ga.
"Naravno da se sjećam, najdraža"-rekao je i nasmijao se.
Dok smo se mi tako zafrkavali i smijali, naišao je John. Bio je s jednom curom, a pretpostavila sam da je to Sindy.
"Bok"-pozdravio nas je.
"Odkud ti ovdje?"-pitao ga je Rick.
"Evo došao sam sa Sindy"-rekao je John i primio Sindy za ruku.
Sandy je uistinu predivna. Njena plava svilenkasta kosa bila je raspuštena, a povjetarac koji je puhao nosio ju je. Plava, kratka suknja koju je nosila i bijela majica isticale su njene savršene proporcije. Nije se osmjehivala, već je izgledala prestravljeno. Po prvom dojmu, smatrala sam da je draga, ali zbunjena djvojka. Ustala sam s klupe i došla do Sindy.
"Zdravo"-pozdravila sam je.
"Bok"-odvratila mi je.
"Ja sam Jo... Will, moje ime je Will"-rekla sam joj.
John i Rick su me pogledali i upitali u istom glasu:- "Will?"
"Da, Will. To je moje ime, zapravo jedno od tri. Jona je ime moje najdraže bake i kad je umrla, osjećala sam se kao da jedan dio mene odumro. Zato svima govorim da mi je ime Jo"-odgovorila sam im.
"Ludice moja mala"-rekao je Rick i zagrlio me.
"Ja sam Sindy, mada to već znaš"-rekla je.
Obje smo se nasmijale na to.
"Hoćete li nam se pridružiti?"-upitala sam ih.
"Ne znam, što ti misliš Sindy?"-pitao ju je.
Sindy ga je tresnula rukom i John je ispustio glasa. Ja i Rick smo se blago nasmijali na to.
"Očito nećemo. Drugi put"-rekao je John, te otišao sa Sindy.
Pozdravili su nas i ptišli na drugi kraj parka. Ponovo sam se zagledala u jednu točku.
Rick mi je mahnuo rukom pred očima i pitao: "Što ti je?".
"Reći ću ti jednom"-rekla sam mu.
"Kada i što?"-upitao je.
"Kada će za to doći vrijeme"-odgovorila sam mu.
"Plašiš me, znaš?"-rekao je.
"I sebe. Vjeruj mi, i sebe"-rekla sam mu.
Kasnije smo ustali i krenuli dalje. Nagovorila sam ga da odemo na sladoled, pa smo otišli u slastičarnu. Nismo sjeli, već smo uzeli za van. Krenuli smo prema njegovoj kući i pričali o glazbi.
"Koju vrstu slušaš?"-pitala sam ga.
"Pa, sve. Nemam nekakav izbor. A ti?"-pitao je.
"Sve mi se sviđa"-rekla sam mu.
"Čak i ja?"-pitao je u šali.
Nasmijala sam se i odgovorila: "Čak i ti".
"Znaš li svirati neki instrument?"-pitao me.
"Ne, ne znam. Ali nekad mi se dogodi krizna situacija, pa napišem pjesmu. Nije kao ove koje pjevaju poznati, već nešto moje i posebno"-rekla sam.
"Shvaćam te upotpunosti"-rekao je Rick.
"Sviraš li ti štogod?"-pitala sam ga.
"Da, gitaru i klavir"-odgovorio mi je.
"Čuješ li ti noću nekoga da svira gitaru?"-pitala sam ga.
"Ne, nikoga"-odgovorio je.
"Čudno. Ali, ipak sviđa mi se ta melodija. Pa makar bila nestvarna"-rekla sam mu.
On se nasmijao i prebacio je ruku preko moga ramena. Sada smo bili udaljeni dvije kuće od njegove. Ušli smo u kuću i ćuli glasove.
"Tom je ovdje"-rekla sam tiho.
"Idemo u moju sobu, a njih ćemo pustiti na miru"-rekao je Rick.
Kimnula sam glavom. Krenuli smo na kat i morali smo proć pored Enine sobe. Ona i Tom su unutra pričali. Rick me primio za ruku i odveo do svoje sobe.
"Uđi"-rekao je.
Njegova soba je bila ne baš uredna, ali niti neuredna. Bila je taman. Krevet mu je bio na desnoj strani od vrata, uza zid. Polica s CD-ima i igricama bila je na lijevo uz zid, a tik do police bio je stol na kojem je bio laptop. Na podu ispred ormara bile su dvije majice. Iza vrata je bila gitara. Sjela sam na krevet, a on je pokupio odjeću s poda i odnio ju je u kupaonicu. Kada se vratio, rekla sam mu: "Ljudi inače srže stvari u ormaru".
Rick se nasmijao i rekao: "Obični ljudi da, ali ja nisam običan".
"Nisam to još primjetila"-rekla sam mu.
Oboje smo se nasmijali.
"Što ćemo raditi u tvojoj sobi?"-pitala sam ga.
"Pa, možemo igrat igrice, možemo slušati muziku, možemo se maziti"-počeo je nabrajati.
"Znam, iznenadi me"-rekla sam mu.
Stavio je jedan CD, ali nisam mogla prepoznati koji pjevač. Zatim je došao do kreveta i legao na njega. Rukama me povukao prema sebi i nije me puštao.
"Mislim da znam što si izabrao"-rekla sam mu.
"Možeš probati pogoditi"-rekao mi je Rick.
Ležali smo jedno pored drugoga i gledali se u oči. Nakon dvije minute, približila sam mu se i počela ga ljubiti.
Nakon dva sata provedena kod njih, otišla sam doma. Ena je još pričala s Tomom kad smo Rick i ja izašli van iz kuće. Nisam dala Ricku da me dorpati, jer znam da bi ga mama počela ispitivati. Došla sam doma oko deset sati i odmah otišla u sobu. Okupala sam se i obukla piđamu. Otvorila sam prozor i opet začula tu divnu melodiju. Melodiju koja me uvijek uspava.

15:02 - Komentiraj [ 9 ] - On/Off - #

5. Tulum
srijeda, 18.03.2009.
Pokucala sam na vrata. Nakon pet minuta čekanja, vrata mi je otvorio Rick. Bilo je čudno vidjeti ga u ovakvom izdanju. Nosio je samo donji dio trenirke tako da su mu se mogli vidjeti mišići. Bio je predivan.
"Bok. Ena je na katu"-rekao je i dopustio mi da uđem.
"Rekla sam ti da ne diraš moje stvari!!!!!"-čula se vika odozgo.
"Da, čujem je"-rekla sam, pa smo se oboje nasmijali na to.
Sjela sam na kauč, a Rick je sjeo pored mene. Ena je u sekundi sišla i bacila se na Ricka.
"Jesam li ti rekla da mi ne diraš stvari!!"-počela se derat.
"Nisam ja kriv. Da sam ih ostavio tamo, smočile bi se"-branio se Rick.
"Ma nemoj mi reć. Kako lažeš. Bile su na perilici rublja i vidio si to"-rekla mu je Ena.
"Nemoj mi napadat pratioca, Ena. Inače ćeš imati posla samnom"-rekla sam Eni u šali
"Da, ona će te srediti"-dodao je Rick.
"Ti, ne diraj moje stvari..."-pokazala je na Ricka-"a ti ideš samnom gore"-rekla je pokazavši na mene.
Rick je samo mahnuo rukom i upalio TV, a ja sam pošla za Enom.
"Mrzim kada mi netko dira odjeću, a da mu ja nedam"-rekla je Ena.
Nasmijala sam se, a Ena je na to rekla: "Ti si sada za mene lutka".
"Lutka?"-pogledala sam je u čudu.
"Mislila sam reći da si moj model. Šutiš, probavaš odjeću i smješiš se"-odgovorila je.
"Uredu, prepuštam ti se"-rekla sam joj.
Prvo me odvela u kupaonicu. Tamo mi je oprala kosu i osušila je. Dugo joj je trebalo da to sredi. Zatim mi je naredila da se otuširam, a ja sam je poslušala. Oprala sam se u roku od deset minuta i brzo izašla van. Izašla sam iz kupaonice i taman kad sam se uspjela omotati ručnikom, došao je Rick.
"Mogla bi ići ovako na tulum"-komentirao je.
"Samo sanjaj zavodniče"-dobacila sam mu.
On je otišao u svoju sobu, a ja sam otišla u Eninu. Ena je unutra spustila rolete, pustila muziku i obukla nekakvu košulju. Prvo mi je dala da si obućem donje rublje, a zatim mi je naredila da sjednem na stolicu.
"Showtime!"-uskliknula je.
Isporbavala je sve vrste sjenila. Plavo, zeleno, rozo, smeđe i na kraju se odlučila za nježnu nijansu plave boje. Usne mi je našminkala sjajilom u boji kože, tako da je izgledalo kao da niti nemam sjajilo. Odvukla me nasred sobe i rekla mi da čekam. Zatim je ušla u ormar i tražila prikladnu odjeću.
"Ne, ova ne valja, pretamna, presvijetla, užas"-bilo je sve što se čulo izvan.
Nakon nekoliko dugih trenutaka rekla je samo: "Ova!".
Izašla je iz ormara noseći u rukama plavu haljinicu do bedara.
"Probaj ovu"-naredila mi je.
Obukla sam haljinu, ali mi je bila prevelika.
"Ne, ne valja. Probaj ovu"-rekla je ponovo.
Na sebe sam obukla dugu haljinu blago roze boje.
"Ne, ova je preduga. Ne možeš u ovoj ići na tulum"-komentirala je.
Vratila se u ormar. Sjedila sam na krevetu oko desetak minuta, kad je napokon rekla: "Možda..."
Izašla je iz ormara s bijelom kutijom. Stavila je kutiju na krevet i izvadila haljinu. Bila je predivna. Bijela haljina, dužine iznad koljena, bez rukava.
"Probaj ovu"-rekla je Ena.
Obukla sam tu divnu haljinu.
"Ovo je haljina koju sam kupila za maturalnu, ali nisam je nikad obukla. Predivno ti stoji, to je ta!"-uskliknula je Ena.
Haljina mi se pripila uz tijelo, tako da su se mogle vidjeti moje obline. No, nije mi dala da se pogledam u ogledalo. Ponovo me posjela na stolicu i raspustila mi je kosu. Raščešljala ju je i pustila da pada. Peglom za kosu prošla mi je po kosi.
"Ne želim ti raditi punđe, niti kovrče. To nije više zanimljivo. Ravna, raspuštena kosa je sada bolja"-rekla je i odložila peglu.
Ustala sam sa stolca i pošla na WC.
"Čekaj malo, još nemaš cipele"-rekla je Ena.
Vratila se u ormar do police s cipelama. Nije ih dugo tražila. Prvo me natjerala da obučem cipele na visoku petu, ali bila sam previsoka. Zatim je rekla da obujem bijele balerinke, koje su mi pasale uz haljinu.
"Evo, gotova si"-komentirala je Ena.
Uzela me za ruku i odvela pred ogledalo. Pred menom je stajala crvenokosa ljepotica u bijeloj haljini. Izgledala je kao princeza, a samo joj je falio princ. Nisam mogla vjerovati svome izgledu. Bila sam predivna. Šminka kao da je nije ni bilo, haljina koja mi ističe obline, cipele u kojima nisam previsoka, jednom riječi savršeno. Zagrlila sam Enu i zahvalila joj.
"A sada ćeš ti mene pričekati"-rekla je Ena.
Otišla je u ormar i donjela crvenu haljinicu i crvene cipele na visoku petu. Obukla se i krenula se šminkati. Stavila si je rozkasto sjenilo i namazala usne crvenim ružem. Divno joj je stajala ta boja. Svoju plavu kosu je nakovrčala i pustila je da pada. Izgledala je kao božica ljepote.
"Predivna si"-komentirala sam.
"Hvala i ti si. A sad idemo dolje. Pitam se je li Tom stigao"-rekla je Ena.
Ena je sišla prije mene, jer mi je zabranila da ja siđem prva. Nešto se prepirala s Rickom, ali onda me pozvala da siđem dolje. Lagano sam silazila niz stepenice ili bolje rečeno klizila. Silazila sam kao da sam princeza. Kad sam sišla, stala sam ispred Ricka. On je na sebi imao crne traper hlače i bijelu majicu. Da kažem da je bio zgodan, lagala bih. Bio je prezgodan.
"Izgledaš predivno"-rekao mi je Rick.
"Hvala. I ti si zgodan"-dodala sam.
"Hajde vas dvoje, idemo. Tom je nestrpljiv, a i ja sam"-rekla je Ena.
"Onda, želiš li i dalje biti moja partnerica na tulumu?"-upitao me Rick.
"Naravno da želim"-odgovorila sam mu i primila ga za ruku.
Izašli smo iz kuće i krenuli prema autu. Ena i ja smo sjedile otraga, a Rick i Tom su sjedili ispred.
Dečki su pričali o treningu koji su imali, a ja i Ena smo pričale o Johnu, ali potiho.
"Sigurna sam da će te zapazit"-rekla je.
Pogledala sam u retrovizor i uhvatila Rickov pogled te joj rekla: "Iskreno, nije me ni briga".
Ena se na to nasmijala, a ja sam i dalje gledala prema Ricku. Tom je uključio muziku, pa smo pjevali i zafrkavali se na putu do mjesta tuluma. Nisam znala gdje se odvija, ali nisam ni pitala. Kada smo došli, izašli smo iz auta. Rick je prebacio ruku preko moga ramena, pa smo tako ušli u kuću.
"Želiš li plesati?"-upitao me.
"Može, zašto ne"-odgovorila sam mu i došla s njim do mjesta gdje su plesali.
Svirala je 'Disturbia' od Rihanne, pa se ja i Rick nismo dodirivali. Ubrzo su promjenili pjesmu, pa je svirala neka lagana pjesma. Rick mi je prišao bliže. Stavila sam mu ruke oko vrata, a on je svoje stavio na moja leđa. Naslonila sam glavu na njegovo rame i zatvorila oči. Zamislila sam si da nikoga nema oko nas, samo ja i on. Oko nas nema nikakvih dvojbi, zala, znatiželjnih očiju, samo smo nas dvoje i ples. Dugo smo plesali. Kasnije smo sjeli i igrali nekakve društvene igre ili što god da je bilo. Ali stvarno je bilo super. Poslije smo sjeli u kut i pričali o pijanstvu i drogama. Oboje imamo isto razmišljanje da je alkohol užasan. Poslije mi je bilo dosadno, pa sam ga pitala za ples. Nije me odbio. Otplesali smo set laganih pjesama, a kada je pjesma prestala svirati, nevoljko sam se odvojila od njega. Primio me za ruku i odveo me na terasu gdje je bilo mirno i tiho. Sjeo je na klupu, a ja sam se približila ogradi.
"Mjesec je divan"-komentirala sam.
"Da, zaista"-složio se Rick.
Okrenula sam se tako da gledam u njega. Smješio mi se sa klupe i gledao me. Sjela sam do njega i uzvratila mu osmjeh.
"Danas si posebno lijepa, ljepša od bilo koje cure ovdje"-rekao je Rick.
Zacrvenila sam se i rekla: "Hvala".
Nastupila je tišina, pa sam je odlučila prekinuti. Čula sam poznatu laganu pjesmu i odjednom zapjevala. Ne znam što me spopalo, odjednom sam samo počela pjevati. Gledala sam u mjesec i pjevušila.
Odjednom, Rick je rekao-"Imaš predivan glas"
"Da, znam. Ali ne želim to nikome pokazivati. Ne sviđa mi se ovo sve oko slave i toga"-rekla sam mu.
"Da, slažem se"-dodao je.
"Ti si prvi koji je čuo da pjevam. Moraš biti počašćen"-zafrkavala sam ga.
Nasmijao se i ustao. Odšetao je do ograde i okrenuo se. Pružio mi je ruku, pa sam ga primila. Povukao me tako da sam stala pedalj od njega.
"Čudno što te nitko nema za curu"-rekao mi je.
"Očito nisam dovoljno dobra za njih"-komentirala sam na to.
"Ne, oni su samo budale. Ja mislim da si ti odlična"-rekao je, a ja sam se nasmijala od uha do uha.
Lagano me približio sebi još više i počeli smo se njihati u ritmu muzike. Ovaj put smo se gledali u oči. Njegove zelene su bile tako divne i kristalno čiste, pa sam mogla vidjeti sebe u njima. Prestali smo se okretati. Rukom mi je podragao obraz, a zatim je stavio pod moju bradu. Polako se svojim licem približio mojem. Shvatila sam na što cilja, ali nisam se htjela odmaknuti od njega. Sklopila sam oči i prepustila se njemu. Glazba je prestala svirati i tada me on poljubio. Bilo je predivno. Srce mi je skoro iskočilo iz grudi, a osjećaj uzbuđenja je bio prevelik. Ruke sam mu stavila oko vrata, a on je svojima mene još više prbiližio sebi. U tom trenutku sam zaboravila na Johna i sve ostalo. Bili smo samo važni ja i Rick.
Odjednom, začula se buka, pa smo se prestali ljubiti.
"Jesi ti normalan. Pa ona ne reagira. Otrovana je alkoholom!"-rekao je muški glas.
"To je Tom"-rekla sam.
"Koji si ti mrgud, pa super se zabavljamo. Daj ohladi"-rekao je drugi muški glas.
"Ovo je Matt"-rekao je Rick.
Brzo smo potrčali da vidimo što se desilo. Matt je napio Enu, tako da ona jadna više nije mogla stajati. Brzo sam došla do nje.
"Ena? Ena čuješ li me?"-ispitivala sam je, ali nije mi odgovarala.
"Tome, što si joj učinio? Kako si mogao?"-nasrnuo je Rick na Toma.
"Nisam htio vjeruj mi. Matt je navaljivao da popije, a ja sam je htio spriječiti. Pa i sam znaš kakva je"-branio se Tom.
"Zovite hitnu. Brzo!"-zaderala sam se."O Ena, čuješ li me?".
Rick je pozvao hitnu koja je došla za deset minuta. Kad su bolničari došli, stavili su je na nosila i odnjeli u kola. Rick je otišao s njom u kolima, a ja i Tom smo otišli autom. Brzo smo se dovezli do bolnice. Rick je trčao uz Enu, a ja i Tom smo ih slijedili. Kad smo došli do sale, nisu ga htjeli pustiti unutra.
"Ona mi je sestra, moram biti uz nju"-govorio im je.
Ja sam došla do njega, primila ga lagano za ramena i rekla: "Nemoj".
Rick se okrenuo, pa sam ga ja zagrlila. Zaista mu je trebao zagrljaj. Odvela sam ga do čekaonice gdje smo sjeli na klupice. Tom je šetao gore-dolje i bio je nestrpljiv. Rick je bio očajan. Ena mu zaista jako puno znači, a to se moglo i vijdjeti.
"Bit će ona dobro. Prejaka je ona"-pokušavala sam ga utješiti.
"Znam"-rekao mi je.
Nakon pola sata čekanja, doktor je izašao van. Brzo smo ga orkužili.
"Doktore, kako je Selena?"-brzo je upitao Rick.
"Za sada je dobro. Ispumpali smo joj želudac i oporavlja se. Počela je dolaziti k sebi"-rekao je doktor.
"Kada ću je moći odvesti doma?"-pitao ga je Rick.
"Za tri sata bi trebala biti sposobna za hodanje"-odgovorio mu je doktor.
"Hvala vam. A možemo li k njoj?"-pitala sam ga ja ovaj put.
"Možete"-odgovorio je doktor.
Brzo smo otišli do Enine sobe i ušli. Rick je pohitao k njoj i primio je za ruku. Ja sam otišla s druge strane i poljubila je u čelo, a Tom je stajao sa strane.
"Ja sam kriv zbog ovoga, nisam je smio ispustiti iz vida"-rekao je Tom.
"Nisi ti kriv. Ena je tvrdoglava, a i onaj Matt je nemoguć"-rekla sam mu.
"Ena, čuješ li me?"-pitao ju je Rick.
Od Ene se začulo samo mumljanje, pa smo lako odahnuli. Tom je odahnuo, ali nije prišao.
"Nisi ti kriv, zaista nisi"-došla sam do njega i rekla mu to.
"Trebao sam bolje paziti na nju. Joj da sam barem na vrijeme zaustavio Matta"-govorio je Tom.
"Nisi to mogao znati. Ali Ena je tvrdoglava i sam to znaš"-rekla sam mu da ga utješim.
Vidjela sam tugu na Tomovom licu, pa mi je na pamet sinula ideja. Došla sam do Ricka i šapnula mu na uho da bi bilo dobro da Tom ostane s Enom. Rick je klimnuo glavom, pa smo izašli van.
"Mogao bih ubiti Matta"-komentirao je Rick.
Sjeo je na klupicu ispred sobe i stavio glavu među ruke. Sjela sam do njega i obgrlila ga rukom oko ramena.
"Ne brini, bit će sve u redu"-tješila sam ga.
"Hvala ti"-rekao mi je Rick i zagrlio me.
Dugo smo sjedili i držali se za ruke sve dok nismo odlučili ući natrag. Zatekli smo Toma kako spava nad Eninim krevetom i Enu koja ga dira po kosi.
"Gdje ste vas dvoje ljubavnika?"-pitala nas je Ena u šali.
"Kako si ti pijanduro?"-zafrkavala sam je.
Ena se nasmijala i rekla da je dobro.
"Možemo ići doma?"-pitala je Ricka.
"Da, obuci se pa idemo"-odgovorio joj je Rick.
Ena je lagano probudila Toma, pa su on i Rick izašli van. Ja sam pomogla Eni da se obuće te smo zajedno izašle iz sobe. Tom nas je pričekao na izlazu, pa smo skupa krenuli prema autu. Rick nas je čekao u autu ispred. Tom je smjestio Enu otraga i sjeo je kraj nje, a ja sam sjela sprijeda. Prvo smo ostavili Toma, pa sam ja zauzela njegovo mjesto i sjela kraj Ene otraga. Za desetak minuta bili smo kod Ene i Ricka doma. Rick je parkirao auto i unio Enu koja je spavala u kuću. Dok ju je on nosio u sobu, ja sam otišla u dnevni boravak i uključila TV. Bilo je oko tri sata ujutro, pa nije bilo ničega osim crtića, što sam i tražila. Skinula sam cipele i legla se na trosjed. Rick se vratio i sjeo do mene.
"Crtiće gledamo?"-upitao me.
Pogledala sam ga i kimnula glavom.
"Idem se samo obući u piđamu, pa ti se vratim"-rekla sam Ricku i otišla u kupaonu.
Otišla sam u kupaonu i na brzinu se otuširala. Skinula sam šminku i raščešljala kosu. Obukla sam piđamu, zapravo bijelu majcu bez rukava i sivu trenirku. Prije negoli sam sišla, provirila sam u Enininu sobu i vidjela je kako spava. Zatvorila sam vrata i sišla dolje. Rick je sjedio na trosjedu, ali i on se skinuo. Nosio je svoj donji dio trenirke, pa sam mu mogla vidjeti gola prsa.
"Smijem li ti se pridružiti?"-upitala sam ga.
"Naravno da smiješ, ali jedino ako nečeš sjesti tako daleko od mene"-odgovorio mi je.
Nasmijala sam se i sjelaa do njega. On me rukama povukao tako da sam ležala na njegovim prsima.
"Mogu li te nešto pitati?"-pitao je.
"Možeš"-odgovorila sam.
"Jučer sam ti rekao da ima jedna cura koja mi se sviđa, a ta cura si ti"-počeo je.
"I ti se meni sviđaš"-dodala sam.
"Znači, onda ne bi imala ništa protiv kad bi bila moja cura?"-pitao je.
Pogledala sam ga u oči jer sam mislila da se on šali. No, nije se šalio.
"Naravno da ne bih"-odgovorila sam mu.
Rick se nasmijao i poljubio me u čelo. Gledali smo Tv, a onda sam ja zaspala. Ovo je bilo prvi put da sam zaspala bez sna.

16:41 - Komentiraj [ 6 ] - On/Off - #

4. Razgovor
nedjelja, 15.03.2009.
Vozili smo se oko dvadesetak minuta. John je tad parkirao auto i meni otvorio vrata. Kad sam izašla, stavio mi je jednu ruku preko očiju, a drugu oko struka. Osjećaj koji sam imala bio je ne opisiv. Leptirići su letjeli mojim trbuhom, a srce je ubrzano kucalo. Nisam htjela da me pusti, ali nisam htjela ni da bude u mojoj blizini. Bila sam zbunjena, no nisam se na to obazirala.
"Ne želim pokvariti iznenađenje"-rekao je John.
Nisam ništa rekla, samo sam mu dopustila da me povede do tog mjesta.
"Kamo me to vodiš?"-pitala sam ga.
"Još malo pa smo tamo"-bilo je sve što je rekao.
Stali smo, pa je maknuo ruku sa moga struka.
"Dobrodošla u raj na Zemlji"-rekao je pjevnim glasom i maknuo je ruku s mojih očiju.
Otvorila sam oči i ostala zadivljena. Bilo je prekrasno. Posvuda oko nas je bila zelena trava koja je odlično mirisala. Usred livade nalazilo se drvo. Veliki, stari hrast koji je ovdje sigurno oko tridesetak godina. Niže od tog hrasta prostiralo se veliko, bistro jezero.
"Predivno je"-komentirala sam.
John je otišao do stabla i sjeo se. Prstom mi je pokazao da sjednem kraj njega. Poslušala sam ga i sjela se do njega. Približio mi se još bliže, gotovo da sam ga mogla dotaknuti.
"Koliko često dolaziš ovamo?"-pitala sam ga.
"Obično ovdje dođem samo kad sam ljut ili tužan. Zadnjih par mjeseci sam tu svaki treći dan"-odgovorio mi je.
"Tko te to ljuti da stalno dolaziš ovamo?"-pitala sam ga.
"Sandy. Ljubomorna je i to jako. Ne smijem se ni sa sestrom družiti, a da ona ne poludi. To mi užasno smeta"-odgovorio mi je.
"Ona je ljubomorna? Pa, nema zašto biti. Ona je lijepa zaista"-rekla sam Johnu.
"Da, lijepa je. Ali nije i draga. Svima pokazuje drugo lice. Zapravo je samo hladna i bešćutna gadura"-rekao je John.
"Ali, zašto si onda s njom?"-pitala sam ga.
"Zbog toga jer bi se lako mogla ubiti"-odgovorio mi je.
Kad mi je to rekao vidjela sam tugu na njegovom licu. Sklopio je oči i pognuo glavu prema koljenima. Ponovo je podignuo glavu prema nebu i progovorio: "Ona je užasno zabrinuta za to da joj ne bi nešto nedostajalo. Bolesna je, a ne priznaje da joj treba pomoć. Njena majka me molila da budem s njom dok se ne odsele, što će se desiti za dva mjeseca".
"Nije joj još rekla da se sele, zar ne?"-upitala sam ga.
"Ne, nije. Mada, već mogu zamisliti kako će to izgledati. Polomit će pola kuće i baš zato se sad moram udaljiti od nje tako da joj bude lakše otići. Već odavno sam htio prekinuti s njom jer mi se sviđa jedna druga. No, nisam mogao. Jako mi je žao zbog Sandy. Ma koliko zla bila, ona nije to zaslužila, a niti itko drugi"-rekao mi je.
"A, ta druga? Što ćeš s njom?"-pitala sam ga.
"Zasada je mogu samo promatrati iz daljine. Možda poslije tuluma nešto napravim"-odgovorio mi je.
Nakon što mi je to odgovorio, nastala je šutnja, koju je on prekinuo.
"A ti?"-pitao je.
"Što ja?"-pitala sam ga.
"Zar nemaš dečka?"-upitao me.
"Ne, nemam. I sama sam zbunjena. Sviđaju mi se dvojica, ali nisam sigurna da li se ja njima sviđam"-odgovorila sam mu.
"Siguran sam da im se sviđaš. Draga si i slatka"-rekao je John.
Kad mi je to rekao, osjetila sam da mi je postalo malo neugodno.
"Hvala. Nisi ni ti loš"-dodala sam.
John se samo nasmijao i legao je na travu. Legla sam i ja. Zaklopila sam oči i prepustila se osjećaju. Bilo je divno. Čula sam samo zvuk potoka koji žubori i crvkut ptica. Ponio me osjećaj, pa sam počela pjevušiti melodiju. Zaboravila sam uopće da je John pored mene. Tek kad je progovorio, postala sam svijesna da je on kraj mene.
"Divna ti je melodija koju si odmumljala"-rekao je.
"Oh, oprosti. Nije bilo namjerno"-rekla sam mu.
"Ne, ne ispričavaj se. Svidjelo mi se. Još da si zapjevala"-komentirao je.
"To nečeš tako skoro čuti"-rekla sam mu.
"Sramiš se?"-upitao me.
"Pa... Malo"-rekla sam mu.
Nije ništa rekao, samo se nasmijao. Mirno smo ležali i gledali se. Bez ikakvog dodira i komentara. Tada mi je zazvonio mobitel, pa sam se trgnula. Ena mi je poslala poruku da dođem do nje. Odmah sam ustala.
"Moram ići. Možeš li me odvesti doma?"-upitala sam ga.
John je ustao i rekao da može. Primio me za ruku, pa smo krenuli prema autu. Otvorio mi je vrata kao pravi kavalir, pa sam ja sjela. Nakon što je i on ušao, upalio je auto i krenuli smo. Bilo mi je dosadno pa sam pustila CD.
"Slušaš Rihannu?"-pitala sam ga.
"Da, nekad"-odgovorio mi je.
Slušali smo pjesme i vozili se. Trebalo nam je oko dvadeset minuta da se vratimo. Došli smo pred Eninu kuću, ali nisam odmah izašla.
"Danas mi je bilo super"-rekao mi je John.
Nisam mu ništa odgovorila, samo sam kimnula glavom. John je odjednom primaknuo glavu bliže mojoj. Uspaničarila sam se. Pokušava li on to mene poljubiti? Ma, ne. Sigurno si umišljam. Probližio mi se tako blizu da sam mogla osjetiti njegov dah na svojem licu.
"Moram ići"-rekla sam i izjurila iz auta.
Ena me dočekala na vratima i brzo smo otišle u njenu sobu.
"I, kako je bilo? Sve mi reci"-počela je ona.
"Kako sam ja glupa"-bilo je sve što sam joj rekla.
"Što se dogodilo?!"-viknula je.
"John me pokušao poljubiti, a ja sam dojurila k tebi!"-viknula sam.
"Aaaaaaaaaaaaaaaa! Stvarno? Vidiš, intuicija me nikad ne vara"-likovala je Ena.
"Bilo mi je predivno. Krajolik je bio divan. Ležali smo..."-počela sam govoriti Eni.
Sve sam joj rekla. O predivnoj okolini, o našem razgovoru i o mojoj reakciji kada me John primio. Prešutjela sam joj dio o Sandynoj bolesti. Rekla sam joj samo da on kani prekinuti s njom.
"Sigurna sam da si ti ta koja mu se sviđa"-komentirala je Ena.
"Da, ali postoji problem"-rekla sam Eni.
"Problem? Koji problem?"-pitala me Ena.
"Sviđa mi se i tvoj brat"-rekla sam joj.
Ena me pogledala u čudu: "Moj brat? Rick Dawson?? Rick Anthony Dawson????"
"Anthony?"-pogledala sam je začuđeno.
"Da, to mu je srednje ime. Moje ime je zapravo Selena Mary Dawson"-odgovorila je Ena.
"Moje ime je zapravo Sarah Will Faith Jackson"-priznala sam Eni.
"Ali zašto govoriš da se zoveš Jo?"-upitala me.
"Zbog svoje bake. Ona se zvala Jona, a zvali su je Jo. Ona mi je bila jako draga, pa sam si dodala i njeno ime"-objasnila sam joj.
"Shvaćam. Ja sam dobila ime po baki. Baka je bila najljepša u svome kraju, a ime joj je bilo još ljepše. Selena znači mjesec na grčkom"-rekla mi je Ena.
Ustala sam se s kreveta i rekla joj da moram krenuti. Pozdravila sam je i izašla. U hodniku sam se sudarila s Rickom.
"Znaš, mogli bismo se samo jednostvno početi pozdravljati nekim drugim načinom"-rekao je Rick u šali.
"Nije ti to loša ideja"-dobacila sam mu.
Oboje smo se nasmijali, a tada je on samnom krenuo prema mojoj kući.
"Doći ćeš sutra ovdje?"-pitao me.
"Da. Ena kaže da me mora 'preobrazit'"-rekla sam mu.
"Ne brini. Ja vam neću smetat"-rekao je Rick.
"Ne smetaš. Pa praktički ćemo biti cijeli dan u njenoj sobi"-rekla sam mu.
Rick se nasmijao i rekao: "Nisi ti vidjela kako to izgleda kad se ona sprema za tulum. To će biti i moja soba na tapeti".
Ja sam se na to nasmijala.
"Kako to da nemaš još curu?"-upitala sam ga.
"Ne privlače me ove cure. Samo vidim šminku i ljepotu. Mada, postoji jedna. A što je s tobom?"-odgovorio mi je.
"Shvaćam. Ja ću biti s onim koji me prvi pita, a i koji mi se svidi"-dodala sam.
"Vidimo se onda sutra"-rekao je Rick i zagrlio me.
Uzvratila sam mu jednakom mjerom. Opet mi se pojavio osjećaj kao i kad sam dotaknula Johna. Nakon par sekundi, pustio me, a ja sam ušla. Otišla sam u dnevni boravak, gdje su mama i tata gledali film.
"Mama, sutra je tulum i ja idem na njega. Poslije ću prespavat kod Selene"-rekla sam joj.
"Uredu, ali pazi što radiš"-rekla mi je mama.
Sjela sam u naslonjač i pogledala film s njima. Nakon toga, otišla sam u sobu i obukla se u piđamu i legla na krevet. Ponovo sam čula istu melodiju od prije par dana. Sklopila sam oči i uživala u melodiji. Ponovo sam se vratila na livadu i ležala na mekoj travi. Sunce me je grijalo, a pored mene je bio on. Mogla sam ga jasno dotaknuti i vidjeti. Približio mi se i poljubio me, a tada sam bila sigurna samo u jedno. Ja sam sanjala.

***
Sljedeće jutro sam se probudila u devet sati i sve do deset sam gledala crtiće. Pogledala sam cijeli set crtića, doručkovala i uživala. Mama me gnjavila da se ponašam kao dijete, a ja sam joj odgovorila da sam dijete dok god imam roditelje. Svaki put se na to nasmije i otiđe. Nakon svih crtića, otišla sam u sobu. Imala sam puna dva sata dok ne odem k Eni. Otišla sam u kupaonu i napunila kadu vodom. Skinula sam sve sa sebe i ušla u kadu. Voda je bila odlična. Jedan sat sam se namakala u vodi, a kad sam izašla, na mobitelu sam vidjela poruku od Ene. Poslala mi je poruku da donesem svoj parfem. Brzo sam se obukla u običnu trenirku i majicu, uzela parfem i uputila se k njoj.

14:33 - Komentiraj [ 5 ] - On/Off - #

3. Susret
srijeda, 11.03.2009.
Petak... Konačno je došao i petak. Moj najdraži dan u tjednu. Sutra se ne moram rano ustati ili danas brzinski napisati zadaću. Petak je moj dan za opuštanje. Za par sati će završiti tjedan škole i bit će vrijeme za tulume i uživanciju. Ena mi je poslala poruku na mobitel da dođem k njoj jer idemo s njezinim bratom u školu. Brzo sam navukla odjeću na sebe i uzela torbu sa stolca. Sišla sam u prizemlje i pozdravila tatu koji je bio na izlasku. Otišla sam u kuhinju i nahranila svoju mezimicu Lunu. Luna je perzijska mačka stara dvije godine. Dobila sam ju za svoj petnaesti rođendan. Ima sivu dlaku koja okom gledana izgleda plave boje. Malo sam se igrala s njom, pa sam krenula kod Ene. Ena i Rick čekali su me u autu. Ovaj put Rick je imao drukčiji auto. Bio je to Mercedes crne boje.
"Odkuda ti sada ovaj auto?"-pitala sam Ricka kad sam ušla u auto.
"Ovo je moj auto, samo što su ga tek danas doveli"-odgovorio mi je.
"Da, sad se može hvalit. Bmw je zapravo tatin, ali moj auto će biti bolji"-dobacila je Ena.
"Samo sanjaj sestrice. Roditelji su nam rekli da ćemo dijeliti ovaj auto, ako se ne sjećaš dobro"-rekao je Rick.
"Ne, ne. Ja ću ga dobiti"-odvratila mu je Ena.
Njih dvoje su se tako prepirali cijelim putem, a ja sam se smijala. Kada smo došli kod škole, Rick je parkirao auto na parkiralištu te smo izašli van. Do nas su došli Rickovi prijatelji. Dva su se nabacivala Eni, a onaj treći je pričao nešto s Rickom i pogledavao prema meni. Imao je plavu kosu, zelenkasto-plave oči i njegov osmjeh činili su ga slatkim. Nije bio zgodniji od Ricka, ali bilo je nešto posebno u njemu. Pogledavala sam i ja njega, pa nisam čula što je Ena govorila drugoj dvojici. Rick i plavokos dečko došli su do nas, pa su se sva trojica predstavila. Prvi je bio Tom. Crnokos dečko zelenih očiju izgledao je kao da je upravo sišao s plakata modela za donje rublje. Drugi dečko je bio Matt. Smeđa kosa i smeđe oči činile su ga najsimpatičnijom osobom koja ne bi mogla napraviti ništa loše. Plavokos dečko zove se John. Ena se oduševila Mattom i Tomom, što se moglo vidjeti na kilometre. Rick, Matt i Tom su otišli na sat matematike, a ja, Ena i John smo krenuli prema drugim učionicama. Ena i ja smo krenule na glazbeni, a John je imao fiziku.
"Koji sat imate?"-upitao je John.
Njegov glas je bio predivan. Kao da je to upitao pjevajući. Ena je vidjela da sam se zbunila, pa je odgovorila umjesto mene.
"Imamo glazbeni"-odgovorila mu je.
"Znači, glumit ćete pjevačice?"-upitao je John u šali.
"Pa, solidno pjevam"-odgovorila mu je Ena.
"Ja pjevam po sobi"-konačno sam progovorila, ali naravno glupost.
John se nasmijao i rekao: "Imaš smisla za humor. Ja isto pjevam po sobi, to jest rapam ako se to broji".
"Pa, ovaj... Ni to ne može svatko raditi. Nije ni to za baciti"-rekla sam mu.
"Da, imaš pravo. Znači, znaš pjevati?"-pitao je John.
"Možda me jednom čuješ kako pjevam, pa ćeš ti sam zaključit"-odgovorila sam mu.
"Pa, vidjet ćemo. Sad vas napuštam. Imam fiziku, a to znači muku Isusovu"-rekao je i namignuo nam.
Nasmijale smo se i pozdravile ga. Ena je vidjela moj glupasti smješak i čim smo ušle u učionicu počela me ispitivati.
"Baš su zgodni ti dečki, zar ne?"-pitala je.
"Da"-odgovorila sam joj kratko.
"Pogotovo onaj John, zar ne?"-upitala me lukavo.
"Da i zabavan je isto"-rekla sam nesvijesno.
"Znala sam da ti se sviđa"-rekla mi je Ena.
"Možda"-držala sam je u neizvijesnosti.
Profesor je ušao i odmah počeo nešto predavati. Nisam ga slušala, već sam, kao i obično, crtala po klupi. Cijelo vrijeme mi se on vrtio po mislima. Njegov osmjeh, glas, oči, sve. Odjednom me nešto udarilo po ruci. Brzo sam se trgnula i vidjela da me Ena udarila.
"Nisi me čula, zar ne?"-pitala je Ena.
"Ja, ovaj... Ne baš"-odgovorila sam joj.
"Pitala sam te idemo li na tulum u subotu"-rekla je Ena.
"Može"-odgovorila sam joj.
"Super! Reci mami da ćeš prespavat kod mene"-rekla mi je.
"Dobro. Što smo radili sada?"-pitala sam je.
"Naučili smo nešto o gitarama. Zar baš ništa nisi čula?"-upitala me Ena.
"Nisam. Baš ništa"-odgovorila sam joj.
Nakon deset minuta, zvonilo je. Ena i ja smo izašle van i susrele Toma i Matta.
"Hej, vas dvoje, gdje vam je plavuša?"-pitala je Ena.
"O, slatkice. Otišao je k Sandy"-rekao je Tom.
"A tko je Sandy?"-upitala sam.
"Njegova cura. Već su pola godine zajedno"-rekao je Tom.
"Da, najpoznatiji par u školi"-rekao je Matt.
Zauzet je. Mogla sam i predpostaviti. Okrenula sam se i odšetala na sat biologije. Ena je došla zamnom i pogledavala me.
"Možda im veza nije čvrsta"-rekla mi je.
"Svejedno, zauzet je. Ma kakva mu veza bila, on je zauzet"-rekla sam Eni.
Ena mi više nije ništa rekla i sjela je do mene. Profesorica je ušetala u razred i počela predavati lekciju. Ovaj put sam bila više prisutna. Zpisivala sam rečenicu i odjednom samo zapisala njegovo ime. Uzela sam gumicu i brzo pobrisala Johnovo ime. Izbacivala sam ga iz glave tako da sam čitala neko dosadno poglavlje iz biologije. Uspjela sam. Nakon tih dugih pedeset minuta, zvonilo je za odmor i krenule smo prema kantini. Rick nam je mahnuo rukom da dođemo sjest k njemu, Tomu i Mattu. Potražila sam očima Johna u gomili ljudi i našla ga za drugim stolom kako priča sa nekom curom i drži je za ruku. Pretpostavila sam da je to Sandy. Glavna cura naše škole. Navijačica, savršenih proporcija, duge plave svilenkaste kose i čarobnog osmjeha. Prava barbika. Ali to me nije zabrinjavalo. Okrenula sam se i sjela do Ricka. Ena se zafrkavala sa Tomom i Mattom.
"Kako ti je bilo jučer na treningu?"-pitao me Rick.
"Pa, dosta dobro. Iako, bilo je naporno. Sestra ti je uspjela proći"-odgovorila sam mu.
"Čuo sam. Cijelo vrijeme je o tome pričala"-rekao je Rick.
"Kako si ti prošao u vezi s nogometom?"-pitala sam ga.
"Pa, ušao sam u ekipu. Ideš na tulum sutra?"-pitao me Rick.
"Idem. Ena me pitala isto"-odgvorila sam mu.
"Hoćeš da idemo skupa?"-pitao me Rick.
"Može"-odgovorila sam mu sa smješkom.
Rick se također nasmiješio i poljubio me u obraz. Osjetila sam nešto čudno. Htjela sam da me opet poljubi. Taj osjećaj nisam mogla opisati niti jednom riječju. Zar mi se sviđa i Rick? Zvono me prekinulo u razmišljanju. Rick je ustao i pružio mi ruku. Pružila sam mu ruku i ustala. Krenuo je samnom prema učionici logike. Sjeo se kraj mene pošto nije bilo mjesta nigdje drugdje.
"Kako to da ti slušaš logiku?"-pitala sam ga.
"Morao sam odabrati neki predmet na trećoj godini"-odgovorio mi je.
"Pa, super"-rekla sam.
Cijeli sat kako je sjedio kraj mene, srce mi je nekako čudno kucalo. Kad bi me slučajno dodirnuo, srce bi mi zastalo. Ne znam što je to bilo, ali svidjelo mi se. Neopisiv osjećaj. Iz logike smo radili nešto u parovima, pa sam morala raditi s Rickom. Normalno, on i ja nismo radili ništa, već smo pričali. Saznala sam da je imao tri cure prije dolaska, da voli životinje i da je majstor u igricama. I on je saznao od mene štošta. Profesor ovaj sat nije ocjenjivao, pa smo se izvukli. Iz učionice smo izašli smijući se, a pred nas je došao John.
"Ok, ovo je bilo komično"-rekla sam Ricku, kad je do nas došao John.
"O, pa zar to nije pjevačka zvijezda?"-upitao je John.
Okrenula sam se i odgovorila mu: "Da, ja sam".
"Pjevaš?"-pitao me Rick.
"Pa, samo po sobi. Nisam još nikad pred nekime pjevala"-odgovorila sam mu.
"Ja sviram gitaru, osnovat ćemo band"-rekao je Rick u šali.
Nasmijala sam se i dobacila mu: "Ma, naravno. Kako god ti zaželiš. Koliko je sati?".
"Zvoni za tri minute"-odgovorio mi je John.
"Kasnim!"-viknula sam.
Poljubila sam Ricka u obraz, kao što je on mene i potrčala na tjelesni. Stigla sam točno dvije sekunde prije dlaska profesora. Tjelesni je trajao kratko jer nismo ništa radili. Ja sam pričala s Enom i dogovarala pojedinosti oko tuluma. Rekla mi je da ide s Tomom i da joj se on jako sviđa. Planirale smo kako ćemo ići do tamo, kada ćemo se vratiti i što ćemo obući. Nakon tjelesnog, Ena i ja smo otišle do Ricka koji je bio s Johnom, Tomom i Mattom.
"Hoće li netko markirati?"-upitala sam ih.
Svi su se izmotavali osim jednoga.
"Ja ću markirati s tobom"-ponudio mi je John.
Ena je pogledala u mom smjeru i čekala moju reakciju. Pristala sam i otišla s Johnom.
"Kamo ćemo?"-pitala sam ga.
"Odvest ću te na jedno mjesto na koje idem kad želim razmišljati"-odgovorio mi je sa smješkom.
Nisam se mogla oduprijeti njegovom osmjehu i melodičnosti glasa kojim mi je to rekao. Jednostavno pored takve osobe izgubiš pamet. Sjela sam u auto te smo krenuli prema njegovu najdražem mjestu. Nisam znala kamo idem niti zašto sam sjela u njego auto. Samo sam znala da nisam u opasnosti.

09:00 - Komentiraj [ 11 ] - On/Off - #

2. Rick
četvrtak, 05.03.2009.
Svijetlost sunca koja je dopirala kroz prozor probudila me. Jutrom se jako teško unstajem, pa sam još malo ležala. Za deset minuta, mama je došla u sobu i rekla mi je da ustanem. Nevoljko sam se izvukla iz svog kreveta. Iz ormara sam uzela majicu bijele boje i kričavo narančaste hlače. Uzela sam četku i stala pred ogledalo kako bih se počešljala. Svezala sam kosu u rep, jer nije bilo vremena da napravim pletenicu. Stavila sam u torbu dvije bilježnice i svoj iPod te sam sišla u prizemlje. Navukla sam tenisice na noge i sjela za stol u kuhinji. Mama me tjera da prije škole pojedem doručak.
"Dušo, idem ja. Lijepo se provedi u školi"-rekla je mama po izlasku.
"I ti isto"-viknula sam prije nego je izašla.
Uzela sam torbu sa stolice i izšala van. Na ulici me čekala Selena. Izgledala je slatko u bermudama crne boje i crvenoj majici.
"Bok Jo. Izgledaš super!"-rekla je Selena.
"I ti isto. Idemo pješice? Škola nije daleko"-odvratila sam joj.
I tako smo krenule prema školi. Ispitivala me cijelo vrijeme dok smo hodale.
"Onda, kakvi su profesori ovdje?"
"Pa... Svi su dobri, valjda. Nikad ih ne slušam zapravo. Profesor Reynes iz engleskog je pravi zafrkant, voli se zezat s nama. Profesorica Fox iz povijesti je isto dobra, zbog nje je povijest čak i zabavna. Ustvari svi su dobri"-odgovorila sam joj.
"Znači, bit će dobro. A kakvi su dečki? Ima li zgodnih?"-pitala je Selena sa smješkom.
Nasmijala sam se i odgovorila joj: "Ima zgodinh, ne brini. Kako to da nemaš dečka, Selena?"
"Ah, i sama vidiš da sve veze propadaju. I da, nemoj me zvat punim imenom, zovi me samo Ena. To mi je nadimak"-rekla mi je Ena.
Čavrljale smo cijelim putem do škole.
U školi sam zajedno s Enom otišla u zbornicu. Tamo je trebala otići jer je bila nova u školi. Uzela je raspored koji joj je bio namijenjen, pa smo ga brže bolje usporedile. Isplao je da smo slušale sve predmete osim glazbenog, matematike i engleskog.
"Hmmm, prvi sat je geografija. Ideš?"-pitala me Ena.
"Da, naravno. Poslje idemo do dvorišta. U kantini su zaista svi štreberi"-odgovorila sam joj.
U učionici je bilo živo. Ena je sjela do mene u zadnju klupu. Izvadila sam bilježnicu svaštaru kako je ja nazivam. Profesor je počeo diktirati novo gradivo, ali ja sam jednostavno bila prelijena pisati lekcije. Nemam niti bilježnice za sve predmete. No, geografija nije bila važna za moj budući fakultet. Imala sam jako dobre ocjene, ali nisam nešto pretjerano učila.
Nakon dugih, dosadnih četrdeset i pet minuta, napokon je zvonilo za kraj sata. Ena je otišla na sat engleskog kod druge profesorice, a ja sam otišla na engleski kod profesorice Jade. Engleski sam pratila donekle. Profesorica me voljela jer čitam puno knjiga, a i nekako volim književnost.
Engleski je protekao u smjehu pošto je Michael ponovo izigravao pametnjakovića. Kad je zvonilo, izašla sam van gdje me čekala Ena.
"Idemo u dvorište"-rekla sam joj. Samo je kimnula glavom i slijedila me.
Izašli smo na dvorište kroz velika vrata u hodniku. Na dvorištu su bili svi. Sportaši, rockeri, štreberi, šminkerice, umjetnici i na kraju jedan prazan stol. Krenule smo sjesti za prazan stol, kad se odjednom netko zabio u mene. Od udarca sam pala na tlo.
"Pazi kamo hodaš!"-rekla sam osobi koja se zabila u mene.
"Oh, oprosti, nije bilo namjerno. Daj da ti pomognem ustati"-rekao mi je muški glas. Pružio mi je ruku da ustanem. Sa strane sam čula Enino hihotanje.
"Ena, ovo nije smiješno"-rekla sam Eni.
"Pa, zapravo jest"-rekla je Ena i prasnula u smijeh.
"Pa, dobro možda jest. Malo, malo više... Ok jako"-rekla sam i pridružila se Eni u smijehu. Dečko koji me gurnuo je gledao u nas i sam se počeo smijati pomalo.
"Rick, zašto ne sjedneš s nama"-obratila se Ena dečku.
"Ti ga znaš?"-pitala sam Enu.
"Naravno, pa on mi je brat"- odgovorila mi je Ena.
"Pa, može. Sjest ću s vama. Bar tako se mogu odužit za guranje"-rekao je Rick i krenuo s nama za stol.
Sjeli smo za jedini prazan stol kod kanti. Rick je odmaknuo kante i sjeo kraj mene.
"Ja sam Jo, prijateljica tvoje sestre, ali to vidiš i sam naravno"-rekla sam Ricku i pružila mu ruku.
"Drago mi je. Onda o čemu ste vas dvije pričale prije negoli sam ja upao?"-pitao je Rick i nasmiješio se.
Tek sada sam primjetila njegov izgled. Bio je visok oko metar i osamdeset i šest centimetara. Imao je gustu, kratku crnu kosu, zelene oči, unse osrednje tanke i stvarno divne crte lica. Atletske je građe i prema mojim razmišljanjima mogao bi imati svaku curu koju poželi.
"Ni o čemu nismo pričale zapravo"-rekla mu je Ena.
"Pa, onda ću vas ja potaknuti na neku priču"-odvratio joj je Rick.
"I sestrice, kako ti je prošao ovaj dan?"-jako dobro, a tebi?
"Pa, bilo mi je dosadno"-odgovorio joj je Rick.
"Zar se još nisi prijavio za nogomet braco?"-pitala ga je Ena.
"Ne, nisam. Ali ima vremena, još sam mlad"-rekao joj je Rick i ja sam se na to nasmijala.
"Ti treniraš nogomet?"-pitala sam Ricka.
"Da, treniram od prvog razreda osnovne. Treniraš li ti što?"-pitao me Rick.
"Pa, treniram ples. Ako se to broji"-odgovorila sam mu.
"Koji?"-pitala je Ena.
"Pa, ovaj... Hip-hop"-odgovorila sam joj.
"Zezaš? I ja isto. Gdje se mogu prijavit?"-upitala me Ena pogledom koji me strašio.
"Mogu te povest sa sobom na trening, ako hoćeš"-rekla sam joj.
"Naravno! Još pitaš!"-viknula je Ena.
Zvonilo je za kraj odmora, pa smo se razišli. Danas mi se učinilo da je škola trajala kraće no inače. Stala sam kraj stepenica i čekala sam Enu. Ona je sišla i došla do mene.
"Idemo doma s mojim bratom. On ima auto."-rekla mi je Ena.
Kimnula sam glavom i krenula za njom. Došle smo na parkiralište i čekale smo Ricka da se pojavi. Dovezao se do nas u sjajnom BMW-u bijele boje. Ena je sjela naprijed, a ja sam sjela iza nje. Za nekih dvadeset minuta bili smo doma. Izašli smo iz auta i Ena me potegnula za ruku.
"U pet da si se nacrtala kod mene. I to ti je naredba"-rekla mi je Ena.
"Zaboga, Ena. Pa pusti curu da diše. Tek je došla doma"-branio me Rick.
"Uredu je Rick. Doći ću točno u pet, ne brini"-odgovorila sam im.
Okrenula sam se i otišla doma. Kuća je bila zaključana, pa sam pretpostavila da će mama opet do kasno raditi. Otišla sam u svoju sobu i izvadila knjige iz torbe kako bih mogla staviti u nju široke hlaće, majicu bez rukava i debele čarape. Otišla sam u kupaonu i na brzinu sam se oprala. Napisala sam neke zadatke iz matematike koje smo dobili za zadaću. Priključila sam se na internet i prošarala sam facebook-om. Imala sam nove zahtjeve za prijatelje, no to sam odbila jer ne znam tko su ti ljudi. Na MSN-u također nije bilo nikoga zanimljivog. Jedino zanimljivo što sam našla bio je mail od moje prijateljice iz Canade. Upoznale smo se na jednom forumu od filma i sprijateljile se. Clarissa ima sedamnaest godina, ide za ekonomista i svira u bendu.
OD: Rissa-da-angel
Hey Jo!
Kako si? Ja sam dobro. Prekinula sam s Danom jer me pokušao prevariti s Fifi. Zamisli ti to. Kako tvoja ljubav? Jesi li našla nekoga?
Pusa!

Odgovorila sam joj da nisam našla dečka, ali da imam nekoga u planu. Također sam joj napisala što mislim za Dana. Isključila sam se s net-a i spremila za hip-hop. Sišla sam u prizemlje i iz hladnjaka izvadila vodu. Izašla sam iz kuće i krenula prema Eni. Pozvonila sam i vrata mi je otvorila Enina i Rickova mama.
"Dobar dan. Ja sam Jona. Selenina prijateljica"-rekla sam nervorzno.
"Oh, da naravno. Jo, zar ne? Uđi, Ena te očekuje"-rekla mi je gospođa Dawson.
Pokazala mi je put do Enine sobe. Pokucala sam joj na vrata i Ena mi je otvorila.
"Uđi i sjedi, sad ću ja"-rekla je Ena.
Soba joj je bila zanimljiva. Zidovi su bili blago ljubičaste boje sa crnim šarama. Krevet joj je bio do prozora, a iznad kreveta polica s knjigama. Imala je svega tri knjige. Imala je laptop na stolu koji je bio smješten u lijevom kutu od vrata. Imala je još jedna vrata koja su vodilado ogromne prostorije ili vam ga do ormara. Ena je odjednom izletjela iz ormara i uzela torbu.
"Idemo"-rekla je i povukla me za sobom.
Krenule smo prema centru za plesanje i zafrkavale se s glazbom. Pokazala sam joj gdje su sva nama zanimljiva mjesta. Već je dogovorila i kupovinu odjeće, CD-a, knjiga i svega. U centar smo došle za svega pola sata. Odvela sam je u svlačionicu gdje sam se ja presvukla u odjecu za ples. Trenerica nas je pozvala u dvoranu, a ja sam joj predstavila Enu.
"Svaka cura se izborila za svoje mjesto u grupi. Pokaži mi svoje pokrete"-rekla je trenerica i pustila muziku da svira.
Ena se jako dobro snašla. Okretala se tako gipko i sve je napravila bez pogreške. Bila sam začuđena.
"Zanimljivi okreti i pokreti, mala. Prošla si"-rekla je trenerica, a tad je Ena skočila na mene i vikala je uspjela sam.
"Da Ena, uspjela si"-čestitala sam joj i radila sam s njom na koreografji koju radimo.
Do kraja treninga radile smo naporno. Trening je bio jako zamoran. Poslije smo se presvukle i krenule prema doma.
Hodale smo kao da smo se napile i smijale smo se cijelim putem. Otišla sam doma i bacila se na krevet. Zaspala sam u dvije sekunde.

18:00 - Komentiraj [ 11 ] - On/Off - #

Noćna čarolija!
ponedjeljak, 02.03.2009.
Osjetila sam njegovo prisutstvo blizu sebe. Nisam ni razmišljala da ću se ikada naći ovako blizu njega. Približio mi se još više, mogla sam osjetit njegov dah na mome licu. Njegove ruke su putovale mojim leđima, a ja kao da sam izgubila kontrolu nad sobom. Pribložio se usnama mome uhu i šapnuo: "Zabranjeno voće je uvijek najslađe!". Nakon što je to izgovorio, poljubio me. Bio je to zaista jedan čaroban trenutak.


1. Nova susjeda

Tog sunčanog dana šetala sam svojom ulicom. Bio je zaista predivan dan i nisam htjela propustiti niti trenutka te divote. Šetnja mojom ulicom je zaista divna. Sa svih strana vide se kuće. Velike, bijele kuće s crvenim krovom i zelenom travom. Djeca su se igrala pred kućom sa svojim roditeljima, ljubimci su se izležavali na suncu. Zaista čovjek bi pomislio da je ovo kvart bez mana. No, ja nisam tako pomislila. Noću se ovdje dešavaju čudne stvari.
Nakon nekog vremena šetanja postalo mi je užasno vruće te sam skinula vestu i stavila je u torbu. Nastavila sam prema kući, kad sam odjednom začula zvuk ispuštanja kutije. Odjeknula je ulicom snažno-gotovo presnažno. Okrenula sam glavu prema desnoj strani i uočila kamion za selidbe. Mora da su to novi susjedi-pomislila sam. Nadam se da nisu uobraženi bogatunčići. U kvartu ih zaista ima previše. Svi si umišljaju da su nekakva vrsta bogova, a zapravo su nitko i ništa. Prešla sam cestu kako bih prišla bliže. Prema meni je potrčala djevojka. Visoka je oko metar i sedamdeset,vitka, duge plave kose i bistrih plavih očiju. Nosila je žutu suknju, bijelu majicu i japanke. Prišla mi je sa smješkom i započela razgovor: "Bok! Ja sam Selena, tvoja nova susjeda. Kako se ti zoveš?"
Pružila sam joj ruku i odgovorila: "Bok, ja sam Jona, ali prijatelji me zovu Jo". Bilo mi je neugodno na neki način jer je nisam imala ništa baš pretjerano za pitati. Društvena sam osoba, ali nemam baš puno prijatelja. Ne volim se družiti sa svojim prijateljima baš previše jer se opijaju, a to mi nije u interesu.
"Nova sam ovdje i nemam prijatelja, pa sam mislila da bih se mogla s tobom družiti"-rekla mi je sa smješkom na licu. "Naravno da možeš. Dođi k meni popodne da se bolje upoznamo. Živim točno preko puta tebe"-rekla sam joj sa smješkom. Ona se nasmijala i kimnula jedan put.
"Selena, dođi! Trebam te malo!"-viknuo je snažan muški glas iz kuće.
"Ah, zove me brat. Moram očito odabrat sobu. Pa, vidimo se popodne."-rekla mi je Selena te se okrenula na peti i otišla trkom.
Pa, za prvi dojam Selena mi se činila kao dobra osoba. A i bilo bi super imati susjedu za prijateljicu. Ušla sam u kuću i vidjela da nikoga nema. Mama je vjerojatno na poslu, tata također. Nemam brata ni sestru, jedinica u obitelji. Nisam se bunila protiv toga, ali nekad sam razmišljala o tome kako bi bilo lijepo imati starijeg brata. Odložila sam kaput na stolicu i trkom krenula prema svojoj sobi. Moja soba, moja sloboda.
Zidovi bijele boje sa duginim bojama prošarani bili su moja zaštita. Bila je jednostavna. Odmah kraj vrata s desne strane nalazio se moj pisači stol na kojem je bio kompjuter. Pored stola nalazila se polica s knjigama i CD-ima. Nasuprot stola, kraj prozora, nalazio se moj dugi, veliki krevet sa plavo-zelenim plahtama. Pri dnu kreveta nalazio se moj veliki ormar s odjećom. Pored ormara bila su bijela vrata koja su vodila u kupaonicu. Pored tih vrata bilo je i ogledalo. Moje divno, veliko ogledalo. Često sam pred ogledalom jer smatram da sam lijepa. Imam dugu crvenkastu kosu koja doseže do stražnjice, uvijek spletena u pletenicu. Visoka sam oko metar i sedamdeset osam i smatram da je mojih šezdesetak kilograma dovoljno za mene. Oči su mi zelene boje, a usne crvene. Odjeća koju nosim je uvijek jednostavna. Nekad šosevi, nekad hlaće i to raznih vedrih boja kao što su žarko zelena, plava, žuta i tako dalje. Također, u mom ormaru ima i polica za moje najdraže tenisice-starke. Moja mama ih jednostavno ne može podnjeti, ali ja ih volim nositi.
Uzela sam CD od Kelly Clarkson i stavila ga u radio. S najgornje police dohvatila sam knjigu Mansfield park, smjestila sam se na krevet i počela čitati. Nakon par stranica udubila sam se u knjigu. Toliko sam se udubila da nisam čula niti mobitel kako je zvonio. Tek kad je netko pozvonio na vrata, vratila sam se u stvarnost i sišla u prizemlje. Pogledala sam tko je na vratima. Bila je to Selena.
"Hej susjedo! Svratila sam ja do tebe na jedan babinjak"-veselo je rekla Selena.
Pozvala sam je da uđe i uputila u moju sobu. Sjela je na moj mekani tepih na podu, a ja sam sjela kraj nje.
"Imaš stvarno zanimljivu sobu. Ovo nisam očekivala"-započela je Selena.
"Daj da pogodim"-rekla sam-"Očekivala si neku rozu sobu s Barbikama i tim stvarima, zar ne?"
"Pa, recimo. Imaš li brata ili sestru?"-upitala me.
"Ne, nažalost nemam"-odgovorila sam joj-"Ti imaš brata, zar ne?"
"Da, tako je. Imam starijeg brata. Zove se Rick i ima osamnaest godina, samo godinu i pola više od mene"-odgovorila mi je.
Nakon par minuta okrenula se prema polici s knjigama. "Imaš zanimljivu kolekciju knjiga. Voliš čitati?"
"Pa, nekad volim pročitati knjigu. Ali samo kad imam vremena za to. Inaće sam po ovakvom vremenu stalno vani i rolam se ili vozim bicikl"-odgovorila sam joj.
"Znači, imam partnericu i u rolanju isto kao i u slušanju glazbe, kao što vidim po tvojoj kolekciji. Slušaš raznovrsnu muziku"-rekla je i pustila CD koji je bio u radiju. I tako prolazili su sati, a nas dvije smo pričale o svemu. O svojim navikama, ukusima, odjeći, dečkima. Oko šest sati, vratila mi se mama, pa smo ja i Selena sišle k njoj. Upoznala sam ih, a prema osmjehu moje mame shvatila sam da joj se Selena sviđa.
Kad je bilo osam sati, Selena je otišla doma. U to doba vratio se i tata, pa smo nas troje večerali kao i svakog dana. Poslje večere mama i tata su otišli u boravak, a ja sam spremila kuhinju i otišla u sobu. Iz ormara sam dohvatila spavaćicu i otišla u kupaonu. Napunila sam kadu vodom i legla u kadu. Voda je bila ugodna i topla s puno mjehurića od šampona. Nakon dvadeset minuta izašla sam iz kade i obukla se u pidžamu. Vratila sam se u sobu i pogledala prema nebu. Nebo je bilo vedro i puno zvijezda. Mjesec se mogao jasno vidjeti. Odjednom pogled mi je privuklo jedan dečko koji je svirao gitaru i pjevao. Otvorila sam prozor i slušala sam njegovu pjesmu. Melodija je bila božanstvena, a glas kao da sam slušala nešto nadnaravno.
Ugasila sam svjetlo i zavukla se pod pokrivač na krevetu. Zaspala sam uz melodiju tog dečka. Prvi put da sam zaspala bez snova i bez mora.

18:49 - Komentiraj [ 25 ] - On/Off - #