ja sam samo......ZALJUBLJENA DUŠA!

utorak, 09.08.2005.

SUTRA IDEM NA MORE PA NEĆU MOĆ PISATI,IDEM TAM NEGDJE KOD DUBROVNIKA,BRAT MI JE DANAS OTIŠO S KLUBOM UBAŠ U DUBROVNIK,A JA MORAM S MAMOM I TATOM AL IMAM SREĆE KAJ TAM IMAM NEKE ROĐAKE!!!! AK TAM NEKO BUDE IMO INTERNET,ONDA ĆU PISAT,VRAĆAM SE 19.8.,AL DO TADA VELIKI POZDRAV I PUSAAAAAAAA,NADAM SE DA ĆETE SE MALO NASMIJAT UZ OVE FOTKE, TO SAM SKINULA S NEKIH STRANICA,KOJE MI JE DAO BURAZZZZZZ!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
DOBROOOOOOO JEEEEEE!!!!!!!BUSH,BUSH!!!



Image Hosted by ImageShack.us
FFFFFFFFFFUUUUUUUUJJJJJJJJJJJ,OVA SLIKA MI JE ODVRATNA!!!




Image Hosted by ImageShack.us
SORRY BUSH!!!!



Image Hosted by ImageShack.us
VIDITE DA I NOGA ZNA MISLITI!!!!!

P.S-EVO DOSTA ZA SAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOMENTIRAJTE!!!!!!

- 10:44 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>