subota, 07.07.2007.

...kramp@nje za Kam€nom forme zadovoljavajuč€...

nonounatoć dobre opreme, krampa, kacige, lampe i inih @sesorisa, moj kvest za odgovarajučom formom kamena je urodio (samo?!) ovim €gzemplarom koji je egzibitiranmad.......od kopaća starejšijih nisam noleđa još dostatno pokupijo da bih u iskopavanje sam sa sivočom svojom krenijoheadbang....no, učenik sam ja dobri pa bum i tu skil savladalsmijeh....do tada uz pomoč starejših, pametnijih i iskusnijih i dobrijih kopaćkih kolegica/a moja Velikost iskopavanje rezumirathumbup......
*********************************************************
ja ču kramp a Vi dlijeta u šapice pa mišljenja klešite....smokin






Get your own Poll!

*********************************************************
------------------partypartypartypartyŽ.B.I.P!party------------

• isklesano u 19:40 • Ukleši otiske šapa... (8)

<< Arhiva >>