utorak, 13.03.2007.

Uniđe mi ova sentencija u RAM......yesthumbup

"Neka Vas ne brine što Vas ne slušaju već se brinite jer Vas gledaju"................ta sentencija mi se ućini ko sumarum suma moje filozofije rada sa malim piplovima...toćno u sridu iste......ah, nisam solist u takom razmišljanju.....mislijo sam da ja to imadem nekoje 'ćudnovate' filozofije i poglede na vrld araund as (ponekad mislim i dalje to).......dip rilifcerek

...............Shame on us!..............
"Dobar Down"?!
To je?!eekeekZa tu klasifikaciju još čuo nisam.....sramotno je ono kaj se po novinama čitat more,po tv-u gledat,na radiju slušat....Davnih dana naslovih post neki 'Sve je trulo u državi Hrvatskoj'........TRULOST totalska....bangDISGRACE!bang
................Interesantnosti................

Life is beautiful!!!!U inaće stresovitom,ubrzanom,nevaljalom veju of lajfa dovoljan je osmijeh neke drage nam osobe,malo zafrkancije,lijepa rijeć,neka dobra gesta da nam sivilo i monotoniju i nikakvost dana anulira.....u dotićne 'antistresore' upadaju i (ez far ez aj em konsrnd) i uklesci šapa vizitatora na blogu mom i viziti blogovskim stranama mojih kolega blogerskih.............morti ćesto repetujem ono HVALA,DANKE,THANKS,MERCI,SPASIBA vizitatorima al imam potrebu za time.......
mah bis nekst tipkovanja!

• isklesano u 20:05 • Ukleši otiske šapa... (5)

<< Arhiva >>