četvrtak, 01.02.2007.

Krenulo mi je finalno...

danas mi je dej numero uno na arbajtsplacu bijothumbup.....oduševljen sam.....prvih par ču dana da se upoznavam sa radnim okružjem a onda bumo zagrizli kolač posla....wink

par stvari imam na zrncetu sivosti moje:
-okulomotorićki sistem bitka mog uočio je 2 (dva) nova barjaka na BarjakoKaunteru....baš me ta spoznaja razveselismijeh.....još jedna potvrdica.......INTERNEŠN'L!!!
-ugodno me iznenadišeeekeek uklesi šapa na predpredzadnjem postu....anjochkini kamenchichi-in i Watchuwa-in......ma ja volim sve vicove, pogotovu one kratke i britke.thumbup..ovaj o 'cesti' je geeeenijalan....Watchuwa-u nažalost nemrem dešifrovat (ne u potpunostino) al' mi je drago da su i te šape tu....party
to su za sada sve trtljarije od prsteka mojihyes.....PORDZAV do slijedečeg čitanja!wave


• isklesano u 16:54 • Ukleši otiske šapa... (1)

<< Arhiva >>