ponedjeljak, 13.11.2006.

MOJE OBITAVANJE na kamenu ovom JE ZASRANO!!!!!!!!

burninmadMoje preživljavanje u ovom zasranom, okrutnom, nikakvom, bezoblićnom, bespoštednom, nepravednom, zvjerskom svijetu je totalski komatozno. Postojanje moje smisla nema.... il ga ja barem u doba zadnja uvidit nemremheadbang........ Voljinu za pronalaskom zadnjih punktiča bjeline sam ja izgubio.......... pink glasis su mi stampeda duša svakojakih pregazila, rasčetvorila...... u Animalnom svetu odnosi ti su bolje uredjeni... tam' vladuje zakon jaćega i zgleda mi da vrijedi ona ''live and let live' iliti 'živi i pusti druge da žive' (il' ne pusti)....... u ovoj prašumi 'ljudskih' biča taj zakon se modifikuje zeru......... zakon jaega je ali nije 'live and let live' več 'živi i druge (mahom slabije) podredi sebi'....... jebem ja egzistvovanje takvo kad se šansa za isto ne pruža.puknucu........ nije da se prokopat put do svijetlosti ne pokušava već kad se tračci nazirat poćnu pojavi se spodoba neka koja dotične zasjeni..... a zašto?! Jel to potrebno?! Pa, jebiga, Tračaka bar ima! A kad prikaze te Traćke zasjene ja kopam drugi put kaj oguglali mazohist...... al' oćito ne potpunski mazohistbang!

• isklesano u 16:14 • Ukleši otiske šapa... (0)

<< Arhiva >>