utorak, 01.08.2006.

Only Fools and Horses


Od prašume trulih stvari u kutku svijeta u kom egzistiram sa 4,5 miliona i kusur duša, ona koja me pika u nerv je kondicija na HaTeVeju... a eRTeeL i Nov@ ni lakta ne zaostaju...... U ove ljetne monate na ekranima se nemre niti jedan film friški pogledat, sve su to reciklirani uratci industrije filmske.... dobro je nekad i ponovit gradivo (repetiitio est mater studiorum) a i propuštene sate nadoknadit... no, taman kad se u naslonjać zavalim i nakanim filima pogledat i u radnju se uživim, upali mi se svjetlo - TAJ MUVI SAM GLEDO! Grgrrofl.... ali svako zlo za neko dobro... dobra kap u moru tom 'onečiščenom' je repeticija gradiva 'Onli fuls end horsis'thumbup... iako sam na serijal taj bacao i oči a sad bacam očale več, face i spika Rodneya i Dela, biseri Triggera, pametne Alfreda i co. mame me na grćenje smiješnih mišiča agen & agen....

• isklesano u 16:57 • Ukleši otiske šapa... (4)

<< Arhiva >>