DOSADA, SMIJEH, FAJT ZA FAJTOM...I NA KRAJU CMOK

He, he nemam kaj drugo za radit pa je vrijeme da napišem post...ono šalim se...
Jučer je moja najdraža sisterica slavila rođendana i pozvala hrpu dječurlije na koju sam, naravno, ja trebala paziti.Napokon sam oko 8 otišla do grada najti se s frendicom.I tak smo vam ja i Bunićka otišle prvo do skale.Tam su bili Veky, Kiki, Parach, Nežić, Zizi, Ana, Valentina i još neka ženska sa svojim boyfriendom al za njih neznam kak se zovu.S druge strane su na stolnjaku bili Buco, Rus, Šime i naravno moj Tomica...he,he posle smo otišli do Hoolywooda u kojem je bilo brutalno dosadno i sad tek slijede oni pravi događaji.Prvo i osnovno vidim si naj frenda i zagrlim se s njim pred svojim dečkom...ali to nije bitno jer ja volim samo Tomicu i nikog drugog!Zatim mi Kiki veli da zna za još jednog dečka s kojim sam bila i nije mi htel reći kaj ovaj prića okolo...nebih se čudila da priča kak sam drolja...to mi je već ko dobar dan, iako ja nisam drolja.Onda saznam da su zbili Kikija...opet neznam zakaj al uglavnom napala su ga petorica ljudi, a on je naravno bil sam.Onda je pak neko htel bit Paracha pa sam sve žive i mrtve u Hollywoodu spitavala gde je on i usput sam upoznala Hrenića.I nakraju napokon najdem Tomicu u tom veeeelikom Hollywoodu i nabrkam ga da me otprati dio puta jer sam naravno morala doma, a on je bil na Šimeovom rođendanu.I tak vrijeme prolazi, a Tomica i ja, naravno, raspravljamo...he,he znate kak je sve to završilo...cerek
naravno ovak
....I tak sam ja otišla doma.I sad na kraju krajeva, opet imam poruku za LANU.Ovak, curo ona frendica koja me ugrožava nije Lucija V.Nego jedna druga osoba.A to da si sama uništila svoju vezu, stvarno nemam komentara, kužiš, ak ti je bilo dobro trebala si ostati s njim...jer iako je pod utjecajem jedne jadne glupače, on je fakat super osoba...vjeruj mi, znam iz vlastitog iskustva...I plus to iako se ne poznamo tak perfektno ti si meni ono stvarno ok cura i stvarno mi je bilo onak super kad sam saznala za tebe i njega, a, i neću se mešati između vas jer ja sad imam dečka koji je fakat, ono, super...i mislim da se vi dva poznate...jelda??????ajd pozzz svima i hvala na komentarima, lav ya people...komentirajte vi i dalje

25.03.2007. u 16:00
° 8 thoughts of the world ° Print ° # °

KIKA, HOLD ON.....

Koji je uopće smisao ovog fuck___ života?Ako netko zna odgovor na ovo pitanje nek` mi se javi.Rekli su mi da bi to zapravo trebala biti ljubav.Koje na ovom svijetu ima premalo, barem one iskrene (govorim o ljubavi između cure i dečka).I još se uvijek pitate koja je svrha ovog posta.Pa zapravo imam nekoliko glupih pitanaja.Prvo...željela bih znati zakaj uvijek mislim nekaj loše.Imam super frendove i dečka, ali ja uvijek mislim da to sve dobro u svom životu budem izgubila.Ponekad se probudim u noći i razmišljam o svom, za neke, savršenom životu...i odjedno se jave te pšroklete misi koje mi govore kak me drušvi iskorištava i da me dečo ne voli...zakaj je to tak?Kaj sam ja tak loša osoba da zaslužujem da mi se takve stvari dogode?!Daj mi recite!!!!!!!Fakat više neznam kaj da radim...Do neki dan imala sam puno samopouzdanja, po mišljenju mnogih, možda čak i previše...a sad sve to polagano slabi, gubi se u mraku....Pa dobro, koji mi je k____...zakaj to mislim?Stvarno se ne shvaćam...kaj to ako se nisam čula s dragim tjedan dana, kaj to znači da više ne misli na mene?Da me je zaboravil?I to sve mislim samo zato zbog tih prokletih loših, užasnoh, još uvijek nedefiniranih misli...pa kaj sam skrenula s uma i sa žćivota?Zakaj mi se to događa...zakaj jednostavno nemrem živjeti normalno i sretno kao i svi ostali.Kaj sam fakat loša osoba koja ne zaslužuje sreću?Zakaj nemrem prihvatiti činjenicu da sam napokon sretna i da te je____ misli uopće nisu istina?Zakaj..............
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23.03.2007. u 16:49
° 15 thoughts of the world ° Print ° # °

ARE YOU READY???????????

Nemam kaj za delat pa pišem postlud....ono d:, imam inspiracije..Sjetila sam se ad nisam spomenula kak je bilo u Hollywoodu, p da počnem...ovak, našla sam se s Bunićkom i tako smo krenule u grad...prvo smo otišle u Skalu, onak glet koga ima...bilo ih je puunnnnno, a ja i Luce se nismo nit pogledaleeek...u prvome...nismo uopće htele komunicirat jedna s drugom...i onda me netko primil za ruku....Isuse, kaj sam se ja splašila ou Điz...i onda sam se okrenula i skužila da je to moj dečkocerek...i normalno, stresla sam se na njega jer sam bila srdita...on je onda otišel....i mi smo otišle u Holllywood...i tak, bilo je dosadno...užas...i došlo je vrijeme da grem doma
Image Hosted by ImageShack.us..onda sam se sjetila(vau)da nekome dugujem ispriku...poslala sam Paracha da mi najde Tomicu i on je došel(hvala Parach)thumbup...i tak sam mu se(Tomici)blabla ispričala kaj sam bila onak bezobraznaburninmad i cmoknula sam gakiss...i on je mene...i ja sam se plus to pomirila s Luce.....heh...ajd idem sad njamipozzwavemahwavemahwavemahmahwavemahwavemahwavemahwave svima a ponajviše Parachu, Vekiju, Bunićki,Luci i Tomici(volim te)
Da i ovo na slici smo ja i moj dečko...hehehe

19.03.2007. u 18:52
° 3 thoughts of the world ° Print ° # °

MALO SLIKICA...NAPOKON

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja i moja sisterica na rolama..koma

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja glupa mačketina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja i moja naj frendica iz razreda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us juanes...obožavam ga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us opet on

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ah....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us I love my boyfriend, to se zna

Image Hosted by ImageShack.us ovog lika jednostavno obožavam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us uh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us uh...uh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja naj grupica



18.03.2007. u 13:41
° 3 thoughts of the world ° Print ° # °

NASTOJ PRVO SHVATITI, PA TEK ONDA BITI SHVAĆEN!!!

I tak...sjedila sam dugi i razmišljla...i zaključila...da više ne smijemo tugovati jer Tena to ne bi željela...Imam osjećaj da ona želi da mi budemo sretni...i zato mislim da je vrijeme da se pokrenem i napišem nekaj novo...npr o tome kak sam zmotana...lol
Digla sam se u osam(svetsko čudo!!!)i zležavala se još pol sata(inaće se zležavam jedan sat), onda sam se setila ići jesti i tuširati(to je trajalo sat i pol)...kad sam i to obavila petnaest put sam prešla od sobe do kupaone u potrazi za svojim češljom.E, kad sam i to napravila onda sam iz čista mira počela pjevati.Dok sam skužila da nemam pojma zašutela sam i otišla si pročitat horoskopa na internetu.i kao šećer na kraju setila sam se da se moram učiti...pa ko je videl učiti se u subotu?Ja sigurno ne, al moram jer sutra dobivam goste....i došel mi bu frend koji mi bu pokazal kak se stavljaju slike...LUDNICA lud.....i onda je došao taj neoćekivani trnutak kad sam opet počela razmišljati....he,he.Pa kakav je to moj život??'I neki dan mi je Lana bila na blugu i ostavila komentar(Tenina naj frendica)...i mislim da sam joj dužna odgovor....pa ti kažem curo da mi je fakat žal kaj si izgubila naj frendicu na takav način, al nek te tješi to da sam ja izgubila svoju na još gori način...ali razlika je u tome kaj je moja najfrendica još uvijek živa i pokušava mi zagorčati život na svakom fucking koraku...a nneznam kaj sam joj zgrešila....i plus to imam osjećaj da bude i tebi pokušala uništiti sreću i btw znaš o čem govorim...zato bori se do kraja.....thumbup
I SAD JE NAPOKON VRIJEME DA ZAŠUTIM....AJD POZZZ SVIMA....DO TIPKANJA.....
headbang

17.03.2007. u 11:13
° 4 thoughts of the world ° Print ° # °

MILLION TEARS

Možda ne spadam među ljude kojio su Joj bili naj frendovi,ali smo se poznavale....da,riječ je o TENI....ona je bila jedna vesela djevojka, nikad nije nikog ozbiljno povrijedila i zato svi ovako žalimo za njom.Meni još uvijek nije jasno zašto se to baš njoj moralo dogoditi, kaj je ona skrivila....pa imala je tek 14 godina i ništ nije stigla napraviti...Koliko ja znam, imala je veliku i lijepu obitelj, super dečka i super društvu...prije samo nekoliko dana sve je bilo u redu....ali............i svi se pitaju gde je ona sad...a u ovakvim situacijama za merne ne postoje oni biblijski motivi pakao, raj, čistilište....jedino što nas sad tiješi je saznanje da je ona sada na nekom boljem mjestu od ovoga...

13.03.2007. u 07:56
° 5 thoughts of the world ° Print ° # °

MALO O GLAZBI...DOSTA VIŠE O SREĆI I NESREĆI......


ACID ROCK
Rock glazba koja ima određeni ritam koji se stalno ponavlja, a riječi pjesama sugeriraju psihodelična iskustva.
Primjeri pjesama: The End (The Doors), See Emily Play (Pink Floyd), Lucy in the Sky with Diamonds (The Beatles), Ball and Chain (Janis Joplin), Dazed and Confused (Led Zeppelin)...

Nirvana je bila jedan od najuspješnijih alternativnih grupa

ALTERNATIVA
Rock baziran na izvedbi gitare sa isprekidanim muškim vokalom ili cvrkutavim ženskim vokalom. Ova vrsta glazbe nastala je 90-ih kao odgovor na zadnje trzaje starih bendova iz 70-ih godina 20. stoljeća i komercijalnog uspjeha bendova kao što su Nirvana i Pearl Jam. Alternativna glazba je još poznata pod nazivom moderni rock, a uključuje i razne podžanrove, kao što su grunge, indie rock, britpop, gothic rock i indie pop.
Još primjera: R.E.M., The Smashing Pumpkins, Violent Femmes, The Cure...

BLUEGRASS

Rana forma country glazbe koja kombinira vokale prožete gospel zvukom iz regije Blue Ridge Mountain (SAD) s narodnom glazbom. Od instrumenata koristi se gitara, mandolina i violina.
Primjeri: Bill Monroe, Blue Grass Boys, Stanley Brothers, Jimmy Martin, soundtrack filma 'O Brother, Where Art Thou?' (Tko je ovdje lud)...

Soundtrack filma 'Tko je ovdje lud' je primjer bluegrassa

BLUES
Glazbeni stil koji je nastao iz afroameričkih svjetovnih pjesama s juga SAD-a, a karakterizira ga spori tempo. Blues je utjecao na razvoj rocka, rhythm'n'bluesa i country glazbe.
Primjeri: Blind Blake, Charlie Patton, Leadbelly, Blind Lemon Jefferson, Lonnie Johnson, Son House...

BOOGIE-WOOGIE
Stil jazz klavira, a karakterizira ga određeni uzorak u ritmu koji se stalno ponavlja te serija improvizacija na njega. Postao je popularan krajem 30-ih i početkom 40-ih.
Primjeri: Clarence Williams, Pinetop Smith, Meade Lux Lewis...

BOP
Ovo je također glazba u stilu jazza, a karakterizira je ritmička i harmonička kompleksnost i improvizacija solo dionica.
Primjeri: Miles Davis, Thelonious Monk, Stan Getz...

CALYPSO
Ova glazba potječe iz Kariba, a glavna oznaka su joj duhoviti tekstovi koji se improviziraju i uvijek su o nekoj aktualnoj temi.
Primjeri: Attila the Hun, Roaring Lion, Lord Invader, Lord Kitchener, Andrews Sisters...

DANCE
Stil glazbe koji se najčešće pušta u noćnim klubovima i rave partyjima, a karakterizira je izvedba glazbe uglavnom elektronički, tj. samo putem kompa i sintisajzera. Od kasnih 70-ih taj termin obilježava nove oblike disco i rock glazbe, funka i postpunka. Ti novi stilovi uključuju house, jungle, hip house, techno, trance i dr.

DOO-WOP
Glazbeni stil populariziran 50-ih godina 20. stoljeća s besmislenim slogovima koji se pjevaju u malim grupama. Zanimljivo je da se doo-wop grupe često zovu prema pticama.
Primjeri: The Ravens, The Cardinals, The Crows, The Wrens, The Robins, The Swallows, The Larks, The Flamingos, The Penguins, The Feathers…

FOLK GLAZBA
Za ovu vrstu glazbe postoje dva objašnjenja:
1. Glazba koja je nastala među ljudima određene nacije ili regije, a širi se s generacije na generaciju. Karakteriziraju je jednostavne melodije.
2. Suvremena glazba koja se bazira na tradicionalnoj narodnoj glazbi i vrlo često sadrži političke i satirične tekstove.

Prince - poznati funk izvođač
FUNK
Tip popularne glazbe koji kombinira jazz, blues i soul, a karakterizira ga skladan ritam i jak, ponavljajući bas.

GANGSTA RAP
Forma rap glazbe čija su glavna karakteristika nasilni i degradirajući tekstovi.

Primjeri: LL Cool J, EPMD, Public Enemy, Ice-T, Run DMC, Ice Cube...

GRUNGE
Ovo je forma rock glazbe koju karakteriziraju izobličene gitarske dionice, cvileći vokali i sljedbenici koji nose karirane flanel košulje. Popularizirana je američkim bendovima iz Seattlea – Nirvana i Alice in Chains.
Još primjera: Stone Temple Pilots, Pearl Jam, Temple of the Dog, Hole, Love Battery, Mad Season, Malfunkshun, Melvins...

HEAVY METAL
Ovo je vrlo teška rock glazba koju karakteriziraju bljeksovite gitarske dionice, neprirodni, visoki muški vokali i fascinaciju tamnim, depresivnim iskustvima. Ova vrst glazbe je nastala kasnih 60-ih godina 20. stoljeća s bendovima Deep Purple i Black Sabbath, a trenutno su njeni najpoznatiji predstavnici Metallica i Soundgarden. Ovu glazbu još zovu i metal i speed metal.
Još primjera: Deep Purple, Led Zeppelin, Iron Maiden, Scorpions, The Stooges, Dust...

HIP-HOP
Ovo je forma rap glazbe koja se javlja u urbanim sredinama, a označavaju je urbano odijevanje, govor i umjetnost.
Primjeri: Fat Boys, Herbie Hancock, Soulsonic Force, Jazzy Jay, Egyptian Lover, Dr. Jeckyll and Mr. Hyde, Stetsasonic, TBF...

JAZZ
Američka glazba nastala početkom 20. stoljeća iz afričkih ritmova i robovskih pjesama. Proširila se od svojih afroameričkih korijena po cijelome svijetu.
Primjeri: Louis Armstrong, Glenn Miller, Charles Mingus, Thelonious Monk, Charlie Parker, James Newton...

Glazba The Velvet Undergrounda se zove new age
NEW AGE
Moderna glazba čija su glavna obilježja tiha improvizacija na akustičnom klaviru, gitari i sintisajzeru te sanjivi, opuštajući zvuci.
Primjeri: The Velvet Underground, Enya, Medwyn Goodall, Yanni...

NEW WAVE
Osjećajima nabijena glazba u stilu rocka ili punk rocka, a karakteriziraju je sintetički zvukovi i ponavljajući ritam.
Primjeri: The Heartbreakers, Talking Heads, The Runaways...

PUNK
Forma rocka koji karakterizira agresivan zvuk, kratki i ljuti vokali i vrlo često ogorčeni i beznadni stihovi. Ovaj pravac u glazbi je nastao kao reakcija na bezličan rock iz 70-ih godina 20. stoljeća. Predvodnici punka su bili Sex Pistols, The Clash, Ramones i Buzzcocks. Naša najpoznatija punk grupa je Hladno pivo.

RAGA
Ovo je tradicionalna hindu glazba koja se sastoji od teme koja izražava religijski osjećaj. Također, improvizira se unutar poznatih melodičkih formula. Postoji čitav niz indijskih raga stilova.

RAGTIME
Američki stil jazza sa skladnim ritmom i stalno naglašenim pratećim vokalima. Glazbenik Scott Joplin se smatra kraljem ragtimea.

RAP
Urbana, tipična afroamerička glazba u kojoj se stihovi više govore nego pjevaju, a često odražavaju trenutna društvena i politička stanja.
Primjeri: The Streets, So Solid Crew, Eminem, 2 Pac, Beasty Boys, DJ Collie, Edo Maajka, Tram 11, Bolesna braća...

REGGAE
Popularna glazba jamajčanskih korijena, u sebi ima elemente Calypsa, soula i rocka, a glavna karakteristika je jaka, naglašena nekonvencionalnost.
Primjeri: Bob Marley, Gregory Isaacs, Roots Radics, Toots and the Maytals...

BB King - jedan u nizu R'n'B pjevača
RHYTHM AND BLUES (R'n'B, R&B)
Rhythm and blues se često koristi kao sveobuhvatni naziv za svu afroameričku glazbu nastalu nakon rata. Ipak, ovaj glazbeni pravac stavlja naglasak na vokale te dodaje naglašeni ritam.
Primjeri: Ray Charles, B.B. King, Aretha Franklin, Marvin Gaye...

ROCK
Rock je možda najpopularniji glazbeni pravac 20. stoljeća. To je kombinacija afroameričkih ritmova, urbanog bluesa, folk i contry glazbe ruralnog juga SAD-a. Karakteristične su gitare i bubnjevi. Razvija se ranih 50-ih godina 20. stoljeća u stotine glazbenih podgrupa, a svaka od njih ima svoju publiku.
Primjeri: The Beatles, The Beach Boys, The Rolling Stones, The Animals, Jethro Tull, The Shadows, Prljavo kazalište, Parni valjak, Vatra...

SALSA
Popularna forma latinoameričke plesne glazbe, a karakteriziraju je afrokarispki ritmovi, kubanske plesne melodije te elementi jazza i rocka.

SKA
Živahan jamajčanski rock nastao iz reggaea i rocka. Populariziran je ranih 80-ih godina prošlog stoljeća, a tome su pridonijeli britanski 'crno-bijeli' multirasni bendovi koji su formirali lakšu frakciju punk pokreta.
Primjeri: Symarip, Laurel Aitken, Desmond Dekker, The Pioneers...

SOCA
Zapadnoindijski stil glazbe koji je mješavina soula i Calypsa.
Primjeri: Shadow, Mighty Sparrow, Krosfyah, Byron Lee & the Dragonaires, Alison Hinds, Machel Montano, Destra Garcia, Shurwayne Winchester, Maximus Dan...

SOUL
Ovo je rhythm'n'blues glazba izgrađena na elementima gospela i duhovne glazbe. Jedan od najznačajnijih predstavnika soula Sam Cooke imao je uspješnu karijeru i kao soul pjevač i kao pjevač popularne glazbe.
Još primjera: Ray Charles, Aretha Franklin, Whitney Houston, Little Richard, Marvin Gaye, Macy Gray, Tina Turner, Barry White, Stevie Wonder, Joss Stone...

ZYDECO
Glazba porijeklom iz Louisiane koja se spaja s ritmovima rhythm'n'bluesa. Najviše se koriste električni instrumenti.
Primjeri: Chris Ardoin, Beau Jocque, Keith Frank, Zydeco Force...

10.03.2007. u 11:26
° 8 thoughts of the world ° Print ° # °

KAK POSTOJE,DA SAD NE REČEM,GLUPI LJUDI NA ZEMLJI....

TKO TO ŽELI BITI MILIJUNAŠ?

Amerikanka Kathy Evans je doživjela opće poniženje pred prijateljima i obitelji nakon što je u njujorškom popularnom TV showu 'Tko želi biti milijunaš' oborila rekord u ljudskoj gluposti.

Kako? Majka dvoje djece, 32-godišnja Kathy, zapela je već na prvom pitanju, za 100 dolara, koje je glasilo:

Što je od sljedećeg najveće?
A. kikiriki
B. slon
C. Mjesec
D. Hej, koga ti to zoveš velikim?

Kathy je ubrzo šokirala publiku kad je priznala da je ovo prilično teško pitanje na koje ne zna odgovor! Hmm... Ops, ovo je teško, priznala je: Mislim, sigurna sam da sam već čula za neke od ovih stvari, no nemam pojma koliko su velike.

Zatim je iskoristila prvog džokera 'pola-pola' i maknuti su joj odgovori A i D, pa su joj na raspolaganju ostali slon i Mjesec. Suočena s krajnje lakim pitanjem, Kathy je i dalje ostala bez rješenja! Oh, maknuli su mi dva odgovora između kojih sam se dvoumila, izjadala se, bilo bi najbolje da iskoristim džokera 'zovi' i nazovem svoju prijateljicu za pomoć.

Nakon što su je spojili s prijateljicom, službenicom Betsy, Kathy joj je uzbuđeno rekla: Bok Betsy! Kako si? Ovdje Kathy! Ja sam na telki!, a zatim: OK, imam jedno važno pitanje: Što je od ovoga veće – slon ili Mjesec? Požuri, imamo još 15 sekundi!

Betsy joj je odmah rekla da je točan odgovor C, Mjesec, no Kathy se preostalih nekoliko sekundi s njom raspravljala oko toga u nevjerici. Nakon razgovora je izjavila da nije sigurna može li vjerovati Betsy, jer ona i nije baš najpametnija, pa će biti najbolje da iskoristi trećeg džokera – 'pitaj publiku'.

Iznenađena publika izglasala je 98 posto odgovora C (Mjesec), na što je Kathy zaključila: Vau, čini se da su svi protiv mog mišljenja. No, ponekad se jednostavno moramo voditi svojim instinktima. Zato ću reći kao konačan odgovor B, slon.

Kad su joj rekli da je točan odgovor C, Mjesec, ostala je u čudu!


Eh,koja glupača!!!!!!!!!

03.03.2007. u 10:02
° 4 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




design: moi

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

O meni...

Onak usput zovem se Kristina B, idem u 2.E razred jezične gimnazije....
Ovak inače jako sam vesela osoba,volim se smijati i to previše iako mislim da se to vidi iz priloženog...zmotana sam do kraja....i to se vidi,ne???
Volim svoje frendove i frendice, Kuglanu, igrati biljar,zezati se i naravno rolati....he,he,he
Slušam...prvenstveno DANCE...Groove Coverage, Dallas Superstar, Eiffel 65,Rihannu, i nekaj žešće :SCORPIONS, Nightwish, Lacuna Coil, Within Temptation
Ne volim ŠKOLU i fuc.... žalim kaj sam upisala gimnaziju al je..ga sad....šta je tu je
I to je to...pozzzzzz svimakissburninmadrolleyesnjamizujopartythumbupwavecerek
ovi smješkići me najbolje opisuju


MY ALPHABET

A : Avril Lavigne - naj singerica
B : Boc - super frend
C : cruel - omiljena riječ
D : Dunnya - naj frendica, Dadac - naj frend iz razreda
E : Emach - naj frendica
F : francuski - naj predmet u školi
G : Garbage - super grupa
H : hitilo me!!! - česta uzrečica na MSN-u
I : i...? - često pitanje
J : Jesam te!!! - obožavam to
K : Kika - moj nadimak
L : LOL - laud out laugh, Lana - super frendica
M : micek - tak zovem svog dečka
N : no?
O : opa!!!
P : Pepica - naj frendica
R : Roby - moj dečko, I love him
S : Saša - super frend
T : Tarja Turunen - naj pjevačica
U : uuuuuuuu - omiljena uzrečica
V : vau...
Z : zlo mi je...dok sam pijana

MOJ MSN - pinkpanthera16@net.hr
ICQ -
364154014

Moji naj....
FRENDOVI : DADAC, GAŽI, DODO, Boc i još puuuuuuuuunooo njih

FRENDICE:PEPICA, DUNNYA, EMA, Lana, Larisa i puunnnooo njjiiihhh



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Appealing

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
action="http://www.go-quiz.c
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





LINKACHI

Dunnya
Erša
Zwer Curke
Tucko
Pepica
Botich
Antonela
Moja seka
blog.hr




SLIKICE...

Image Hosted by ImageShack.us
Dunnya & Sever

Image Hosted by ImageShack.us
Pepica

Image Hosted by ImageShack.us
Light

Najbitniji ljudi u mom životu...

MAMA - to je jedna luda ženska koja me trpi već 16 godina, ka fakat neznam kaj bi ja bez nje u ovim blesavim godinamadead

PEPICA - frendica kakvu samo možeš poželjeti...uvijek je uz mene kaj god ja napravilathumbup

ROBY - moj dečko, e obožavam ga

DADAC - e...ovo je najbolji frend kojeg si možete zamisliti...fakat sam sretna kaj sam ga upoznala...bez njega bi mi bilo totalno nezanimljivozujo

BOTICH - ovo je čovac za kojeg jedino mogu reći..da je moj naj, naj, naj, naj frend već 2 godine...headbang

DUNNYA - ova curka je moja frendica koju također nebi za ništ mijenjalasmokin

TATA - daje mi novce za bon...lolgreedy

SEKA - komentari su suvišninjami

EMACH - moja naj frendica također

DODO
- super frend

POGLEDAJ I OVO

SCORPIONS - NO ONE LIKE YOU

Girl, it's been a long time that we've been apart
Much too long for a man who needs love
I miss you since i've been away
Babe, it wasn't easy to leave you alone
It's getting harder each time that i go
If i had the choice, i would stay

There's no one like you
I can't wait for the nights with you
I imagine the things we do
I just wanna be loved by you

No one like you
I can't wait for the nights with you
I imagine the things we do
I just wanna be loved by you

Girl, there are really no words strong enough
To describe all my longing for love
I don't want my feelings restrained
Ooh, babe, i just need you like never before
Just imagine you'd come through this door
You'd take all my sorrow away

There's no one like you
I can't wait for the nights with you
I imagine the things we do
I just wanna be loved by you

No one like you
I can't wait for the nights with you
I imagine the things we do
I just wanna be loved by you

No one like you



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Free Web Site Counters