utorak, 10.10.2006.

Ja u ladi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:38 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 07.10.2006.

Jao...glava boli <:)

Vratih se sa party-a oko 5 te zaspah ko bebica...
Ujutro sam se digo u namjeri da cu ici na praksu i otfurati majstoru hard da si skopira neku muziku.
Eh tad nastaju problemi...Naime hard je tako zasarafljen,neam pojma ko ga je zasarafio...te sam ja u ocajnickom pokusaju jos vise razlohao.
Sav zivcan reko neidem nikam danas i odspavah si do 2 headbang

Sad sam na poslu i brojim jos minute do kraja pa idem van... party

- 18:55 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 06.10.2006.

Petak!!1

Heh,znao sam da cu danas ujutro zaspati na praksu,još si mislio ostaviti mobitel na stolu tak da se "dignem" da zgasim alarm pa da se razbudim,al rekoh ništa od toga i naravno dogodilo se isto ko i svaki dan -zaspah- al ovaj put posteno tak da vise nije bilo smisla odlaziti u skolu rolleyes

Sad sam na poslu s burkijem dok stari nabavlja robu...dobro dok pomazem :)

Veceras neki pvt party..lijepo se poklopilo s 4 mjeseca veze s Mirjanom...

mnogo se ocekuje naravno thumbup

- 11:49 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ime: Kristian
Godina: 18
Elektroničar-mehaničar

a za sve ostalo tu je msn :)

my MSN Messenger

crokiko@hotmail.com

House

is my style smokin

Evo vam ShoutBox pa vi laprdajte kolko ocete :)



Free shoutbox @ ShoutMix






Design Powered by:
freedesigns