Nigdje Posebno, Zemlja

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nigdje Posebno...
Zagreb at Night
A World Of...
Indie, nego što.
Kava, trava i novine
Dubia ne spava sama
Buđenje

Zbogom i dva zdravo
Zbogom i dva zdravo
Sudionica
Nula

Ostale priče i stilske
Zvijezde i prijatelji
Dokolico, tvoje kraljevstvo mora pasti
Fragmentarno
(battery low)
Ta mačka je nešto što ne mogu objasniti
Kriva boja

Ostatak je tinejždersko pizdakanje po raznim temama.
Tko voli, nek izvoli.

... and then some.
last.fm
Lična knjiga
twitter

Also, other people.
Atlas Sliježe Ramenima

The Truth Is Often Hidden In Plain Sight







12.12.2005., ponedjeljak

KNOW THE FEELING?

You do know the feeling, right? "Dobra večer, pogrebno poduzeće 'Svijetla Budućnost', kako vam mogu pomoći?"

Ne znam za vas, ali danas sam smožden. Da se poslužim hrvatskim prijevodom Gavrana (reče i nacrta si metu na čelu) kao da mi neki kljun dušu siše. Moguće da mi je zlo, ili da sam samo umoran, ali jednostavno nisam pri sebi danas. Kao da inače jesam... Odlučio sam se nositi s time regresijom, te skočio do dućana po paket Lješnjak Čokolina. Mislio sam si, ili to, ili cuclanje palca, a kako je Čokolino ukusniji... Ak ništa drugo, priznajem Podrafki da unatoč pretjeranoj količini šećera i masti (ali tko to broji, ne?) koja će rezultirati najgorom tinejdžerskom kugom (aknama), da je prokleta stvar još uvijek fina i budi sjećanja.

Čovjek bi stvarno želio se malo vratiti u djetinjstvo, riješit se briga. No, zaboravljam, kad bi se vratio, samo bi me te brige ponovo čekale. Bolje je ovako. Kao kod injekcije, stisni zube, trpi i proći će. Čokolada (u malim količinama, dakako) služi kao moždana injekcija penicilina. Ubija bacile loših misli i zerstört die schlechte Laune (wink Krleži). Još kad bi se sve liječilo čokoladom, gdje bi svijetu bio kraj?

Glazba: Dream Theater - Regression

Kierlan Darkskye,
Kirkland Skylender "Mračni"
- 20:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>